addthis

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Η ΟΜΑΔΑ TOY του facebook, μπλοκάρεις τα mail, μου

Η ΟΜΑΔΑ TOY του facebook, μπλοκάρεις τα mail, και συνέχεια χωρίς λόγο με με
κυνηγάς
Παρακαλώ να με αφήνεται ήσυχο. Φίλοι τώρα που γράφω ,κάνουν
εικονικές αποσυνδέσεις και ενώ συνδεδεμένος. Λοιπών Θέλετε να με μπλοκάρεται
,μα τόσο δύσκολο είναι.Η την διαγραφή μου, και έχετε χωθεί κάτω από τις σελίδες.
Θα κάνω αποσύνδεση μόνος μου,τώρα.
My:Μιχαλης Θαλάσσης. Mihalis Thalassis-Halkida

αναφορικά με:

"Η ΟΜΑΔΑ TOY του facebook, μπλοκάρεις τα mail, και συνέχεια χωρίς λόγο με με κυνηγάςΠαρακαλώ να με αφήνεται ήσυχο. Φίλοι τώρα που γράφω ,κάνουν εικονικές αποσυνδέσεις και ενώ συνδεδεμένος. Λοιπών Θέλετε να με μπλοκάρεται ,μα τόσο δύσκολο είναι.Η την διαγραφή μου, και έχετε χωθεί κάτω από τις σελίδες. Θα κάνω αποσύνδεση μόνος μου,τώρα.My:Μιχαλης Θαλάσσης. Mihalis Thalassis-Halkida"
- Φωτογραφίες του/της Mihalis Thalassis-Halkida - Φωτογραφίες τοίχου | Facebook (προβολή στο Google Sidewiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου