addthis

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Ο λογαριασμός δεν είναι διαθέσιμος προς το παρόν Ο λογαριασμός σας δεν είναι διαθέσιμος προς το παρόν, εξαιτίας κάποιου προβλήματος του ισοτόπου, το οποίο αναμένεται να λυθεί σύντομα Αυτή είναι καθαρά τραμπούκοι τρομοκρατούν εκφοβίζονται μπλοκάροντας ,κάνοντας λοξοδρόμησης και όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα Αυτός είναι εκβιασμός φασισμός τραμπουκισμός ηλεκτρονική παρενόχληση .μου έκλεισαν την σελίδα για εκφοβισμό .Ενώ πριν με προκαλούσας με φασιστικό τρόπο μου εξαφάνιζαν φωτογραφείς τις οποίες έβγαλα μονός μου σε μια πολύ ,και τα κτήνη δεν σεβαστήκαν τίποτα .αυτά και όλα τα χειρότερα γίνονται από την ομάδα και βοήθεια του facebook.Είναι κατάχρηση τραμπουκισμός ναζισμός, Αυτό γίνετε πανό από 3 χρόνια.Μου κάνουν βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια δεν δέχονται κωδικό.Κάνουν ηλεκτρονική παρενόχληση ακόμα και μέσα στοά σπίτι μου,προκαλώντας βίαιο εκφοβίσω ,αναστατώνοντας την οικογένεια γαλήνη προκαλούντα ψυχική οδύνη και διάφορα σοβαρά προβλήματα

λογαριασμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου