addthis

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Δεν γίνετε τίποτα δεν μπορεί να υποτιμάτε την νοημοσύνη μου την ιδέα μου την γνώση μου ,και την αξιοπρέπεια μου, που μέχρι τώρα δεν ασχολήθηκα ποτέ με τέτοιου είδους διεστραμμένες ,επιθέσεις μέχρι τελικής εξόντωσης.Θα κρατήσω την ιδέα μου την κόψη μου.Τέρμα αυτά τα κτηνώδη.Μου κάνετε επίθεση αλύπητα με τα χειρότερα ναζί βασανιστήρια.Αμύνομαι γεια να σώσω την ψύχη μου μπαίνω μπροστά σε έμενα και δεν θα σας επιτρέψω εγκληματίες καθάρματα να κάνετε το παραμικρό.Γνωρίζετε την κατάσταση .Δεν θα πέσω σε μικροπρέπειες αλά ούτε και θα επιτρέψω σε κανένα φασίστα τραμπούκο την ομάδα και την βοήθεια .Σαν facebook είσαστε μια οργανωμένη κατάσταση έχετε τα πάντα .δεν μπορώ να σας γράψω γεια την κτηνωδία που πέρασα τα τρία χρόνια,με απάνθρωπα σε καίρια σημεία μου έχετε προκαλέσει προβλήματα σοβαρά , κτυπήματα εξόντωσης το τι θα κάνετε .Λογικά σε μια υγιή κοινωνία έπρεπε να παραιτηθούν να διωχτούν άτομα σε καίρια πόστα ,και να τιμωρηθούν η εκτελεστές αυτής τα οργανωμένης εγκληματικής ενέργειας κατά εμού σας καταδικάζω ,γεια την όλη κτηνώδη κατάσταση κατά εμού.Αντιστοιχία 50 χρόνια βασανιστήρια ,πρόστυχη παλιάνθρωπο.ντροπή σας σε όλους και όποιος νομίζει ότι δεν του χρειάζεται ας μην την δεχτεί αίσχος .2810 μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισμα σκέτο κολαστήριο η σελίδα,με ανήθικους και πρόστυχους τρόπους μου επισυνάπτατε καταδίκη χωρίς καν να υπάρχει το παραμικρό.Δεν ήταν καμία κίνηση τυχαία facebook τα είχατε όλα οργανωμένα Να μάθετε στην άψη σας γιατί δεν το ξέρετε ,να σέβεστε τον συνάνθρωπο .Εσείς έχετε το κτήνος μέσα σας την εκδίκηση μέχρι και την τελική .Με είχατε στήλη 3 φορές εντατική 7 μήνες ναζί καψόνι με λεκτικούς κάθε μέρα γεια αυτήν την σελίδα. Πριν 1 χρόνο την είχατε παροπλισμένη 4 μήνες με την κοροϊδία καθημερινά μετά από 24 ώρες.Εάν θέλετε την σελίδα Έλατε να την πάρετε .εάν θέλετε να κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση .να τους πάρετε να κάνουν στα σπίτια σας όχι στο δικό μου.Είμαι από την αρχή στο διαδίκτυο, έχω γραφτή σε όλες τις κατάστασης ,που πέρασαν είμαι ακόμα σε όσες υπάρχουν .Ποτέ δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα είχαν και έχουν ήθος και ανθρωπιά. Εσείς έχετε την κτηνωδία και το μίσος γεια τον άνθρωπο,μισητέ αφάνταστα ,το κάθε τι .Όσο γεια έμενα μου έμεινε η βρώμια σας και ο τρόπος πώς να φάτε τον άλλον .Περάσατε απαρατήρητη από την μνήμη μου χωρίς να κρατήσω το παραμικρό .Δεν Εχ μαλώσει με άνθρωπο και ούτε καν με την σκέψη .

Δεν γίνετε τίποτα δεν μπορεί να υποτιμάτε την νοημοσύνη μου την ιδέα μου την γνώση μου ,και την αξιοπρέπεια μου, που μέχρι τώρα δεν ασχολήθηκα ποτέ με τέτοιου είδους διεστραμμένες ,επιθέσεις μέχρι τελικής εξόντωσης.Θα κρατήσω την ιδέα μου την κόψη μου.Τέρμα αυτά τα κτηνώδη.Μου κάνετε επίθεση αλύπητα με τα χειρότερα ναζί βασανιστήρια.Αμύνομαι γεια να σώσω την ψύχη μου μπαίνω μπροστά σε έμενα και δεν θα σας επιτρέψω εγκληματίες καθάρματα να κάνετε το παραμικρό.Γνωρίζετε την κατάσταση .Δεν θα πέσω σε μικροπρέπειες αλά ούτε και θα επιτρέψω σε κανένα φασίστα τραμπούκο την ομάδα και την βοήθεια .Σαν facebook είσαστε μια οργανωμένη κατάσταση έχετε τα πάντα .δεν μπορώ να σας γράψω γεια την κτηνωδία  που πέρασα τα τρία χρόνια,με απάνθρωπα σε καίρια σημεία μου έχετε προκαλέσει προβλήματα σοβαρά , κτυπήματα εξόντωσης το τι θα κάνετε .Λογικά σε μια υγιή κοινωνία έπρεπε να παραιτηθούν να διωχτούν άτομα σε καίρια πόστα ,και να τιμωρηθούν η εκτελεστές αυτής τα οργανωμένης εγκληματικής ενέργειας κατά εμού σας καταδικάζω ,γεια την όλη κτηνώδη κατάσταση κατά εμού.Αντιστοιχία 50 χρόνια βασανιστήρια ,πρόστυχη παλιάνθρωπο.ντροπή σας σε όλους και όποιος νομίζει ότι δεν του χρειάζεται ας μην την δεχτεί αίσχος .2810 μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισμα σκέτο κολαστήριο η σελίδα,με ανήθικους και πρόστυχους τρόπους μου επισυνάπτατε καταδίκη χωρίς καν να υπάρχει το παραμικρό.Δεν ήταν καμία κίνηση τυχαία facebook τα είχατε όλα οργανωμένα Να μάθετε στην άψη σας γιατί δεν το ξέρετε ,να σέβεστε τον συνάνθρωπο .Εσείς έχετε το κτήνος μέσα σας την εκδίκηση μέχρι και την τελική .Με είχατε στήλη 3 φορές εντατική 7 μήνες ναζί καψόνι με λεκτικούς κάθε μέρα γεια αυτήν την σελίδα. Πριν 1 χρόνο την είχατε παροπλισμένη 4 μήνες με την κοροϊδία καθημερινά μετά από 24 ώρες.Εάν θέλετε την σελίδα Έλατε να την πάρετε .εάν θέλετε να κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση .να τους πάρετε να κάνουν στα σπίτια σας όχι στο δικό μου.Είμαι από την αρχή στο διαδίκτυο, έχω γραφτή σε όλες τις κατάστασης ,που πέρασαν είμαι ακόμα σε όσες υπάρχουν .Ποτέ δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα είχαν και έχουν ήθος και ανθρωπιά. Εσείς έχετε την κτηνωδία και το μίσος γεια τον άνθρωπο,μισητέ αφάνταστα ,το κάθε τι .Όσο γεια έμενα μου έμεινε η βρώμια σας και ο τρόπος πώς να φάτε τον άλλον .Περάσατε απαρατήρητη από την μνήμη μου χωρίς να κρατήσω το παραμικρό .Δεν Εχ μαλώσει με άνθρωπο και ούτε καν με την σκέψη .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου