addthis

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

τι λέτε ρε απάνθρωποι τα βλέπω στην σελίδα και παθαίνω αλλεργία .Να με βασανίζετε τόσα χρόνια με της χειρότερες και κτηνώδη εγκληματικές ανεργίες με 3021 μέρες κόλαση αποκλεισμός φυλακή μπλοκάρισμα τόπι χρηστού τα πάθη .Μου έχετε κάνη μεγάλη ζημιά και θα σας αφήσω να κάνετε διαφήμιση.Βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια πλύση εγκεφάλου ναζί βασανιστήρια και τολμάτε αλήτες να μου κάνετε αυτά στο εισαγγελέα καθάρματα.τόσα χρόνια ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη .όλα αυτά θα τα πληρώσετε με ότι σας ανάλογη .Υπάρχουν νόμοι φασίστες εγκληματίες

τι λέτε ρε απάνθρωποι τα βλέπω στην σελίδα και παθαίνω αλλεργία .Να με βασανίζετε τόσα χρόνια με της χειρότερες και κτηνώδη εγκληματικές ανεργίες με 3021 μέρες κόλαση αποκλεισμός φυλακή μπλοκάρισμα τόπι χρηστού τα πάθη .Μου έχετε κάνη μεγάλη ζημιά και θα σας αφήσω να κάνετε διαφήμιση.Βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια πλύση εγκεφάλου ναζί βασανιστήρια και τολμάτε αλήτες να μου κάνετε αυτά στο εισαγγελέα καθάρματα.τόσα χρόνια ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη .όλα αυτά θα τα πληρώσετε με ότι σας ανάλογη .Υπάρχουν νόμοι φασίστες εγκληματίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου