addthis

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Τι θέλεις ρε ανόητε που τα έχετε όλα τα πάντα προσχεδιασμένα .Ασχοληθείτε με κάτι χρήσιμο πρόστυχη με το πρώτο κλικ μπλοκάρισμα.Γιατί ρε διεφθαρμένη φέρνετε πάντα τον φασισμό με ναζί βασανιστήρια .Ντροπή σου ρε κτήνος .Αντί να τσακιστείτε να φύγετε περίμενε να μου επιβάλετε όπως πάντα με πρόστυχο και ελεεινό τρόπο. Ιάσατε εγκληματίες κατά εμού και σας καταγγέλλω.ο ομάδα βοήθεια και ,την συμπαράσταση κ και αδιαφορία του facebook,φύγετε από κοντά μου καθάρματα,τομάρια ,πρόστυχα κτήνη τώρα να επέμβει εισαγγελέας και να σας πάνε αυτόφωρο ,γεια όλα αυτά που μου κάνετε Με πιο δικαίωμα ρε καλοπεί.Δεν θα μείνετε ατιμώρητη από τα ανθρώπινα δικαιώματα.που με βανδαλισμό καταχραστήκατε γεια 4 συνεχόμενο χρόνο.Έχετε το θράσος βρομοσκυλα να μου κάνετε και αυτά άνυδροι φασίστες

Τι θέλεις ρε ανόητε που τα έχετε όλα τα πάντα προσχεδιασμένα .Ασχοληθείτε με κάτι χρήσιμο πρόστυχη με το πρώτο κλικ μπλοκάρισμα.Γιατί ρε διεφθαρμένη φέρνετε πάντα τον φασισμό με ναζί βασανιστήρια .Ντροπή σου ρε κτήνος .Αντί να τσακιστείτε να φύγετε περίμενε να μου επιβάλετε όπως πάντα με πρόστυχο και ελεεινό τρόπο. Ιάσατε εγκληματίες κατά εμού και σας καταγγέλλω.ο ομάδα βοήθεια και ,την συμπαράσταση κ και αδιαφορία του facebook,φύγετε από κοντά μου καθάρματα,τομάρια ,πρόστυχα κτήνη τώρα να επέμβει εισαγγελέας και να σας πάνε αυτόφωρο ,γεια όλα αυτά που μου κάνετε Με πιο δικαίωμα ρε καλοπεί.Δεν θα μείνετε ατιμώρητη από τα ανθρώπινα δικαιώματα.που με βανδαλισμό καταχραστήκατε γεια 4 συνεχόμενο χρόνο.Έχετε το θράσος βρομοσκυλα να μου κάνετε και αυτά άνυδροι φασίστες

καθάρματα νε ρε βλάκα γνωστό άτομο ήταν η χαρα β... φασίστες προσπαθείτε να ορμίσετε σαν τα λιοντάρια να με κατασπαράξετε .Να φύγετε κτηνάνθρωποι τώρα

κκκκκκκκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου