addthis

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

γιατί ρε αλήτες κρύψατε αυτές τις αναρτήσεις τομάρια Δεν είναι ποτέ δυνατόν να είμαι συνεχώς αποκλεισμένος,με πρόστυχο τρόπο,και μπλοκαρισμένος και να βάζω τους χρηστές και να μου βάζουν Διαφημιστικά αποτελέσματα. ε όχι δεν είμαι ανόητος μου αλλάζετε τα φωτά . Προσπαθώ να μπορέσουν όλοι σταδιακά να είναι στην σελίδα και να Μπενέτε ,για αυτό τον σκοπό Δηλαδή σε έβαλα στην σελίδα για να μου κάννης διαφήμιση μου άρεσε το τάδε του όχι το έχεις πολύς φορές Είναι άτομα που θέλουν πραγματικά να αναρτήσουν να μιλήσουν ε όχι αυτό τέρμα Είμαι χρήστης διαδικτύου δεν τα κάνω ποτέ αυτά .δικαίωμα σας δεν έχω πρόβλημα αλλά να αφήσουμε άλλα άτομα που δεν έχουν αναρτήσει ποτέ .Προσπαθώ να επικοινωνήσουν όχι να διαφημίσουν .Και σας τονίζω δικαίωμα σας 2740 μέρες αποκλεισμό είναι το πρόσχημα ότι δεν σας γνωρίζω όπως π.χ τον αδελφό μου το παιδί το δικό μου τον φίλο η φίλοι με μπλοκάρουν .Εάν γίνω αναίσθητος θα βρω την ησυχία μου

Δηλαδή σε έβαλα στην σελίδα για να μου κάννης διαφήμιση μου άρεσε το τάδε του όχι το έχεις πολύς φορές Είναι άτομα που θέλουν πραγματικά να αναρτήσουν  να μιλήσουν ε όχι αυτό τέρμα Είμαι χρήστης διαδικτύου δεν τα κάνω ποτέ αυτά .δικαίωμα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου