addthis

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Καλό το facebook που είμαι χρήστης ,να αναλάβει τα κακόβουλα και να τα κάνη ότι θέλει Ποιος σας είπε ότι θα είσαστε πλανητάρχες και βασανιστές με την ομάδα και βοήθεια ,έλα να τους πάρεις .Από έμενα περιμένετε.Άντε γευτώ πολύ τα τραβήξατε το σκηνή Είμαστε άνθρωποι ,που δεν τολμούν να μιλήσουν .Τους απειλείτε με διάφορα ε3ικονικα τεχνάσματα .Φοβάστε να αντικρίσετε την πραγματικότητα .Η θα φτιάξετε το σύστημα να λειτουργοί ,η να τα παρατήσει πράγμα που δεν μου αρέσει διότι είμαι άνθρωπος και όχι ρουφιανος ,και ύπουλος .Έλα ποιος είσαι έξω ο άλλος έξω όλη που δεν συμπεριφέρονται ,στους χρηστές ανθρώπινα.Πρέπει να φύγουν αυτά τα βιαία ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και πλύση εγκεφάλου .Προσέχετε είναι διεφθαρμένη ικανή γεια τα πάντα

Καλό το facebook  που είμαι χρήστης ,να αναλάβει τα κακόβουλα και να τα κάνη ότι θέλει Ποιος σας είπε ότι θα είσαστε πλανητάρχες και βασανιστές με την ομάδα και βοήθεια ,έλα να τους πάρεις .Από έμενα περιμένετε.Άντε γευτώ πολύ τα τραβήξατε  το σκηνή Είμαστε άνθρωποι ,που δεν τολμούν να μιλήσουν .Τους απειλείτε με διάφορα ε3ικονικα τεχνάσματα .Φοβάστε να αντικρίσετε την πραγματικότητα .Η θα φτιάξετε το σύστημα να λειτουργοί ,η να τα παρατήσει πράγμα που δεν μου αρέσει διότι είμαι άνθρωπος και όχι ρουφιανος ,και ύπουλος .Έλα ποιος είσαι έξω ο άλλος έξω όλη που δεν συμπεριφέρονται ,στους χρηστές ανθρώπινα.Πρέπει να φύγουν αυτά τα βιαία ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και πλύση εγκεφάλου .Προσέχετε είναι διεφθαρμένη ικανή γεια τα πάντα.

 1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου