addthis

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Καλημέρα,Saferty Center ι θα γένη με αυτά τα κτήνη που με βασανίζουν χιλιάδες ώρες ,τι κενότατε τι πρέπει να κανό .Όλα αυτά είναι εγκληματικές ενέργειες κατά εμού ,ναζί βασανιστήρια φασισμό τραμπουκισμό άσεβα κολαστήριο σκέτο μέρα νύχτα ,Είμαι άνθρωπος γιατί προσπαθείτε να με εξοντώσετε πόσο να αντέξω .με αυτά τα βασανιστήρια έχουν φυγή από την ζωή εκατομμύρια ,αυτό προσπαθείτε και εσείς Παρασκευή 28/12/ μεσάνυχτα συνεχίζετε με αμείωτο φασισμό την ναζί κατάχρηση καταπάτηση σας καταγελώ γεια την εγκληματική ενέργεια ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Βασανίστε πρόστυχη και κακόβουλη κάνετε κατάχρηση κατά εμού Ηλεκτρονική παρενοχλεί μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας τραμπουκισμό οικιακής ειρήνης. Δεν γίνετε πρέπει να φύγει ομάδα και βοήθεια ντροπή άλλο δεν γίνετε ,με την κοροϊδία αυτή, σχεδό...ν από όλους .Ζητώ να φύγουν .Πρέπει να φτάσουμε στα άκρα με εισαγγελέα ηλεκτρονικό έγκλημα ,γεια να το καταλάβετε ότι δεν Πάι άλλο.Εάν δεν είσαστε ικανή τόσα χρόνια να τους συνετίσετε παρά τους καλύπτετε και τους παρέχετε ασυλία .Σαν άνθρωπος σας καταγγέλλω μαζί και το facebook, συνυπεύθυνο σε όλες τις φάσης.Δεν γίνετε άλλο ντροπή σας να προσπαθείτε να εξοντώσετε Ενς άνθρωπο,Και σας καταδικάζω γεια όλα αυτά ,που μου κάνετε.Με γνωρίζετε εάν έχω προβλήματα και εσείς τα επιδεινώνετε μέχρι τελικής,στυλ ναζί τραμπουκισμού,φασισμού και όλα τα απάνθρωπα ./Φύγετε Εγκληματείτε κατά εμού Δεν γίνετε πρέπει να φύγει ομάδα και βοήθεια ντροπή άλλο δεν γίνετε ,με την κοροϊδία αυτή, σχεδόν από όλους .Ζητώ να φύγουν .Πρέπει να φτάσουμε στα άκρα με εισαγγελέα ηλεκτρονικό έγκλημα ,γεια να το καταλάβετε ότι δεν Πάι άλλο καθάρματα.Είσαστε αδίστακτη ικανή γεια τα πάντα Ντροπή σας τίποτα άλλο αυτή είναι η πραγματικότητα Ενημέρωση κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση σας καταγελώ γεια την εγκληματική ενέργεια ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.γιατί ρε μολοπεδο την εξαφάνισες την σελίδα βρωμιάρη διεστραμμένε γιατί ρε να μην τα; κάνετε ρε παλιό φύγετε αλητήριες Ντροπή Διαδίκτυο Αναγέννηση Αλόννησος Μ.Θαλάσσης μέσα στην σελίδα μου μου απαγορεύεις; .Δεν πρέπει και εγώ να σε πετάξω έξω λοιπόν φύγε κλειδώσατε όλα τα δικά σου όχι ρε τιμούμενος και να με μπλοκάρεις έξω τώρα ρε φασίστα Πως θέλεις μετά ρε πρόστυχε να μου κάνης και διαφήμισης φύγε τσόγλανε κάνατε κατάχρηση έγκλημα οικιακής ειρήνης ηλεκτρονικοί παρενόχληση μεσάνυχτα φύγετε τραμπούκοι καθάρματα

Καλημέρα,Saferty Center ι θα γένη με αυτά τα κτήνη που με βασανίζουν χιλιάδες ώρες ,τι κενότατε τι πρέπει να κανό .Όλα αυτά είναι εγκληματικές ενέργειες κατά εμού ,ναζί βασανιστήρια φασισμό τραμπουκισμό άσεβα κολαστήριο σκέτο μέρα νύχτα ,Είμαι άνθρωπος γιατί προσπαθείτε να με εξοντώσετε πόσο να αντέξω .με αυτά τα βασανιστήρια έχουν φυγή από την ζωή εκατομμύρια ,αυτό προσπαθείτε και εσείς Παρασκευή 28/12/ μεσάνυχτα συνεχίζετε με αμείωτο φασισμό την ναζί κατάχρηση καταπάτηση σας καταγελώ γεια την εγκληματική ενέργεια ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Βασανίστε πρόστυχη και κακόβουλη κάνετε κατάχρηση κατά εμού Ηλεκτρονική παρενοχλεί μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας τραμπουκισμό οικιακής ειρήνης. Δεν γίνετε πρέπει να φύγει ομάδα και βοήθεια ντροπή άλλο δεν γίνετε ,με την κοροϊδία αυτή, σχεδό...ν από όλους .Ζητώ να φύγουν .Πρέπει να φτάσουμε στα άκρα με εισαγγελέα ηλεκτρονικό έγκλημα ,γεια να το καταλάβετε ότι δεν Πάι άλλο.Εάν δεν είσαστε ικανή τόσα χρόνια να τους συνετίσετε παρά τους καλύπτετε και τους παρέχετε ασυλία .Σαν άνθρωπος σας καταγγέλλω μαζί και το facebook, συνυπεύθυνο σε όλες τις φάσης.Δεν γίνετε άλλο ντροπή σας να προσπαθείτε να εξοντώσετε Ενς άνθρωπο,Και σας καταδικάζω γεια όλα αυτά ,που μου κάνετε.Με γνωρίζετε εάν έχω προβλήματα και εσείς τα επιδεινώνετε μέχρι τελικής,στυλ ναζί τραμπουκισμού,φασισμού και όλα τα απάνθρωπα ./Φύγετε Εγκληματείτε κατά εμού Δεν γίνετε πρέπει να φύγει ομάδα και βοήθεια ντροπή άλλο δεν γίνετε ,με την κοροϊδία αυτή, σχεδόν από όλους .Ζητώ να φύγουν .Πρέπει να φτάσουμε στα άκρα με εισαγγελέα ηλεκτρονικό έγκλημα ,γεια να το καταλάβετε ότι δεν Πάι άλλο καθάρματα.Είσαστε αδίστακτη ικανή γεια τα πάντα Ντροπή σας τίποτα άλλο αυτή είναι η πραγματικότητα Ενημέρωση κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση
σας καταγελώ γεια την εγκληματική ενέργεια ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.γιατί ρε μολοπεδο την εξαφάνισες την σελίδα βρωμιάρη διεστραμμένε γιατί ρε να μην τα; κάνετε ρε παλιό φύγετε αλητήριες Ντροπή Διαδίκτυο Αναγέννηση Αλόννησος Μ.Θαλάσσης μέσα στην σελίδα μου μου απαγορεύεις; .Δεν πρέπει και εγώ να σε πετάξω έξω λοιπόν φύγε κλειδώσατε όλα τα δικά σου όχι ρε τιμούμενος και να με μπλοκάρεις έξω τώρα ρε φασίστα Πως θέλεις μετά ρε πρόστυχε να μου κάνης και διαφήμισης φύγε τσόγλανε κάνατε κατάχρηση έγκλημα οικιακής ειρήνης ηλεκτρονικοί παρενόχληση μεσάνυχτα φύγετε τραμπούκοι καθάρματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου