addthis

Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

έπρεπε να έχετε φύγει τομάρια μετά από τόσα χρόνια και τόσες ώρες την ημέρα ,στην ιδία συχνότητα είναι βάση μέσο όρο ενός χρήστη την εβδομάδα αντίστοιχη σε 70 χρόνια, τσόγλανε.Φύγετε ρε καθάρματα μην πατήσετε στην σελίδα είναι κατάχρηση .η σελίδα αλήτη είναι δική μου ,Φταίει το facebook .που ποτέ δεν πείρε θέση όλο με τα πειστώ συγγνώμη ,και όλες ανόητες διθκαιολογιεςες Που ειναι facebook η κοινονικη συμπεριφορά τώρα το καταλάβατε .Τώρα που έγινε κοινωνικώς τραμπουκισμός φασισμός και κατάχρηση εκφοβισμό και πάντα εμάς τα πτώματα να πατάτε επάνω μας ντροπή σας σε όλου καμία εξαίρεση τραμπούκοι κινδυνολογία καταχραστές κανίβαλοι

Προτείνετε φίλους για αυτόν να το κόψετε υποκριτικές διπρόσωποι .και όλα αυτά τα πρόστυχα .δεν ντρέπεστε ρε τομάρια να προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τι το ακαταλόγιστο.φασίστες σε άλλα καθάρματα .ρε ανόητε τόσο πολύ ρε αποβλακωμένε μας έχετε πέραση αποβράσματα τις κοινωνίας .Και να παράς στα μούτρα σου αυτά που μου γραφής για την κενότητα και για κάθε τι Άνυτε.Θα μου κάνης κάθαρμα κατήχηση.Σε ενόχλησα αληταρία ποτέ στην δουλεία σου.Με πιο δικαίωμα ρε Κάρολ μου κάννης αυτά .θέλεις ρε παλιάνθρωπε η δεν θελιές βρομιάρη.που τα γραφής ρε χαμένο κορμί αυτά τα ανώμαλα βλάκα.Να επέμβουν να σας κάνουν τα ιδία ρε τσόγλανοι και να πας να α κάνης κάθε μέρα αλήτη στο σπίτι σου όχι να με παρενοχλης ηλεκτρονικά στο σπίτι μου .Μήλα ρέπουσα έχει πέραση 1 λεπτό ν μην με ενοχλήσετε κάθαρμα .θέλετε ένα γερο .Μ για να συνέρθετε πες μου ρε μάσκαρα με πιο διακαίομαι με προσβάλεις κατακάθι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου