addthis

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

δεν θέλω διαφήμισης στην σελίδες μου είναι ψυχρά εγκληματικά βασανίστρια.Δεν ανάχωμα να ειμή υπόδικος καταδικασμένο με 3052μερες φυλακή στέρηση στα πάντα .Βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και να μου κάνουν διαφήμιση.πριν ώρες με τιμώρησα πάλι με 30 μέρες.Είναι προσβλητικό,Ζητώ συνεχεία την ποινική δίωξη γεια τα βασανιστήρια που μου κάνουν και αυτή η πρόστυχη.κανουν μια σελίδα κολαστήριο.είναι απάνθρωπο

δεν θέλω διαφήμισης στην σελίδες μου είναι ψυχρά εγκληματικά βασανίστρια.Δεν ανάχωμα να ειμή υπόδικος καταδικασμένο με 3052μερες φυλακή στέρηση στα πάντα .Βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και να μου κάνουν διαφήμιση.πριν ώρες με τιμώρησα πάλι με 30 μέρες.Είναι προσβλητικό,Ζητώ συνεχεία την ποινική δίωξη γεια τα βασανιστήρια που μου κάνουν και αυτή η πρόστυχη.κανουν μια σελίδα κολαστήριο.είναι απάνθρωπο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου