addthis

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Τι Άλο να σου γράψω facebook ,μέρα νύχτα και έχουν αυτά τα καθάρματα επί 47 μέρες να με βασανίζου με βάρδιες η ταμπάκοι η κλιμάτιζες της ανθρωπότητας, μέρα νύχτα με λεκτικούς και ναζί βασανιστήρια σε κάλεσες που ήσουν,χιλιάδες φορές γνώριζες τα πάντα .Έλα στην θέση μου τι θα έκανες ,τι .αυτό είναι κτηνωδία είναι μίσος κατά εμού και του ανθρώπινου γένους .Η διεστραμμένη που ποτέ δεν ήταν νορμάλ,όλο κρίσις και διάφορα ,βασανιστήρια .Είχαν κάνη σύμπραξη με τις άλλες ομάδες και και η 5 μαζί τους ενημέρωνα συμμορφώθηκαν εσείς το παρακάνατε .Δεν είμαστε πτώματα ούτε μετοχές να μας πουλάτε και να μας αγοράζετε ούτι σκλάβοι .Είσαι υπεύθυνος σε αυτήν την ιστορία ,εάν δεν ήξερα το τι άνθρωπος είσαι ,θα σου πρότεινα να παρατηθείς ένα μεγάλο χρονικό διάστημα .Διότι Φερές ευθύνη Δεν έχει κανένας το δικαίωμα όλα αυτά που κάνατε τα εγκληματικά ζητώ την τιμωρία όλον αυτόν που συμμετείχαν στην πολύχρονη εγκληματική ενέργεια.Τώρα να πάρεις αυτά τα καθάρματα και να τα στήλης στον εισαγγελέα το γιατί το γνωρίζεις .επί 7 μήνες το 2010 μου νάνε καψώνι γεια να μου δώσουν την σελίδα ,πριν 2 χρόνια καλοκαίρι δεν μου κάνατε ναζί ψυχρά βασανιστήρια κάθε μέρα επί 4 μήνες είχατε εξαφάνιση την σελίδα και μου γράφατε πάντα μετά από 24 ώρες αίσχος τα ξεχνώ αυτά τα κολαστήρια που έχετε κάνη στην σελίδα.

Τι Άλο να σου γράψω facebook ,μέρα νύχτα και έχουν αυτά τα καθάρματα επί 47 μέρες να με βασανίζου με βάρδιες η ταμπάκοι η κλιμάτιζες της ανθρωπότητας, μέρα νύχτα με λεκτικούς και ναζί βασανιστήρια σε κάλεσες που ήσουν,χιλιάδες φορές γνώριζες τα πάντα .Έλα στην θέση μου τι θα έκανες ,τι .αυτό είναι κτηνωδία είναι μίσος κατά εμού και του ανθρώπινου γένους .Η διεστραμμένη που ποτέ δεν ήταν νορμάλ,όλο κρίσις και διάφορα ,βασανιστήρια .Είχαν κάνη σύμπραξη με τις άλλες ομάδες και και η 5 μαζί τους ενημέρωνα συμμορφώθηκαν εσείς το παρακάνατε .Δεν είμαστε πτώματα ούτε μετοχές να μας πουλάτε και να μας αγοράζετε ούτι σκλάβοι .Είσαι υπεύθυνος σε αυτήν την ιστορία ,εάν δεν ήξερα το τι άνθρωπος είσαι ,θα σου πρότεινα να παρατηθείς ένα μεγάλο χρονικό διάστημα .Διότι Φερές ευθύνη Δεν έχει κανένας το δικαίωμα όλα αυτά που κάνατε τα εγκληματικά ζητώ την τιμωρία όλον αυτόν που συμμετείχαν στην πολύχρονη εγκληματική ενέργεια.Τώρα να πάρεις αυτά τα καθάρματα και να τα στήλης στον εισαγγελέα το γιατί το γνωρίζεις .επί 7 μήνες το 2010 μου νάνε καψώνι γεια να μου δώσουν την σελίδα ,πριν 2 χρόνια καλοκαίρι δεν μου κάνατε ναζί ψυχρά βασανιστήρια κάθε μέρα επί 4 μήνες είχατε εξαφάνιση την σελίδα και μου γράφατε πάντα μετά από 24 ώρες αίσχος τα ξεχνώ αυτά τα κολαστήρια που έχετε κάνη στην σελίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου