addthis

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Με μίσος και κτηνωδία η ομάδα και βοήθεια,μου εμένα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .καλά δεν υπαρχή κάποιος να σέβεται να καταλάβει την κτηνωδία και την εγκληματικότητα ,συνεχώς καψόνι ναζί λεκτικούς σύνδεση σελίδας αποσύνδεση χιλιάδες βασανιστήρια. είναι ντροπή ,του έχω στην μαγματική καταγραφή .αυτό είναι κτηνωδία έγκλημα.με βασάνιζε με λεκτικούς ώρες μετά ένας αναγνωρίσω φωτογραφίες και μετά πάλη λεκτικούς πλύση εγκεφάλου δολοφόνοι εν ψυχρό σε στενού στην αυτοκτονία με την πλύση εγκεφάλου μια και έξω.Το μεν facebook καμία κίνηση ,αηδίασα με την πρόστυχη εγκληματική ενεργεία κατά εμού που μπορεί στα χρόνια να είμαι και πατέρας του .είμαι σχεδόν μετά από λίγο στα 60 .επιτρέπετε να έχω στο διαδίκτυο από την αρχή.και να έρθουν καθάρματα να με βασανίζουν υπαρχή αξιοπρέπεια πάμε πάσο μπας και βάλουν μυαλό 3 μερες τα βρομοσκυλα.άντε τώρα να συνέρθω .

33

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου