addthis

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΑνανδρίαΤωρα ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα στο facebook γεια όλα τα εγκλήματα που έχουν εκτέλεση κατά εμού.Ορίζω υπεράσπιση μου λόγο αποστάσεων τον ίδιο του facebook που γνωρίζει τα πάντα

Η ανανδρία ο φασισμός ο τραμπουκισμός ,ρατσισμός ναζί βασανιστήρια,κατάχρηση καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Ο εκφοβισμός βανδαλισμός η απειλές κατά της σωματικής ακμαιότητας μου.τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια η πλύση εγκέφαλου .Καταπάτηση κατάχρηση βανδαλισμός σωστό κολαστήριο η σελίδα ,Η Άπτιλες και τα εκφοβιστικά συνθήματα στους τοίχους μέχρι και τώρα.Η κτηνώδη συμπεριφορά και η προστύχου καταδίκη χωρίς καμία αιτία,ο απολιτικός πρόστυχος και κτηνώδες ,εκβιασμός ,να σε εκβιάζουν με το ζόρι να υπογράψεις ότι έκανες αυτά τα σφάλματα που σου έχουν αναγράψει, η πρόστυχη και φασιστική ενεργεία να υπογράψω δήλωση μετάνοιας ,ότι ειμαι8 ένοχος παραβίασα τα πάντα ,γεια να μου δώσουν τα κτήνη την σελίδα.Με αμέτρητες χιλιάδες ώρες όλα τα ναζί βασανιστήρια,και με τον τρόπο τις υποτίμησης τις νοημοσύνης,έχουν 3000 μέρες φυλακή σωστά μαρτύρια ,σας τα χρόνια που πέρασαν η φασίστες συνεχίζουν να εκτελούν πιστά τα κτηνώδη καθήκοντα τους Ηθικός αυτουργός και συνυπεύθυνος είναι το ίδιο το facebook,ο ίδιος που γνώριζα κατά γράμμα τα πάντα που κάνουν η τραμπούκοι στο άτομο μου.Είμαι όλο το 24ωρο9 χάρις να μπορέσω να κάνω άλλη δραστηριότητα ούτε γεια καφέ ούτε φαγητό .Τα κτήνη προσπαθούν πάντα να με έχουν σε κατάσταση Αργου θανάτου.Με τα ναζί βασανιστήρια με έχουν φτάσει έχουν σε ακραίες τερματικές κατάστασης εξόντωσης κατάστασης .Είμαι άνθρωπος και με όλα αυτά κτηνώδη τόσα χρόνια μου έχουν δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα υγεία 4 φορές εντατική τα γιουρούσια .Και τάρτα από εκεί βγήκα .Δεν είναι ποτέ δυνατόν να αντέξει ανθρώπινος οργανισμός,με τα τόσα χιλιάδες βασανιστήριο .Ζητώ  αποζημίωση από το facerbook ,Γεια όλα; τοα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήριο;α  μέχρι to στάδιο αυτοκτονίας .Εάν το κάνατε η το κώνου Άλου δεν θα αντέξει επιστημονικός ανθρώπινος οργανισμός.Την ψυχή οδύνη όλη μέρα μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας τόσο σε εμέ όσο και στη οικογένεια μου.Είναι αδίστακτη ικανή γεια τα πάντα .Ζητώ την,επέμβαση εισαγγελέα και να τιμωρηθούν ήλοι γεια καλομελετημένο έγκλημα κατά εμού .Μέχρι εντολέα .Ζητώ να παρατηθούν όλοι η αρμόδιοι και συνυπεύθυνη του facebook.αναλογιστείτε τα τόσα χρόνια,την αδιαφορία του facebook.ζητώ αποκατάσταση ,την ηθική υπόληψη την διάσπαρτα ψευδών κατηγοριών σε όλο το  διαδίκτυο.Τα καθάρματα έκαναν και ένα άλλο που και αυτή με την σειρά τους κόπια στιγμή εάν το επαναλάβουν θα καταγγελθούν γεια συνένοχη σε κλιματική ενεργεία κατά εμού 47 μετράς που έκανα καψόνι μέρα νύχτα ,μαζί με τια ομάδες τον αλόων 3 γνωστόν καταστάσεων .Όποιος διάφανοι σε Κιέτι τώρα να μου το γράψει απάνθρωπη ντροπή της ανθρωπότητας.Η ανανδρία ο φασισμός ο τραμπουκισμός ,ρατσισμός ναζί βασανιστήρια,κατάχρηση καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Ο εκφοβισμός βανδαλισμός η απειλές κατά της σωματικής ακμαιότητας μου.τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια η πλύση εγκέφαλου .Καταπάτηση κατάχρηση βανδαλισμός σωστό κολαστήριο η σελίδα ,Η Άπτιλες και τα εκφοβιστικά συνθήματα στους τοίχους μέχρι και τώρα.Η κτηνώδη συμπεριφορά και η προστύχου καταδίκη χωρίς καμία αιτία,ο απολιτικός πρόστυχος και κτηνώδες ,εκβιασμός ,να σε εκβιάζουν με το ζόρι να υπογράψεις ότι έκανες αυτά τα σφάλματα που σου έχουν αναγράψει, η πρόστυχη και φασιστική ενεργεία να υπογράψω δήλωση μετάνοιας ,ότι ειμαι ένοχος παραβίασα τα πάντα ,γεια να μου δώσουν τα κτήνη την σελίδα.Με αμέτρητες χιλιάδες ώρες όλα τα ναζί βασανιστήρια,και με τον τρόπο τις υποτίμησης τις νοημοσύνης,έχουν 3000 μέρες φυλακή σωστά μαρτύρια ,σας τα χρόνια που πέρασαν η φασίστες συνεχίζουν να εκτελούν πιστά τα κτηνώδη καθήκοντα τους Ηθικός αυτουργός και συνυπεύθυνος είναι το ίδιο το facebook,ο ίδιος που γνώριζα κατά γράμμα τα πάντα που κάνουν η τραμπούκοι στο άτομο μου.Είμαι όλο το 24ωρο9 χάρις να μπορέσω να κάνω άλλη δραστηριότητα ούτε γεια καφέ ούτε φαγητό .Τα κτήνη προσπαθούν πάντα να με έχουν σε κατάσταση Αργου θανάτου.Με τα ναζί βασανιστήρια με έχουν φτάσει έχουν σε ακραίες τερματικές κατάστασης εξόντωσης κατάστασης .Είμαι άνθρωπος και με όλα αυτά κτηνώδη τόσα χρόνια μου έχουν δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα υγεία 4 φορές εντατική τα γιουρούσια .Και τάρτα από εκεί βγήκα .Δεν είναι ποτέ δυνατόν να αντέξει ανθρώπινος οργανισμός,με τα τόσα χιλιάδες βασανιστήριο .Ζητώ  αποζημίωση από το facerbook ,Γεια όλα; τοα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήριο;α  μέχρι to στάδιο αυτοκτονίας .Εάν το κάνατε η το κώνου Άλου δεν θα αντέξει επιστημονικός ανθρώπινος οργανισμός.Την ψυχή οδύνη όλη μέρα μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας τόσο σε εμέ όσο και στη οικογένεια μου.Είναι αδίστακτη ικανή γεια τα πάντα .Ζητώ την,επέμβαση εισαγγελέα και να τιμωρηθούν ήλοι γεια καλομελετημένο έγκλημα κατά εμού .Μέχρι εντολέα .Ζητώ να παρατηθούν όλοι η αρμόδιοι και συνυπεύθυνη του facebook.αναλογιστείτε τα τόσα χρόνια,την αδιαφορία του facebook.ζητώ αποκατάσταση ,την ηθική υπόληψη την διάσπαρτα ψευδών κατηγοριών σε όλο το  διαδίκτυο.Τα καθάρματα έκαναν και ένα άλλο που και αυτή με την σειρά τους κόπια στιγμή εάν το επαναλάβουν θα καταγγελθούν γεια συνένοχη σε κλιματική ενεργεία κατά εμού 47 μετράς που έκανα καψόνι μέρα νύχτα ,μαζί με τια ομάδες τον αλόων 3 γνωστόν καταστάσεων .Όποιος διαφωνεί σε κάτι τώρα να μου το γράψει Απάνθρωπη ντροπή της ανθρωπότητας.Έλεος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου