addthis

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Ζητώ την σύλληψη τους και τους καταγγέλλω παγκόσμια για τα απάνθρωπα βασανιστήρια κολαστήριο σκέτο την ομάδα και βοήθεια .με συνυπεύθυνο το facebook

Είχατε οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης με έχετε για πτώμα με το φασιστικό φέρσιμο σας .μετά από χιλιάδες αναφορές και καταγγελίες το ίδιο το facebook ,φυσικά η υπεύθυνη να συνεχίσετε βάση προγράμματος το βάρβαρο και απάνθρωπο σχέδιο σας καταγελώ διότι δεν ήταν μια απλή αδιαφορία ήταν οργανωμένο καλό σχέδιο εξόντωσης.Δεν θέλατε κανένα σα έφταιγε η κενότητα, την όποια εσείς από μονή σας μου χαρακτηρίζεστε τι σελίδες και με εκβιάζατε να δώσω και να υπογράψω ότι αυτά τα πρόστυχα που ζητούσατε .Με κυνηγούσατε απάνθρωπα ,για την Microsoft ,και ιδιαίτερα με τον bill Gates. και με όλες τις κατάστασης ,με συνθήματα και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κολαστήριο σκέτο Ζητώ από την δικαιοσύνη την δικαίωση μου για αυτήν την μεθοδευμένη κλιματική επί χιλιάδες ώρες κτήνη τα ναζιστικά βασανιστήρια.Ρουφούν ζητώ απεγνώσμενα από όλο το διαδίκτυο την καταγραφή αυτόν τον τραμπούκων την ομάδα βοήθεια του facebook kai to idio to fakebook Που γνώριζε καλά την κατάσταση ζητώ να αναλάβει το ίδιο το facebook να καταδικάσει τους ίδιους τους φασίστες που ι ίδιοι τους καθοδηγούσαν.Όταν βλέπατε σελίδα με φιλανθρωπικού σκοπούς μου κάνατε βασανιστήριο του χριστού τα πάθη .και γιατί είναι μεγάλα συμφέροντα που σας θίγουν και γνωρίζετε καλά τι γράφο για αυτό δεν θέλετε και μισητέ θανάσιμα την φιλανθρωπία .Παντού καταγγελίες σε άλλα τα θέματα .Στην  Wikipedia είχα παι στην σελίδα μετά από 3 φορές μπλόκο ,με αποσύνδεση και μου έγραψαν πρόσεχε γιατί είσαι χαμένος κινδύνευα η σωματική σου ακεραιότητα .Έχουν κάνη πολλούς τραμπουκισμούς χητή από ανώτερο να παρά αυτά τα  κτήνη .Παθαίνω αλλεργία να υπάρχουν στο διαδίκτυα αυτά τα σκουλήκια και να τα καμαρώνουν.Με βασάνιζαν για ένα κωδικό μέρες μέχρι και 47 .είχαν σπάσει τα δάχτυλα .τους έγραφα.και μου απάντησης.θα την γλυτώσεις μόνο εάν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ.Ζητώ από το ίδιο το facebook, που δεν είχα πρόβλημα σαν κατάσταση ,να παρά αυτά καθάρματα και τους άλλους στα γραφεία που μου έγραφαν φταίγατε να καταδικαστούν όλοι ήταν σαπίλα όπου πείρα μου κανόνων τον τσαμπουκά στη αρχή προσπαθώντας να δικαιολογήσουν τους φασίστες και μετ χανόντουσαν .Ζητώ την αποκατάστασης τις προσωπικής ηρεμίας αξιοπρεπείας και προσωπικότητα .Με φροντίστηκα επί χιλιάδες φορές σαν να ήμουν γουρούνι τα κτήνη .Παθαίνατε κρίση πανικού ντροπή περιμένω δικαίωση .να φύγουν η βασανιστές ομάδα κ,Μαϊ βοήθεια π0ου πάντα με την καθοδήγηση ταυ facebook ντροπή ντροπή δεν γνωριζόσουν μόνον αυτή.είχαν διασπορά σε οι το διαδίκτυο ψευδή συκοφαντίες και μου τερπόντουσαν όλοι απάνθρωπα .ζητώ διακοίνωση ζητώ να καταδικαστούν για τα βασανιστήρια .σας μήλο τα δάχτυλα στράβωσαν και γέμιζα αίμα, Μου αλαζόν το ID ,και μπλοκάριζαν τα πάντα .μου έχουν κάνη και ηθικό και σε θέμα εργασία κακό αξιοπρέπεια. ζητώ να του διώξετε

βασανιστήρια .σας μιλώ τα δάχτυλα στράβωσαν και γέμιζα αίμα, Μου αλαζόν το ID ,και μπλοκάριζαν τα πάντα .μου έχουν κάνη και ηθικό και σε θέμα εργασία κακό αξιοπρέπεια. ζητώ να του διώξετε 2580 μέρες αποκλεισμό τραμπουκισμό φασισμό κτηνωδία και χιλιάδες απάνθρωπα .Παρενόχλησης κατάχρηση ,σε βαθμό κακουργήματος να φύγουν τώρα αφού πρώτα καταδικαστούν είτε από την δικαιοσύνη είτε από το ίδιο το facebook .25 χρονια στο διαδικτιο ουτε το παραμικρό .Ήρθαν αυτή να μας μάθουν κοινωνική συμπεριφορά ντροπή σας.έξω από την σελίδα τώρα κάνετε κατάχρηση καταπάτηση και μπλοκάρετε της ανάρτησης και όλα τα πάντα .Να φύγουν το καταλαβαίνετε βασανιστές τραμπούκοι έλεος

465237_371006482951203_1115812269_o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου