addthis

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Τωρα Mark,σαν φίλο σε θεωρό και σέβομαι την κατάσταση σου το facebook,και τυρό τους όρους χωρίς κανένα παράπτωμα.Σας καταγελώ γεια εσκεμμένη απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος μου εν ψυχρό και εγκληματικό μακροχρόνιο σχέδιο. Τώρα ζητώ να κατάθεσης όλα αυτά που έχετε πράξη σε βάρος μου,τα όποια γνωρίζεις κατά γράμμα, και να αναλάβεις την εκκαθάριση αυτόν,τον κακούργων που με βασανίζετε με την δική σου ευθύνη ,να βρεις ποιος.έπρεπε να είναι ο υπεύθυνος .με έχετε κατόπτευση μα όλα αυτά Όλα είναι σκηνοθετημένα όλα είναι

Τωρα Mark,σαν φίλο σε θεωρό και σέβομαι την κατάσταση σου το facebook,και τυρό τους όρους χωρίς κανένα παράπτωμα.Σας καταγελώ γεια εσκεμμένη απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος μου εν ψυχρό και εγκληματικό μακροχρόνιο σχέδιο. Τώρα ζητώ να κατάθεσης όλα αυτά που έχετε πράξη σε βάρος μου,τα όποια γνωρίζεις κατά γράμμα, και να αναλάβεις την εκκαθάριση αυτόν,τον κακούργων που με βασανίζετε με την δική σου ευθύνη ,να βρεις ποιος.έπρεπε να είναι ο υπεύθυνος .με έχετε κατόπτευση μα όλα αυτά Όλα είναι σκηνοθετημένα όλα είναι απάνθρωπα όλα είναι εγκλήματα.Γνωρίζεις πολύ καλά το τι συμβαίνει τόσα χρόνια και δεν έκανες τίποτα γεια αυτήν την απάνθρωποι κτηνωδία κατά εμού ,φερόμενος οε ο υπεύθυνος τις όλης κατάστασης φυσικά με τους αρμοδίους που έχεις.Είναι ντροπή και απάνθρωπο αυτό που κάνατε σε έμενα και στην οικογένεια μου .Χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με ναζί οργανωμένε εγκληματικά μέχρι τελικής εξόντωσης .Προσπαθήστε να με εξοντώσετε με πλύση εγκεφάλου με ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Με απάνθρωπες κατάστασης .Με πλύση εγκεφάλου σε βαθμό αυτοκτονίας.Δεν έχω δώσει δικαίωμα σε κανένα,σε όλο το διαδίκτυο ,που βρίσκομαι επάνω από 20 χρόνια.Σε κατηγορο9 διότι αδιαφόρησες γεια μια ανθρώπινη ζωή ,που είμαι γραμμένος στο facebook ,και δεν έχω κανένα πρόβλημα από την όλη κατάσταση .ζητώ τώρα να φύγουν και να δικαστού γεια εσκεμμένη ανθρωποκτονία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου