addthis

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Η ομάδα και η βοήθεια κάνουν την δουλειά τους τον πόλεμο τους.Εσείς γατί με γράφετε όλοι και δεν φτάνει ότι η σελίδα αυτή είναι αποκλειστικά δική μου

Η ομάδα και η βοήθεια κάνουν την δουλειά τους τον πόλεμο τους.Εσείς γατί με γράφετε όλοι και δεν φτάνει ότι η σελίδα αυτή είναι αποκλειστικά δική μου και από μονός μου αφήνω να κάνετε αναρτήσεις να μου κάνετε και παράπονα ποιος νομίζει να φυγή τέλειος από την σελίδα που είναι γραμμένος Εάν συναντήσω αυτήν την κοροϊδία απέναντι μου  να ρυθμίζετε για με ξεγελάσετε ,δεν κάνουμε τίποτα όλοι έξω και μην με ενοχλείτε Να πατέ στης σελίδες σας να κάνετε ανάρτηση .Αυτό είναι είναι από τα άγραφα .Και η ομάδα του facebook  κάνη κατάχρηση καταπάτηση και βανδαλισμό τι άλλο να σας γράψω ,δεν μπορούσατε να το καταλάβετε

5555555555555555555

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου