addthis

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Κατάχρηση; Ψεύτες υποκριτές ποτέ δεν δήλωσα ότι μου αρέσει Ο Μιχάλης κοινότητα δήλωσε ότι του αρέσει: Alpin. Cent-- (Official). Εισατε πολύ πρόστυχη .Είναι πολύ ανέντιμο αυτό το βρόμικο παιχνίδι συκοφαντίας.Ζητώ να φύγουν όλα τα περιττά από την σελίδα.

Κατάχρηση ψεύτες υποκριτές ποτέ δεν δήλωσα ότι μου αρέσει  Ο Μιχάλης κοινότητα δήλωσε ότι του αρέσει: Alpine Center (Official). Εισατε πολύ πρόστυχη .Είναι πολύ ανέντιμο αυτό το βρόμικο παιχνίδι συκοφαντίας.Ζητώ να φύγουν όλα τα περιττά από την σελίδα.Δεν θα ανεχτώ καμία ανάμιξη σε διαφήμιση με τον πρόστυχο αυτό τρόπο. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα μέσα στην σελίδα μου να κάνετε αυτά,και το πιο καταχρηστικό ότι εάν ζυγώσω η θα με γράψει ότι μου αρέσει ,η θα διαγράψει και τον χρηστή που εσκεμμένα έκανε την διαφήμιση.Ζητώ από τους φίλους μου έχουν έρθει σε επικοινωνία,με τους διαφημιζόμενους ,να σταματήσουν αυτό το πρόστυχο και παράνομο.Δεν θα δικαιολογήσω κανένα ,οπός φεύγει η σελίδα δεν γνωρίζω την συνεχεία γεια αυτούς.Δεν γίνετε Ήλιος ,πρέπει να υπαρχή ,πρέπει να υπαρχή σέβας.Έχετε βανδαλική αυτόν τον χώρο με τα χειρότερα και βρομερά κατορθώματα.Και δεν είσαι σε θέση ούτε και μπορείς να μου επιβάλεις μέσα στην (σελίδα σπίτι μου)καμία καταπάτηση κατάχρηση τραμπουκισμό ηλεκτρονική παρενόχληση.Ζητώ να σεβαστείτε τα γραφόμενα μου

αισχοςττ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου