addthis

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Μην ξαναβγάλεις λεκτικούς αριθμούς γιατί δεν θα σε αφήσω λεπτό παλιάνθρωπε, Ξεχνάτε όταν μου είχατε κάνη καψόνι, ναζί 47 μέρες συνεχόμενα,γεια ένα κωδικό μαζί μου τους όλους.μου καταστρέψατε τα δάχτυλα και σας έλεγα να σταματήσετε και μου γράψατε ότι εάν δεν μας απόδειξες ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ ,δεν θα πάρεις κωδικό ούτε θα την βγάλεις καθαρή , φασίστα με τα ναζιστικά μην τολμήσεις και μου μπλοκάρεις σελίδα και ότι πρόστυχο αναιδέστατε ντροπή σου γευτώ κάνης άλλα αυτά .Με πιο δικαίωμα με βασανίζεις.Και με πιο δικαίωμα είσαι στην σελίδα μέσα στο σπίτι μου,κάνοντας κατάχρηση καταπάτηση , και να μου κάνης μέρα νύχτα ηλεκτρονική παρενόχληση,και παραβίαση οικιακής ειρήνης ντροπή σας

Μην ξαναβγάλεις λεκτικούς αριθμούς γιατί δεν θα σε αφήσω λεπτό παλιάνθρωπε, Ξεχνάτε όταν μου είχατε κάνη καψόνι, ναζί 47 μέρες συνεχόμενα,γεια ένα κωδικό μαζί μου τους όλους.μου καταστρέψατε τα δάχτυλα και σας έλεγα να σταματήσετε και μου γράψατε ότι εάν δεν μας απόδειξες ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ ,δεν θα πάρεις κωδικό ούτε θα την βγάλεις καθαρή , φασίστα με τα ναζιστικά μην τολμήσεις και μου μπλοκάρεις σελίδα και ότι πρόστυχο αναιδέστατε ντροπή σου γευτώ κάνης άλλα αυτά .Με πιο δικαίωμα με βασανίζεις.Και με πιο δικαίωμα είσαι στην σελίδα μέσα στο σπίτι μου,κάνοντας κατάχρηση καταπάτηση , και να μου κάνης μέρα νύχτα ηλεκτρονική παρενόχληση,και παραβίαση οικιακής ειρήνης ντροπή σας

;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου