addthis

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια του facebook,γεια ηλεκτρονική παρενόχληση,4 χρόνο με όλα τα απάνθρωπα μέσα Ζητώ την καταδίκη τους διότι με παρενοχλουν χιλιάδες ώρες μέσα στο σπίτι μου.Πανικός ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Αυτό πλέον είναι έγκλημα μακροχρόνιας εκδίκησης .Κτηνωδία βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.μου έχουν επιφέρει από το πολύ καψώνι με λεκτικούς εκβιασμούς γεια την ζωή μου ,Φυλακή μπλοκάρισμα σαν το χειρότερο εχθρό.Είναι τόσο οργανωμένα μέρα νύχτα μου έχω φτάσει σε απόγνωση και σε βαθμό αυτοκτονίας.Τους καταγελώ στο facebok,γεια τις εγκληματικές πράξης Το facebook γνωρίζει τα πάντα μέσο σελίδας καθημερινά και μέσο ομάδας του ιδίου πα καταγράφω ,δεν έκανε ποτέ τίποτα .Τους συκγαλιπτη τους παρέχει ασυλία ,και εντολέα γεια τα πιο κτηνώδη βασανιστήρια.Το καταγελώ και το facebook γεια συνυπεύθυνο στην κτηνώδη οργανωμένη εξόντωση.Αυτά που γραφώ είναι αυτά που βιώνω καθημερινά και προσπαθώ να σώσω την Ζώη μου.Μετά από πλύσης εγκέφαλου ναζί βασανιστήρια,47 μέρες συνεχόμενα ,με

Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια του facebook,γεια ηλεκτρονική παρενόχληση,4 χρόνο με όλα τα απάνθρωπα μέσα Ζητώ την καταδίκη τους διότι  με παρενοχλεί χιλιάδες ώρες μέσα στο σπίτι μου.Πανικός ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Αυτό πλέον είναι έγκλημα μακροχρόνιας εκδίκησης .Κτηνωδία βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.μου έχουν επιφέρει από το πολύ καψώνι με λεκτικούς εκβιασμούς γεια την ζωή μου ,Φυλακή μπλοκάρισμα σαν το χειρότερο εχθρό.Είναι τόσο οργανωμένα μέρα νύχτα μου έχω φτάσει σε απόγνωση και σε βαθμό αυτοκτονίας.Τους καταγελώ στο facebok,γεια τις εγκληματικές πράξης Το facebook γνωρίζει τα πάντα μέσο σελίδας καθημερινά και μέσο ομάδας του ιδίου πα καταγράφω ,δεν έκανε ποτέ τίποτα .Τους συκγαλιπτη τους παρέχει ασυλία ,και εντολέα γεια τα πιο κτηνώδη βασανιστήρια.Το καταγελώ και το facebook γεια συνυπεύθυνο στην κτηνώδη οργανωμένη εξόντωση.Αυτά που γραφώ είναι αυτά που βιώνω καθημερινά και προσπαθώ να σώσω την Ζώη μου.Μετά από πλύσης εγκέφαλου ναζί βασανιστήρια,47 μέρες συνεχόμενα ,με βάρδιες .Με κυνηγούν με τον πιο απάνθρωπο τρόπο όλοι αυτή ,και ζητούν μετά από εκβιασμούς συνθήματα στους τοίχους,3021 μέρες αποκλεισμό φυλακή κολαστήριο η σελίδα.Με τιμωρούν 30 μέρες ότι του πληροφορίας ότι ενοχλούσα ξένους.Είναι βρόμικο και αισχρό αυτό τα αιτιολογικό .Είμαι πανό από 20 χρόνια στο διαδίκτυο γραμμένος σε όλες σχεδόν τις καταστάσεις που έβγαιναν Δεν δημιουργήθηκε το παραμικρό.Μετά την φυλακή μπλοκάρουν τα κτήνη την σελίδα,και σου γράφουν γεια να Πάρις την σελίδα πρέπει να συμφώνησες ότι έκανες το παράπτωμα και να υπογραφής δήλωση μετάνοιας ότι δεν θα το ξανακάνεις .Αυτό είναι φασισμός χούντα απάνθρωπο  κτηνωδία.Στην συνεχεία συνεχίζουν τις απειλές εκφοβισμούς κατάχρηση καταπάτηση και όλα τα κατά.Έχουν φόρμα έτοιμοι και ζητεί εκβιαστικά να υπογράψω να μου κάνουν φρόνημα .Πέστε μου τώρα είναι καθάρματα εγκληματούν κατά εμέ που με έχουν φέρει στο σημείο παραλυσίας.Ζητώ να τιμωρηθούν, γευτώ εάν τοα κάνουν και Άλου δύσκολα να αντέξει άνθρωπος.Την επέμβαση του νομού.Και να παρατηθούν η μι ικανη που δεν μπόρεσασ τόσα χρόνια να σταματήσουν αυτήν την εγκληματική ενεργεία

κτηνοσ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου