addthis

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

ΝΤΡΟΠΗ αναρτηση 20 φορες και τιποτα η τραμπουκοι Αυτά που κάνετε προκαλούν αΐδια και ανευθυνότητα .Τώρα είναι σωστό ρε να μπλοκάρεις την Microsoft, αυτό που κάνης είναι βρόμικο και αλήτικο. Γιατί κάνης ρατσισμό τραμπουκισμό και φασισμό μέσα στην σελίδα μου .Με πιο δικαίωμα ναζί φασίστα μπέης και τα κανιά κολαστήριο Έξω διαφθαρμένη βρομονέρια έχετε την ανέδυα να Μπενέτε και να κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου φύγε καλοπεί από την σελίδα σπίτι μου έχεις κάνη παραβίαση καταπάτηση τραμπουκισμό ναζί βασανιστήρια .Δεν έχεις τραμπούκε βασανιστή του βfacedbook,που γνωρίζει ίο τι γίνετε.Ντροπή σε όλους σας είμαι ρε κάρματα μονός μου,και ούτε κρίσις πανικού παθαίνω ούτε κτηνωδία κανό φασίστες είσαστε κατά χιλιάδες κατά εμού το σχέδιο εξόντωσης βρομιάρη.Τι πατέ ρε ηλίθιοι τόσα χρόνια έχετε κατάλαβα ότι κινάγατε έμενα χρησιμοποιώντας ότι πιο πρόστυχο απάνθρωπο βίαιο ψυχοσωματικό.έξω ρε ,τομάρι στον εισαγγελέα θέλετε όλη .Κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση οργανωμένη ντροπή σας Όσο γεια το facebook ,γνωρίζει το τι πρέπει να κάνη.Γεια έμενα που είμαι γραμμένος χρήστης στο acebook το τι κάνη γεια αυτήν την κτηνωδία τίποτα.Μόνο να σκαλοπάτι ασαε καθάρματα να σας παρέχει ασυλία και εντολέα γεια τέλεια εξόντωση κατά εμού .Πάρτε δρόμο όλοι τώρα από κοντά μου και από την σελίδα απάνθρωποι αίσχος

Αυτά που κάνετε προκαλούν αΐδια και ανευθυνότητα .Τώρα είναι σωστό ρε να μπλοκάρεις την Microsoft, αυτό που κάνης είναι βρόμικο και αλήτικο. Γιατί κάνης ρατσισμό τραμπουκισμό και φασισμό μέσα στην σελίδα μου .Με πιο δικαίωμα ναζί φασίστα μπέης και τα κανιά κολαστήριο Έξω διαφθαρμένη βρομονέρια έχετε την ανέδυα να Μπενέτε και να κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου φύγε καλοπεί από την σελίδα σπίτι μου έχεις κάνη παραβίαση καταπάτηση τραμπουκισμό ναζί βασανιστήρια .Δεν έχεις τραμπούκε βασανιστή του βfacedbook,που γνωρίζει ίο τι γίνετε.Ντροπή σε όλους σας είμαι ρε κάρματα μονός μου,και ούτε κρίσις πανικού παθαίνω ούτε κτηνωδία κανό φασίστες είσαστε κατά  χιλιάδες κατά εμού το σχέδιο εξόντωσης βρομιάρη.Τι πατέ ρε ηλίθιοι τόσα χρόνια έχετε κατάλαβα ότι κινάγατε έμενα χρησιμοποιώντας ότι πιο πρόστυχο απάνθρωπο βίαιο ψυχοσωματικό.έξω ρε ,τομάρι στον εισαγγελέα θέλετε όλη .Κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση οργανωμένη ντροπή σας Όσο γεια το facebook ,γνωρίζει το τι πρέπει να κάνη.Γεια έμενα που είμαι γραμμένος χρήστης στο acebook το τι  κάνη γεια αυτήν την κτηνωδία τίποτα.Μόνο να σκαλοπάτι ασαε καθάρματα να σας παρέχει ασυλία και εντολέα γεια τέλεια εξόντωση κατά εμού .Πάρτε δρόμο όλοι τώρα από κοντά μου και από την σελίδα απάνθρωποι αίσχος

microsoft

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου