addthis

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Σαν φίλος σε καλό να πάρεις αυτά τα κάρματα ομάδα και βοήθεια και έλιξε το θέμα.Γιατί ξεχνάς ότι είμαι άνθρωπος και ονικό στο facebook.γευτώ αυτή η κτηνωδία και η αδιαφορία κατά εμού.Έλα εσύ 1 μέρα στην θέση μου.Τι θέλεις δηλαδή ,και δεν έκανες τόσα χρόνια

Σαν φίλος σε καλό να πάρεις αυτά τα κάρματα ομάδα και βοήθεια και έλιξε το θέμα.Γιατί ξεχνάς ότι είμαι άνθρωπος και ονικό στο facebook.γευτώ αυτή η κτηνωδία και η αδιαφορία κατά εμού.Έλα εσύ 1 μέρα στην θέση μου.Τι θέλεις δηλαδή ,και δεν έκανες τόσα χρόνια τίποτα .Και γνωρίζεις τα πάντα.Τώρα βλέπω είσαστε στο blog και περιμένετε τι θα γράψω, γεια να δώσετε εντολή στους εγκληματίες το τι θα κάνουν.Δεν είναι πράγματα αυτά ,αλλά δεν μπορώ με έχουν κάνη κακό   .Σωματικά από τα εκατομμύρια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,με έχετε βγάλει σε κατάσταση παραλυσίας.Με το οργανωμένο μακροχρόνιο σχέδιο εξόντωσης .Σε καταγελώ και σου επιρρίπτω όλες τιε ευθύνες.Και εάν είσαι αυτός που γνώρισα να πας και να κατάθεση στον εισαγγελέα να συληθούν αυτά τα κτήνη ,και από εσάς όση ήταν υπεύθυνη και δεν έκαναν τίποτα τέλος.Επιτρέπετε να σε βλέπω πόσες φορές και τώρα είσαι στην σελίδα.Δεν ήμαστε ΙΣΑ ,δεν έχουμε την ιδία αντοχή έχω τα διπλασία και χρόνια .δεν σεβαστήκατε τίποτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου