addthis

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Τώρα νομίζετε ότι κάνετε κάτι το έξυπνο Ρουφιανη εγκληματίες κάθεσαι και σχόλησε με την διαφήμιση και τονίζεις τα άτομα που σερετιών σε αυτή .Μου είναι γνωστό πια άτομα έκαναν σκόπιμα και πια από αφέλεια ,και από ξεγέλασμα δικό σας.Σου γράφω ανάγωγε δεν μπορώ να ανεκτό με τίποτα μπροστά στην σελίδα τίποτα.Την στιγμή που μου έχετε κάνη εγκληματικές εξοντωτικές ενέγγυες κατά εμού,είναι ποτέ δυνατόν.κτηνάνθρωποι Σας καταγελώ στην ασφάλεια του facebook ,γεια τα απάνθρωπα εγκλήματα .Με βασανίζετε πρόστυχη 4 χρόνο ντροπή σας .μου έχετε κάνη κάθαρμα μέγα ζημία σωματικά ,με τις χιλιάδες ώρες κόλασης και ναζί βασανισμό .Ζητώ την καταδίκη σας ,γεια αυτήν την κτηνωδία ,που ηθικός αυτουργός ενια η του facebook,που γνωρίζουν τα πάντα και συνεχίζουν να αδιαφορούν και να σας συγκαλύπτουν,και παροχή ασυλίας σας καταγελώ σε όλο το διαδίκτυο γεια την κτηνώδη κατάσταση ,και τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Το να σας αποκαλέσω με μια φράση δεν λέει τίποτα ,ούτε με εκατομμύρια φράσης.Είσαστε θρασύδειλοι και γεμάτο μίσος και κτηνωδία 3080 μέρες με πρόστυχο βρόμικο τρόπο και με κτηνωδία .Ζητώ την αποκατάσταση όλον τον πράξεων που μου προξένησες αυτά τα χρόνια πολλά προβλήματα.Θα ήθελες να βασάνιζαν η ναζί άτομα δικά σου ,η εσένα,έμενα πώς αποκτάτε δικαίωμα .Με το ψευδή και πρόστυχο φακέλωμα και τις ψευδή και ανόητες μέρες αποκλεισμού .Έχετε αποτύχει στο θέμα συμπεριφοράς και σας καταδικάζω και ζητώ την αποζημίωση ,τόσο σωματική ,όσο ψυχική οδύνη ταραχή και ,πολύ προβλήματα στα άκρα από τα ναζί ,με λεκτικούς αριθμούς απάνθρωποι αίσχος 47 μέρες .Έχω πολλά προβλήματα και θέλετε να συνεχίζετε παλιάνθρωποι .Δολοφόνοι με μακροχρόνιο προσχέδιο. με πλύση εγκεφάλου και σε βαθμό αυτοκτονίας .Αυτή είναι η μερική άποψη τις κατάστασης ομάδα βοήθεια facebook .Σας καταδικάζω γεια εκβιασμό ψυχική οδύνη ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα στο σπίτι μου καθάρματα.Σας καταδικάζω γεια τα εκφοβιστικά συνθήματα μέρα νύχτα στους τοίχους με ύπουλε ,με κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα,να υπογράψω φόρμα έτοιμη να μου επισυνάψουν η παλιάνθρωποι φρόνημα.Αυτά γίνονται κάθε λεπτό και λεπτομερή ενοχλητικές ερώτησης να τους απαντήσω τους βρομερούς και ανήθικους Ζητώ την αποκατάσταση μου,την φυγή από κοντά μου και από εκεί και περά δεν με ενδιαφέρει τι ξεκάνετε

Τώρα νομίζετε ότι κάνετε κάτι το έξυπνο Ρουφιανη εγκληματίες κάθεσαι και σχόλησε με την διαφήμιση και τονίζεις τα άτομα που σερετιών σε αυτή .Μου είναι γνωστό πια άτομα έκαναν σκόπιμα και πια από αφέλεια ,και από ξεγέλασμα δικό σας.Σου γράφω ανάγωγε δεν μπορώ να ανεκτό με τίποτα μπροστά στην σελίδα τίποτα.Την στιγμή που μου έχετε κάνη εγκληματικές εξοντωτικές ενέγγυες κατά εμού,είναι ποτέ δυνατόν.κτηνάνθρωποι Σας καταγελώ στην ασφάλεια του facebook ,γεια τα απάνθρωπα εγκλήματα .Με βασανίζετε πρόστυχη 4 χρόνο ντροπή σας .μου έχετε κάνη κάθαρμα μέγα ζημία σωματικά ,με τις χιλιάδες ώρες κόλασης και ναζί βασανισμό .Ζητώ την καταδίκη σας ,γεια αυτήν την κτηνωδία ,που ηθικός αυτουργός ενια η του facebook,που γνωρίζουν τα πάντα και συνεχίζουν να αδιαφορούν και να σας συγκαλύπτουν,και παροχή ασυλίας σας καταγελώ σε όλο το διαδίκτυο γεια την κτηνώδη κατάσταση ,και τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Το να σας αποκαλέσω με μια φράση δεν λέει τίποτα ,ούτε με εκατομμύρια φράσης.Είσαστε θρασύδειλοι και γεμάτο μίσος και κτηνωδία 3080 μέρες με πρόστυχο βρόμικο τρόπο και με κτηνωδία .Ζητώ την αποκατάσταση όλον τον πράξεων που μου προξένησες αυτά τα χρόνια πολλά προβλήματα.Θα ήθελες να βασάνιζαν η ναζί άτομα δικά σου ,η εσένα,έμενα πώς αποκτάτε δικαίωμα .Με το ψευδή και πρόστυχο φακέλωμα και τις ψευδή και ανόητες μέρες αποκλεισμού .Έχετε αποτύχει στο θέμα συμπεριφοράς και σας καταδικάζω και ζητώ την αποζημίωση ,τόσο σωματική ,όσο ψυχική οδύνη ταραχή και ,πολύ προβλήματα στα άκρα από τα ναζί ,με λεκτικούς αριθμούς απάνθρωποι αίσχος 47 μέρες .Έχω πολλά προβλήματα και θέλετε να συνεχίζετε παλιάνθρωποι .Δολοφόνοι με μακροχρόνιο προσχέδιο. με πλύση εγκεφάλου και σε βαθμό αυτοκτονίας .Αυτή είναι η μερική άποψη τις κατάστασης ομάδα βοήθεια facebook .Σας καταδικάζω γεια εκβιασμό ψυχική οδύνη ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα στο σπίτι μου καθάρματα.Σας καταδικάζω γεια τα εκφοβιστικά συνθήματα μέρα νύχτα στους τοίχους με ύπουλε ,με κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα,να υπογράψω φόρμα έτοιμη να μου επισυνάψουν η παλιάνθρωποι φρόνημα.Αυτά γίνονται κάθε λεπτό και λεπτομερή ενοχλητικές ερώτησης να τους απαντήσω τους βρομερούς και ανήθικους Ζητώ την αποκατάσταση μου,την φυγή από κοντά μου και από εκεί και περά δεν με ενδιαφέρει τι ξεκάνετε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου