addthis

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Δεν μπορείτε εσείς ομάδα και βοήθεια του facebook,να επιβάλετε με βία και φασισμό,να προδώσω την υπόληψη μου και την αξιοπρέπεια μου να σας υπογράψω ότι όντος είμαι ένοχος στα γραφόμενα.Σέβομαι τους όρους τους facebook ,και τους τυρό άψογα.Δεν μπορείς εσύ κτήνος ανεγκέφαλε να με κατηγορείς, με να συμφωνήσω μαζί σου ότι κάτι που δεν έκανα.Είναι ναζί,φασισμός και καταπάτηση όλο τον ανθρωπίνων δικαιωμάτων .Ζητώ από το facebook ,την επέμβαση του διότι αυτά που κάνουν είναι ανορθόδοξα είναι ηλεκτρονική παρενόχληση .είναι καθαρός φασισμός.ΛΑΒΑΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΟΤΙ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΙΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.ΚΑΤΙ ΤΕΤΕΙΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΤΟ facebook. Γράφει μήπως επιτρέπετε,να συκοφαντήστε και με πρόστυχο τρόπο τραμπουκισμό εκβιασμό εκφοβισμό,να μου έχετε μπλοκάρει την σελίδα,διότι θέλετε να υπογράψω σε αυτά .Τα όποια είναι ψευδή όπως πάντα να μου γραφή ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΙΑΣ.ΚΑΤΑΝΟΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΙΣΗ Η σελίδα η συγκεκριμένη που έχει μπλοκάρει επί 2 μέρες,είχε να ανοίξω από τις 3 Απριλίου.Πώς γίνετε 16 Νοέμβριου να έγινε η παρενόχληση,Ντροπή σας όλες η 2777 μέρες έγιναν με αυτόν τον τρόπο.Ζητώ την τιμάρια ,και προτείνω την δίωξη τους διότι μου έχουν κάνη τα χειρότερα βασανιστήρια και όλα ,τα απάνθρωπα .Βλέπετε και κρίνετε την κτηνωδία που τους κατέχει ντροπή.Ποτέ δεν θα επιτρέψω,να υπογράψω, μια από τις χιλιάδες ψευδή κατηγορίες.Τι άλλο να σας γράψω,δεν εκτιμάτε τους ανθρώπους είσαστε απάνθρωποι.

τττττ

ΛΑΒΑΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΟΤΙ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΙΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.ΚΑΤΙ ΤΕΤΕΙΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΤΟ facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου