addthis

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Καταγγέλλω την ομάδα και την βοήθεια του facebook.έχουν κάνη χιλιάδες καταχρήσεις.εκφοβισμούς ηλεκτρονική παρενόχληση βανδαλισμό τραμπουκισμό.Βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ναζί ,φασισμό και ότι υπάρχει στην ανθρωπότητα .Είναι φορτωμένη με μίσος ,ικανή για τα πάντα.Είναι ύπουλη και θρασύδειλη.Με κυνηγούν,και έχουν και συνεργάτες,από άλλες ομάδες .είναι ντροπή και εξευτελισμός.Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε για το παραμικρό.Το facebook που είναι συνυπεύθυνο ενώ γνώριζε την κουνάδια και το κολαστήριο που έχουν κάνη την σελίδα Καταγγέλλω τον αρμόδιο

Καταγγέλλω την ομάδα και την βοήθεια του facebook.έχουν κάνη χιλιάδες καταχρήσεις.εκφοβισμούς ηλεκτρονική παρενόχληση βανδαλισμό τραμπουκισμό.Βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ναζί ,φασισμό και ότι υπάρχει στην ανθρωπότητα .Είναι φορτωμένη με μίσος ,ικανή για τα πάντα.Είναι ύπουλη και θρασύδειλη.Με κυνηγούν,και έχουν και συνεργάτες,από άλλες ομάδες .είναι ντροπή και εξευτελισμός.Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε για το παραμικρό.Το facebook που είναι συνυπεύθυνο ενώ γνώριζε την κουνάδια και το κολαστήριο που έχουν κάνη την σελίδα Καταγγέλλω τον αρμόδιο που τους παρέχει συγκάλυψη,ασυλία ,και εντολέα ,για να πόρους να λειτουργούν η βασανιστές με όλα τα ακατάλληλα εργαλεία ναζισμού.Ζητώ να φυγής εάν έχεις λίγο ανθρωπιά ,να συνήθης και να φυγής χρόνια συνέχεια και εσείς του καλύπτεται Ζητώ τώρα από το facebook ,τον υπεύθυνο φυσικά και να τον δίωξη Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος με όλα τα προσωπικά δικαιώματα που τα τσαλαπατήσατε ,καταχραστήκατε .Θέλετε να μου κάνετε φρόνημα ντροπή σου .Εάν θέλεις  να τους δικάσεις να τους δίωξης ,δεν με ενδιαφέρει.Ζητώ ηθική αποζημίωση για τα βίαια βασανιστήρια την ψυχική οδύνη τόσο εμού όσο και τις οικογένειας κάνοντας όλη την ήμερα 24 ώρες ηλεκτρονική παρενόχληση.Δεν έχω τάσης αυτοπροβολής ούτε αποσκοπώ κάπου .ούτε αριθμοδείκτης Δεν μου άρεσαν ποτέ.Και έρχεστε εσείς επί 3 χρόνια το λιγότερο και μου κάνετε αυτά τα πρόστυχα.Και για να έχει βαρύτητα η πρόστυχη και κτηνώδη μεταχείριση μου έχετε επιβάλει 2740 μέρες χειρότερα από φυλακή με ψυχολογική βία και με τρόπο κτηνώδες.Μου έχετε 47 μέρες κάνη για ένα κωδικό.Δεν θα προδώσω την υπόληψη μου και την αγιοπρέπεια να φτάσω στο σημείο να τραβιέμαι στην δικαιοσύνη δικαστήρια Ηλεκτρονικό έγκλημα ποτέ,και ούτε ποτέ έχω κράτησε κάτι για κανένα.Και μην ξεχνάτε ότι είμαι γραμμένος στο facebook,που στο θέμα ακαταστασίας τεχνολογίας τέλεια .Και μην ξεχνάτε ότι είμαι άνθρωπος.Μου έχουν δημιούργησε πολλά προβλήματα .αυτά τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια. ζητώ τώρα και επί χιλιάδες φορές πριν να φύγουν και να μην κάνουν κατάχρηση καταπάτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου