addthis

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Νιώθω μια ντροπή γεια την κατάντια αυτή του facebook, και τις ομάδας βοήθειας και όλον που συμπλέξατε να γίνετε αυτή α αχαρακτήριστη και απάνθρωπη ενεργεία .Δύστυχος είσαστε πολύ απάνθρωποι .Θα ήθελα να ήξερα εάν το έκαναν σε ένα από εσάς τι ξεκάνετε.Ντροπή χωρίς λόγο αποκλεισμό και με τα το αισχρό το κτηνώδες που κάνετε εκβιάστε να κανό δήλωση μετάνοιας ότι έκανα κάτι που δες είναι υπαρκτό .Είσαστε βασανιστές ,εκβιαστές καταχραστές .Να μάθετε στην κοινωνία το ψέμα κατά ενός ανθρώπου εμού επί χιλιάδες ώρες την υποκρισία και όλα αυτά δεν είναι ανθρώπινα.Αυτά είναι κτηνωδία μίσος γεια τον συνάνθρωπο .μέχρι τελικής εξόντωσης .Με έχετε βασανίσει προσβάλει χιλιάδες φορές .Μισείτε τους πάντες και τα πάντα .Είμαι άνθρωπος, διαμαρτύρομαι γεια την κτηνωδία κατά εμού .Ζητώ την διαγράφη μου σε ένδοξη ανικανότητας να κουμαντάρετε αυτά τα πόστα .Δεν είσαστε ικανή τώρα να διαγράψεις την κτηνωδία και την ντροπή σου να την κανό και σε πλακάτ ντροπή σας σας αναφέρω στον ΟΗΕ και στον πρόεδρο Στην ΕΕ γεια αυτή την κτηνωδία και την απάνθρωποι κατάχρηση με τελικής .ανίκανοι στο θέμα το δικό μου και ΕΔΠ που γράφω Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας με κοροϊδεύουν από το 2010 .Χθες μου έκανες Άλο μπλοκάρισμα .και μου στείλατε mail επιστρέψτε στο facebook ζητάμε συγγνώμη δεν θα ξαναγίνει.Δεν είμαι γύφτε χαμάλης σκλάβος η σφάξαμε αγά μου να αγιάσω.Είμαι άνθρωπος ελεύθερος που έκτυπο τον συνάνθρωπο μου .Γεια μένα αυτά που κάνατε είναι αχαρακτήριστα .Έχω αξιοπρέπεια και δεν θα σε αφήσω άλλο να υποτιμάς την νοημοσύνη μου και γενικά κάθε αξία .

Νιώθω μια ντροπή γεια την κατάντια αυτή του facebook, και τις ομάδας βοήθειας και όλον που συμπλέξατε να γίνετε αυτή α  αχαρακτήριστη και απάνθρωπη ενεργεία .Δύστυχος είσαστε πολύ απάνθρωποι .Θα ήθελα να ήξερα εάν το έκαναν σε ένα από εσάς τι ξεκάνετε.Ντροπή χωρίς λόγο αποκλεισμό και με τα το αισχρό το κτηνώδες που κάνετε εκβιάστε να κανό δήλωση μετάνοιας ότι έκανα κάτι που δες είναι υπαρκτό .Είσαστε βασανιστές ,εκβιαστές καταχραστές .Να μάθετε στην κοινωνία το ψέμα κατά ενός ανθρώπου εμού επί χιλιάδες ώρες την υποκρισία και όλα αυτά δεν είναι ανθρώπινα.Αυτά είναι κτηνωδία μίσος γεια τον συνάνθρωπο .μέχρι τελικής εξόντωσης .Με έχετε βασανίσει προσβάλει χιλιάδες φορές .Μισείτε τους πάντες και τα πάντα .Είμαι άνθρωπος, διαμαρτύρομαι γεια την κτηνωδία κατά εμού .Ζητώ την διαγράφη μου σε ένδοξη ανικανότητας να κουμαντάρετε αυτά τα πόστα .Δεν είσαστε ικανή τώρα να διαγράψεις την κτηνωδία και την ντροπή σου να την κανό και σε πλακάτ ντροπή σας σας αναφέρω στον ΟΗΕ και στον πρόεδρο Στην ΕΕ γεια αυτή την κτηνωδία και την απάνθρωποι κατάχρηση με τελικής .ανίκανοι στο θέμα το δικό μου και ΕΔΠ που γράφω Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας με κοροϊδεύουν από το 2010 .Χθες μου έκανες Άλο μπλοκάρισμα .και μου στείλατε mail επιστρέψτε στο facebook ζητάμε συγγνώμη δεν θα ξαναγίνει.Δεν είμαι γύφτε χαμάλης σκλάβος η σφάξαμε αγά μου να αγιάσω.Είμαι άνθρωπος ελεύθερος που έκτυπο τον συνάνθρωπο μου .Γεια μένα αυτά που κάνατε είναι αχαρακτήριστα .Έχω αξιοπρέπεια και δεν θα σε αφήσω άλλο να υποτιμάς την νοημοσύνη μου και γενικά κάθε αξία .

24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου