addthis

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Γιατί δημιουργείτε αυτήν την φασιστική κατάσταση και ναζισμό .Τι ζητάτε και κάνετε συνέχεια ηλεκτρονική παρενόχληση. Κατάχρηση σελίδας .Χθες δεν σταματήσατε ούτε 1 λεπτό.Απειλητικά μηνύματα που ,δεν γνωρίζω ακόμη σίγουρα δεν έδωσα έκταση στο θέμα.αυτά ήταν εκβιασμών και διασπορά ψευδών κατηγοριών στο πρόσωπο μου.Γιατί έψαξα να βρω αμέσως ο ένας λάθος μετά από πολύς φορές μου έγραψε ότι εξαφανίστηκε το μήνυμα στον αέρα, και το συντομότερο θα βρει Ο Επόμενος δεν δεχόταν ,πρόβλημα μέχρι που το εξαφανίσατε τελείως Τώρα πάλη τραμπουκισμό μου κλίνετε από τα ξημερώματα δεν υπαρχή καμία ανάρτηση στην σελίδα. κανό ανάρτηση ΕΡΤ Α.Ε. και άμεσος την εξαφανίζεις. πρόσεχε καλά αυτά είναι πολύ σοβαρά που κάνετε .δεν Εχ την διάθεση να κάθομαι να ασχολούμαι με εσάς .τι ζητήσετε τι θέλετε θρασύδειλη και μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση .Εισαγγελέα ηλεκτρονικό έγκλημα

Γιατί δημιουργείτε αυτήν την φασιστική  κατάσταση και ναζισμό .Τι ζητάτε και κάνετε συνέχεια ηλεκτρονική παρενόχληση. Κατάχρηση  σελίδας .Χθες δεν σταματήσατε ούτε 1 λεπτό.Απειλητικά μηνύματα που ,δεν γνωρίζω ακόμη σίγουρα δεν έδωσα έκταση στο θέμα.αυτά ήταν εκβιασμών και διασπορά ψευδών κατηγοριών στο πρόσωπο μου.Γιατί  έψαξα να βρω αμέσως ο ένας λάθος μετά από πολύς φορές μου έγραψε ότι εξαφανίστηκε το μήνυμα στον αέρα, και το συντομότερο θα βρει Ο Επόμενος δεν δεχόταν ,πρόβλημα μέχρι που το εξαφανίσατε τελείως Τώρα πάλη τραμπουκισμό μου κλίνετε από τα ξημερώματα δεν υπαρχή καμία ανάρτηση  στην σελίδα. κανό ανάρτηση ΕΡΤ Α.Ε. και άμεσος την εξαφανίζεις. πρόσεχε καλά αυτά είναι πολύ σοβαρά που κάνετε .δεν Εχ την διάθεση να κάθομαι να ασχολούμαι με εσάς .τι ζητήσετε τι θέλετε θρασύδειλη και μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση .Εισαγγελέα ηλεκτρονικό έγκλημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου