addthis

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Καταγγέλλω στον εισαγγελέα ( Unibet.gr · συν ομάδα και βοήθεια )Προτεινόμενη δημοσίευση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΟΥ Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας ,σε κάθε υπεύθυνο Διαφημιστική δημοσίευση Την στιγμή που η σελίδα είναι μόνιμα τιμωρημένη και με τους πιο φασιστικούς τραμπουκισμούς κατά εμού με 2900 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα.Και έχουν την αναίδεια, να κάνουν και διαφήμιση τώρα έξω η σελίδα είναι ιδιωτική ,κάνετε κατάχρηση,καταπάτηση και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με συνεχόμενη ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου,προκαλώντας ψυχική οδύνη ,τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου,και κατάχρηση οικιακής ειρήνης…

Καταγγέλλω στον εισαγγελία ( Unibet.gr · συν ομάδα και βοήθεια )Προτεινόμενη δημοσίευση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΟΥ Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας ,σε κάθε υπεύθυνο  Διαφημιστική δημοσίευση Την στιγμή που η σελίδα είναι μόνιμα τιμωρημένη και με τους πιο φασιστικούς τραμπουκισμούς κατά εμού με 2900 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα.Και έχουν την αναίδεια, να κάνουν και διαφήμιση τώρα έξω η σελίδα είναι ιδιωτική ,κάνετε κατάχρηση,καταπάτηση και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με συνεχόμενη ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου,προκαλώντας ψυχική οδύνη ,τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου,και κατάχρηση οικιακής ειρήνης…

καταγελο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου