addthis

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Και σας κτήνη που είσαστε βγάζετε ναζί λεκτικούς αριθμούς που απαγορεύονται αυστηρά και με μπλοκάρισμα δεν με αφήνεις να αναρτήσω.Είμαι ώμος γραμμένος και στην Microsoft έχω το δικαίωμα να εισχωρήσω στην σελίδα μετά τα πρόστυχα μπλοκαρίσματα .Ότι και να κάνης ανόητε η κατάσταση μου τα βασανιστήρια έγιναν οργή που δεν ανέχεται σταγόνα .Θα σας αντιμετωπίσω οπός πάντα ,διότι με έχετε φέρει να υποφέρω τώρα που σας γράφω .Και ενημέρωση θα κανό και ανάρτηση κτήνος.Βρίσκομαι σε στάδιο πολύ δύσκολο ,που δεν θόλο το αναφέρω ,και εσύ συνεχίζεις κάθαρμα.

Και σας κτήνη που είσαστε βγάζετε ναζί λεκτικούς αριθμούς που απαγορεύονται αυστηρά και με μπλοκάρισμα δεν με αφήνεις να αναρτήσω.Είμαι ώμος γραμμένος και στην Microsoft έχω το δικαίωμα να εισχωρήσω στην σελίδα μετά τα πρόστυχα μπλοκαρίσματα .Ότι και να κάνης ανόητε η κατάσταση μου τα βασανιστήρια έγιναν οργή που δεν ανέχεται σταγόνα .Θα σας αντιμετωπίσω οπός πάντα ,διότι με έχετε φέρει να υποφέρω τώρα που σας γράφω .Και ενημέρωση θα κανό και ανάρτηση κτήνος.Βρίσκομαι σε στάδιο πολύ δύσκολο ,που δεν θόλο το αναφέρω ,και εσύ συνεχίζεις κάθαρμα.

ταχ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου