addthis

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Γιατί εξαφανίζετε τις αναρτήσεις και κάνετε σωστό τραμπουκισμό τι να σας γράψω Εάν νομίζετε ότι θα φτάσω,η θα συνεχίσω όλα αυτά που κάνετε, Δεν νομίζετε ότι κάπου υπάρχει ,και ένα ενδιάμεσο.Συνεχίστε τον φασισμό τον τραμπουκισμό.Δεν θέλετε να τα διαβάζετε .Και εγώ δεν αφιερώνω καμία χρονική στιγμή,πλέον να ασχοληθώ μαζί σας Ομάδα και βοήθεια ,άγνωστου προέλευσης ,και χωρίς ίχνος ανθρωπιάς .Συνεχίστε και κάντε ότι νομίζετε .Αλλά μην ξεχνάτε ότι κάνετε κατάχρηση ,και ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.Είμαι Άνθρωπος και όχι σκουπίδι ,ούτε σφάξαμε αγά μου να αγιάσω.

Γιατί εξαφανίζετε τις αναρτήσεις και κάνετε σωστό τραμπουκισμό τι να σας γράψω Εάν νομίζετε ότι θα φτάσω,η θα συνεχίσω όλα αυτά που κάνετε, Δεν νομίζετε ότι κάπου υπάρχει ,και ένα ενδιάμεσο.Συνεχίστε τον φασισμό τον τραμπουκισμό.Δεν θέλετε να τα διαβάζετε .Και εγώ δεν αφιερώνω καμία χρονική στιγμή,πλέον να ασχοληθώ μαζί σας Ομάδα και βοήθεια ,άγνωστου προέλευσης ,και χωρίς ίχνος ανθρωπιάς .Συνεχίστε και κάντε ότι νομίζετε .Αλλά μην ξεχνάτε ότι κάνετε κατάχρηση ,και ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.Είμαι Άνθρωπος και όχι σκουπίδι ,ούτε σφάξαμε αγά μου να αγιάσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου