addthis

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Κατάχρηση Σταματήστε της προτεινόμενες διαφήμισης.(Α…..arm Μην προσπαθείς ότι θα καταφέρεις να με εκνεύρισες ξέχνα το .Θα τις βγάλω σχεδόν όλε παράνομες και καταχράστηκες .Δεν μπορεί να βάζετε το όνομα μου ότι όλες πρότεινα εγώ που ούτε καν γνωρίζω την διαφήμιση.Και δεν είναι μόνο αυτό γράφει ότι την έχω τι ιδία σε 41 σελίδες. Σταματήστε την νοθεία ,δεν ανέχομαι καμία ,είναι όλες σκηνοθεσία

Κατάχρηση Σταματήστε της προτεινόμενες διαφήμισης.Μην προσπαθείς ότι θα καταφέρεις να με εκνεύρισες ξέχνα το .Θα τις βγάλω σχεδόν όλε παράνομες και καταχράστηκες .Δεν μπορεί να βάζετε το όνομα μου ότι όλες πρότεινα εγώ που ούτε καν γνωρίζω την διαφήμιση.Και δεν είναι μόνο αυτό γράφει ότι την έχω τι ιδία σε 41 σελίδες. Σταματήστε την νοθεία ,δεν ανέχομαι καμία ,είναι όλες σκηνοθεσία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου