addthis

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Ανοικτή επιστολή προς Προς τον κύριο Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Δημόσιας Ταξης & Προστασίας του πολίτη Προς τον κύριο Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Νικόλαος Δένδιας κύριε υπουργέ απευθύνομαι σε εσάς μέσα αυτήν τις προσωπική σελίδα.Είμαι ένα πολίτης της Χώρας την έχω υπηρέτηση με πιστή και αφοσίωση,και σέβομαι και τυρό τους νομούς και το σύνταγμα του κράτους μην με στείλετε Άλου παρακαλώ πρτ το θέμα προσωπικά .Είμαι γραμμένος σας πολίτης στο facebook, αντιμετωπίζω επί 3 χρόνια βίαια ψυχοσωματικά

Ανοικτή επιστολή προς  Προς τον κύριο Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Υπουργείο Δημόσιας Ταξης &
Προστασίας του πολίτη
Προς τον κύριο Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
Νικόλαος Δένδιας
κύριε υπουργέ απευθύνομαι σε εσάς μέσα αυτήν τις προσωπική σελίδα.Είμαι ένα πολίτης της Χώρας την έχω υπηρέτηση με πιστή και αφοσίωση,και σέβομαι και τυρό τους νομούς και το σύνταγμα του κράτους μην με στείλετε Άλου παρακαλώ πρτ το θέμα προσωπικά .Είμαι γραμμένος σας πολίτης στο facebook, αντιμετωπίζω επί 3 χρόνια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατάχρηση ,με έχουν απόκλιση με 2610 μέρες μπλοκάρισμα βασανισμό οργανωμένο και με εντολέα. είναι όλα απάνθρωπα κάθε λεπτό καταπαυτούν τα ανθρώπινα δικαιώματα πλαστογραφία καταπάτηση σελίδα κινδυνολογία τραμπουκισμό.Παρενόχληση σε άτομα τις οικογένειας έμενα διασπορά ψεύδους κατηγορίες.Με ύπουλου με διάφορα μέσα ,μου γράφουν συνθήματα απειλητικά στους τοίχους,να μου σχηματίσουν φρόνιμα που του χεριάζετε για την κάλυψη τους.Κτηνωδία μου εκχέου έτοιμη φόρμα να υπογράψω.Να φυγά δεν υπάρχει λόγος είμαι 25 χρόνια στο διαδίκτυο.Δεν μπορώ να το χωρίσω να μην πηγαίνω .έχω φίλους αδέρφια .Έχω γράψει χιλιάδες φορές ,έχω κάνη παράπονα στο ίδιο το facebook διαφορά μόνο μερικά mail  κάντε υπομονή γνωρίζουμε ότι η σελίδα σας είναι κολαστήριο.Και από την Αλή συγκάλυψη,και παροχή ασυλίας, μιλάμε κάθε 1 λεπτό αποσύνδεσης λοξοδρόμηση σελίδων .και μπλοκαρίσματα .Με έχουν φτάσει στο τελευτώ στάδιο ,κινδύνευε.παρακαλώ οπός μεριμνήσετε για το θέμα.ευχαριστώ  Μιχάλης Θαλάσσης χρήστης facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου