addthis

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Ειδές που δεν,παρέμενα ,είσαστε ικανή γεια τα πάντα .τι ζητάς και κάνης όλα αυτά ,γατί ρε μου έβαλες έχετε μπέσα καθόλου ανθρωπισμό Προσεχείς εκδηλώσεις Να πας στο σπίτι σου να της Βάλης Γιατί ζητάς επίμονα την κατάχρηση Με πιο δικαίωμα ,μου έχετε κάνη τα χειροτέρα βασανιστήρια Σελίδα τιμωρημένη χ 4 φορές απαντά λίγη βάζετε 20 ενδιάμεσα μπλοκαρίσματα ,βάλατε ύλες 2 δεν έχετε καθόλου φιλότιμο .Δεν θα Βάλης τάπητα στην σελίδα .Γευτώ με προκαλείς νομίζεις ότι είμαι σας και εσένα άντε μαζεύετε και φύγε από την σελίδα.Πιο δικαίωμα κινάνε η χρηστές στην σελίδα μου και συμφωνούσαν, με τους διαφημιζομένους .Και μου ζητούσες να δειλό μνήμα να την παρά ένατε ρε και ,,,,,,,..Τέρμα είμαι γραμμένος στο facebook .ζητώ την ποινική δίωξη σας διότι επί 4 χρόνο ,με την συμπαράσταση πάντα του facebook προσπαθείτε να εξοντώσετε το θεριό φηγέ παλιό .

Ειδές που δεν,παρέμενα ,είσαστε ικανή γεια τα πάντα .τι ζητάς και κάνης όλα αυτά ,γατί ρε μου έβαλες έχετε μπέσα καθόλου ανθρωπισμό Προσεχείς εκδηλώσεις Να πας στο σπίτι σου να της Βάλης Γιατί ζητάς επίμονα την κατάχρηση Με πιο δικαίωμα ,μου έχετε κάνη τα χειροτέρα βασανιστήρια Σελίδα τιμωρημένη χ 4 φορές απαντά λίγη βάζετε 20 ενδιάμεσα μπλοκαρίσματα ,βάλατε ύλες 2 δεν έχετε καθόλου φιλότιμο .Δεν θα Βάλης τάπητα στην σελίδα .Γευτώ με προκαλείς νομίζεις ότι είμαι σας και εσένα άντε μαζεύετε και φύγε από την σελίδα.Πιο δικαίωμα κινάνε η χρηστές στην σελίδα μου και συμφωνούσαν, με τους διαφημιζομένους .Και μου ζητούσες να δειλό μνήμα να την παρά ένατε ρε και ,,,,,,,..Τέρμα είμαι γραμμένος στο facebook .ζητώ την ποινική δίωξη σας διότι επί 4 χρόνο ,με την συμπαράσταση πάντα του facebook προσπαθείτε να εξοντώσετε το θεριό φηγέ παλιό .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου