addthis

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

ντροπή σας τόσα χρόνια ευτς 189 άτομα μαζί με τα,δικά μου .πόσες φορές έχω ακυρώσει αιτήματα αποδοχής ,τα βλέπεις .Μου είναι άγνωστη δεν κάνω αποδοχή ποτέ .και μου γράφεις ανάγωγε αυτούς που γνωρίζω .Τι να τους κανό τους άγνωστους ρε παλιάνθρωποι .Άλλοι κτυπούν 5000 ,και Α ΚΑΙ Β ΚΑΙ............................ έναι άγνωστος να το κάνη τι ρε ανόητε.Είσαστε όλο προστυχιά και υποκρισία .Στον Ηρακλή που έχεις γράψει να πρωτινά άτομα.Έχω πρωτινή 5 φορές.Πριν 4 χρόνο είχε 28 φίλους και τώρα έχει 30.Σταματήστε επιτέλους αυτό το παιδαριώδες πρόστυχο και υποτιμητικό παιχνίδι Και εφόσον το πατέ ΚΑΕ έτσι στο εξής δεν θα δέχομαι άτομα με περισσότερα από 3000 νούμερα τέρμα

ντροπή σας τόσα χρόνια ευτς 189 άτομα μαζί με τα,δικά μου .πόσες φορές έχω ακυρώσει αιτήματα αποδοχής ,τα βλέπεις .Μου είναι άγνωστη δεν κάνω αποδοχή ποτέ .και μου γράφεις ανάγωγε αυτούς που γνωρίζω .Τι να τους κανό τους άγνωστους ρε παλιάνθρωποι .Άλλοι κτυπούν 5000 ,και Α ΚΑΙ Β ΚΑΙ............................ έναι άγνωστος να το κάνη τι ρε ανόητε.Είσαστε όλο προστυχιά και υποκρισία .Στον Ηρακλή που έχεις γράψει να πρωτινά άτομα.Έχω πρωτινή 5 φορές.Πριν 4 χρόνο είχε 28 φίλους και τώρα έχει 30.Σταματήστε επιτέλους αυτό το παιδαριώδες πρόστυχο και υποτιμητικό παιχνίδι Και εφόσον το πατέ ΚΑΕ έτσι στο εξής δεν θα δέχομαι άτομα με περισσότερα από 3000 νούμερα τέρμα.

φιλιτιμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου