addthis

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Στ.Καζαντζίδης - Όποιος πέφτει μόνος του δεν κλαίει.


Βίκυ Μοσχολιού «πέφτει μια βροχή»


.Προσπαθω με διαφορους τροπους οπως τωρα να κανω αναρτηση.Ειναι μια κτηνωδη συμπεριφορα που κραταει 4 χρονια ασταματητα με βιαια ομαδικα ψυχοσωματικα βασανιστηρια.Σας εχω ενημερωση χιλιαδες φορες, χωρισ καμια συμοσφοση ντροπη σε ολους εσας που εισατε υπευθινη στον τομεα αυτο, με αυτα τα κτηνη ομαδα και βοηθεια. Ειμαι ανθρωπος ελευθερος, που εσεις καταπατησατε καθε τι προσοπικο .Σας καταγγελο λοιπον γεια αλη μια φορα σας γραφω και συτησυνεχεια με γραφετε και εσεισ με την αδιαφορια και την ανικανοτητα να σταματησετε αυτον τον φασισμο τον ναζι εκβιασμο .Με απειλιτε παντα γραφοντας διαφορα προσβλητικα συνθηματα στον τοιχο .Εσας σας χαραξε ο ηαψερ ,τον τειχο με την ανεση του και το κοκουλασατε .Μας το περασατε ενα τοσο συμ αντικο θεμα απαρατητριτο .τι ν α σας γραψο οτι εισατε απανθροποι και με εκφοβισμο μου εχετε 3250 μερες μπλοκαρισμα αποκλεισμο, σκετη φυλακη, με καθε ειδος βασανιστηριων, και ζητωντας μάλιστα γεια να παρο την σελιδα να κανω δηλωση μετανοιας.Οτι εκανα το παραπτομα με το ζορι και με κλεισιμο την σελιδα .Να μειωσω την προσωπικοτητα μου και την νομοσινημου, και να παραδεχτω οτι το εκανα αδικημα ντροπη σας?.

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Στο διαδικτυακό τόπο
http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr υπάρχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στο http://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882

"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr υπάρχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στο http://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · πριν από 34 λεπτά ·

(3) Facebook

GR Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται.


Μην απαντάς σε μηνύματα, σκοπός των οποίων είναι να σε παρενοχλήσουν ή να σε αναστατώσουν. Κάτι τέτοιο θα ενθαρρύνει κατά πάσα πιθανότητα τον αποστολέα.
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής,
ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων.
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται.
http://youtu.be/xRfM5W-mh1M

Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Λογω της απρεπειας και της διαταραγμενης ,βασανιστικης συμπεριφορας, αρνείται να αναρτηση Η Μαλλον κανη πρωτα ηλεκτρονικη παρενοχληση, μεσα στο σπιτι μου προκαλωντας ταραχη ψυχικη οδυνη τοσο σε εμε οσο κια στην εικογενεια μου

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Λογω της απρεπειας και της διαταραγμενης ,βασανιστικης συμπεριφορας, αρνείται να
αναρτηση Η Μαλλον κανη πρωτα ηλεκτρονικη παρενοχληση, μεσα στο σπιτι μου προκαλωντας ταραχη ψυχικη οδυνη τοσο σε εμε οσο κια στην εικογενεια μου, και στην συνεχεια ναζι. . καψονια σε ολες τις αναρτησης.Προσπαθω με διαφορους τροπους οπως τωρα να κανω αναρτηση.Ειναι μια κτηνωδη συμπεριφορα που κραταει 4 χρονια ασταματητα με βιαια ομαδικα ψυχοσωματικα βασανιστηρια.Σας εχω ενημερωση χιλιαδες φορες, χωρισ καμια συμοσφοση ντροπη σε ολους εσας που εισατε υπευθινη στον τομεα αυτο, με αυτα τα κτηνη ομαδα και βοηθεια. Ειμαι ανθρωπος ελευθερος, που εσεις καταπατησατε καθε τι προσοπικο .Σας καταγγελο λοιπον γεια αλη μια φορα σας γραφω και συτησυνεχεια με γραφετε και εσεισ με την αδιαφορια και την ανικανοτητα να σταματησετε αυτον τον φασισμο τον ναζι εκβιασμο .Με απειλιτε παντα γραφοντας διαφορα προσβλητικα συνθηματα στον τοιχο .Εσας σας χαραξε ο ηαψερ ,τον τειχο με την ανεση του και το κοκουλασατε .Μας το περασατε ενα τοσο συμ αντικο θεμα απαρατητριτο .τι ν α σας γραψο οτι εισατε απανθροποι και με εκφοβισμο μου εχετε 3250 μερες μπλοκαρισμα αποκλεισμο, σκετη φυλακη, με καθε ειδος βασανιστηριων, και ζητωντας μάλιστα γεια να παρο την σελιδα να κανω δηλωση μετανοιας.Οτι εκανα το παραπτομα με το ζορι και με κλεισιμο την σελιδα .Να μειωσω την προσωπικοτητα μου και την νομοσινημου, και να παραδεχτω οτι το εκανα αδικημα ντροπη σας?.

http://www.youtube.com/watch?v=AvApZvzMHbA&feature=share&list=PL243FCB82FBD132D5
Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Λογω της απρεπειας και της διαταραγμενης ,βασανιστικης συμπεριφορας, αρνείται να
αναρτηση Η Μαλλον κανη πρωτα ηλεκτρονικη παρενοχληση, μεσα στο σπιτι μου προκαλωντας ταραχη ψυχικη οδυνη τοσο σε εμε οσο κια στην εικογενεια μου, και στην συνεχεια ναζι. . καψονια σε ολες τις αναρτησης.Προσπαθω με διαφορους τροπους οπως τωρα να κανω αναρτηση.Ειναι μια κτηνωδη συμπεριφορα που κραταει 4 χρονια ασταματητα με βιαια ομαδικα ψυχοσωματικα βασανιστηρια.Σας εχω ενημερωση χιλιαδες φορες, χωρισ καμια συμοσφοση ντροπη σε ολους εσας που εισατε υπευθινη στον τομεα αυτο, με αυτα τα κτηνη ομαδα και βοηθεια. Ειμαι ανθρωπος ελευθερος, που εσεις καταπατησατε καθε τι προσοπικο .Σας καταγγελο λοιπον γεια αλη μια φορα σας γραφω και συτησυνεχεια με γραφετε και εσεισ με την αδιαφορια και την ανικανοτητα να σταματησετε αυτον τον φασισμο τον ναζι εκβιασμο .Με απειλιτε παντα γραφοντας διαφορα προσβλητικα συνθηματα στον τοιχο .Εσας σας χαραξε ο ηαψερ ,τον τειχο με την ανεση του και το κοκουλασατε .Μας το περασατε ενα τοσο συμ αντικο θεμα απαρατητριτο .τι ν α σας γραψο οτι εισατε απανθροποι και με εκφοβισμο μου εχετε 3250 μερες μπλοκαρισμα αποκλεισμο, σκετη φυλακη, με καθε ειδος βασανιστηριων, και ζητωντας μάλιστα γεια να παρο την σελιδα να κανω δηλωση μετανοιας.Οτι εκανα το παραπτομα με το ζορι και με κλεισιμο την σελιδα .Να μειωσω την προσωπικοτητα μου και την νομοσινημου, και να παραδεχτω οτι το εκανα αδικημα ντροπη σας?.
http://www.youtube.com/watch?v=AvApZvzMHbA&feature=share&list=PL243FCB82FBD132D5
Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

(1) Facebook

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Γιατί τόσο μίσος τόση αντιπαλότητα τόσο κτηνωδία ,με ναζί βασανιστήρια με το γάντι Τι να σας γράψω ,γνωρίζετε πολύ καλά το τι κάνετε

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Χαλάτε της αναρτήσεις και δεν θέλετε πολλούς από το διαδίκτυο .Γιατί ρε  κάνης αυτά ,τόσο παλιό  είσαι.Γιατί τόσο μίσος τόση αντιπαλότητα τόσο κτηνωδία ,με ναζί βασανιστήρια με το γάντι Τι να σας γράψω ,γνωρίζετε πολύ καλά το τι κάνετε και σας αφήνουν να συνεχίσετε,διώχνοντας αδιαφορία και ανικανότητα να σας σταματήσουν ,τα φασιστικά βασανιστήρια κατά εμού?4 χρόνια και 3250 μέρες φυλακή κάνοντας την σελίδα κολαστήριο ,και να με βασανίζετε μέρα νύχτα καθάρματα στον εισαγγελέα .Θέλω να ζήσω και μου έχετε καταστρέψει τα πάντα αλήτες διαολεμένα τερατα κανίβαλοι,υπάρχει και θεια δίκη.?

Χαλάτε της αναρτήσεις και δεν θέλετε πολλούς από το διαδίκτυο .Γιατί ρε (Μ) κάνης αυτά ,τόσο παλιό (π) είσαι.Γιατί τόσο μίσος τόση αντιπαλότητα τόσο κτηνωδία ,με ναζί βασανιστήρια με το γάντι Τι να σας γράψω ,γνωρίζετε πολύ καλά το τι κάνετε και σας αφήνουν να συνεχίσετε,διώχνοντας αδιαφορία και ανικανότητα να σας σταματήσουν ,τα φασιστικά βασανιστήρια κατά εμού?

(18) Facebook

ΓΙΑΤΙ ΡΕ Κάθαρμα προσπαθείς να κρύψεις το τρύπιο δίχτυ

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

http://photomihalis.blogspot.gr/2013/12/blog-post_1659.html#links
ΓΙΑΤΙ ΡΕ Κάθαρμα προσπαθείς να κρύψεις το τρύπιο δίχτυ και παραμορφώνεις την ανάρτηση στην σελίδα .Δεν με απασχολούν αυτά αλλά γιατί συνεχίζετε τα βασανιστήρια .Δεν έχετε μπέσα να παραδεχτείτε τα μεγάλα λάθη σας .Έμενα που παρανόμως με κτηνώδη βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ποιος ενδιαφέρθηκε .Ποιος θα στήλη στην φυλακή ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο .Ήσαστε χρεωμένη με αμέτρητο μίσος και κακιά ,απανθρωπιά και κτηνωδία .Δεν έχετε κανένα δικαίωμα ,αυτά που μου κάνετε 4 χρόνο .Ζητώ την καταδίκη σας βασανιστές εγκληματίες καθάρματα?

(16) Facebookοπερα

ΓΙΑΤΙ ΡΕ Κάθαρμα προσπαθείς να κρύψεις το τρύπιο δίχτυ και παραμορφώνεις την ανάρτηση στην σελίδα .Δεν με απασχολούν αυτά αλλά γιατί συνεχίζετε τα βασανιστήρια .

ΓΙΑΤΙ ΡΕ Κάθαρμα προσπαθείς να κρύψεις το τρύπιο δίχτυ και παραμορφώνεις την ανάρτηση στην  σελίδα .Δεν με απασχολούν αυτά αλλά γιατί συνεχίζετε τα βασανιστήρια  .Δεν έχετε μπέσα να παραδεχτείτε τα μεγάλα λάθη σας .Έμενα που παρανόμως με κτηνώδη βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ποιος ενδιαφέρθηκε .Ποιος θα στήλη στην φυλακή ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο .Ήσαστε χρεωμένη με αμέτρητο μίσος και κακιά ,απανθρωπιά και κτηνωδία .Δεν έχετε κανένα δικαίωμα ,αυτά που μου κάνετε 4 χρόνο .Ζητώ την καταδίκη σας βασανιστές εγκληματίες καθάρματα?

(10) Facebook Συνεχίζεις τα απειλητικά συνθήματα στον τοίχο να δεχτώ υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα?

Συνεχίζεις τα απειλητικά συνθήματα στον τοίχο να δεχτώ υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα.Γεια ρίξε μια μάτια στο Video ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα ,και εξακολουθείς να με παρενοχλείς και να με βασανίζεις.Πέρασε μέσα μέχρι τον τοίχο σας
Mark Zuckerberg του Facebook Wall Hacked
http://youtu.be/450qYdu5VLY
Δημοσιεύθηκε στις 19 Αύγ 2013
Khalil , ένας Παλαιστίνιος λευκό καπέλο hacker , έστειλαν αναφορές σφαλμάτων στο Facebook σχετικά με μια ευπάθεια που επέτρεψε να δημοσιεύσετε στον τοίχο κανενός . Αλλά η ομάδα ασφαλείας του Facebook δεν κάνει τίποτα . Έτσι, Khalil έγραψε στον τοίχο του Mark Zuckerberg γι 'αυτό και ήταν γενικά μια badass ....
Χαλίλ εξηγεί στο blog του , που υπέβαλε μια πλήρη περιγραφή του σφάλματος , συν την περίοδο παρακολούθησης απόδειξη της ύπαρξής της στη σελίδα σχολίων ασφάλειας του Facebook , όπου οι ερευνητές μπορούν να κερδίσουν ανταμοιβές τουλάχιστον $ 500 για την εύρεση σημαντικά τρωτά σημεία . Στη συνέχεια υπέβαλε εκ νέου . Η δεύτερη φορά που πήρε ένα πίσω e-mail που είπε , " λυπάμαι που αυτή δεν είναι bug . "
Όταν δημοσιεύτηκε στον τοίχο του Zuckerberg , Khalil είπε , " First συγγνώμη για το σπάσιμο της ιδιωτικής ζωής σας και μετά στον τοίχο σας , εγώ δεν έχει καμία άλλη επιλογή από το να κάνουν μετά από όλες τις εκθέσεις έστειλα στην ομάδα του Facebook . " Στη συνέχεια λεπτομερώς την κατάσταση και παρέχονται συνδέσεις .
Μέσα σε λίγα λεπτά , ένας μηχανικός του Facebook σε επαφή Khalil για περισσότερες πληροφορίες και στη συνέχεια δεσμευμένο λογαριασμό του « ως προληπτικό μέτρο » , ενώ μια ομάδα ασφαλείας καθόρισε το bug . Αργότερα ο λογαριασμός του είχε ενεργοποιηθεί ξανά . Αλλά το Facebook λέει ότι δεν μπορεί να διεκδικήσει μια ανταμοιβή για την ανακάλυψη , επειδή στην πειρατεία τοίχο Zuck είναι αυτός παραβιάσει τους όρους Facebook της υπηρεσίας. Οι σχολίασε ότι , « εκμεταλλεύονται bugs για να επηρεάσει τους πραγματικούς χρήστες δεν είναι αποδεκτή συμπεριφορά για ένα λευκό καπέλο . Στην περίπτωση αυτή , ο ερευνητής χρησιμοποίησε το bug που ανακαλύφθηκε για να δημοσιεύσετε σχετικά με τα χρονοδιαγράμματα των πολλών χρηστών χωρίς τη συγκατάθεσή τους . " Facebook παραδέχεται , όμως , ότι η ομάδα του θα έπρεπε να είναι πιο επιμελής στην παρακολούθηση την υποβολή Χαλίλ . Έτσι . Cool . Το πρόβλημα λύθηκε .
Κατηγορία : Οδηγίες και στυλ
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube

http://youtu.be/450qYdu5VLY
Δημοσιεύθηκε στις 19 Αύγ 2013

Mark Zuckerberg's Facebook Wall Hacked

youtube.com

Khalil, a Palestinian white hat hacker, submitted bug reports to Facebook about a vulnerability that allowed him to post on anyone's wall. But

(10) Facebook

Μάνος Ξυδούς - Εσύ εκεί


Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Προσπαθείτε να κάνετε ανόητα και κακόβουλα ,μετά την κρίσι πανικού που σας συμβαίνει .ποιος είσαι και τι ζητάς παλιό κτήνος .Εσείς γεια να φέρεστε με αυτόν τον κτηνώδη τρόπο πρέπει να βρίσκεστε πάντα

Προσπαθείτε να κάνετε ανόητα και κακόβουλα ,μετά την κρίσι πανικού που σας συμβαίνει .ποιος είσαι και τι ζητάς παλιό κτήνος .Εσείς γεια να φέρεστε με αυτόν τον κτηνώδη τρόπο πρέπει να βρίσκεστε πάντα εκτός τόπου και χρόνου .Όπως λέμε κόκαλο από το πιάτα .Σας αναφέρω γεια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ηλεκτρονική παρενόχληση ,ταραχή ψυχική οδύνη και χιλιάδες κακουργήματα κατά εμού .Ζητώ την φυλάκιση σας αφού απολογηθείτε γεια τα 4 χρόνια ναζί φασισμού καθάρματα;

έχετε μπλοκάρει τα πάντα ιστολογία σελίδες μπλοκ συνημμένα και είδος επικοινωνίας.Δεν σας ενόχλησα ποτέ ,διότι είσαστε ικανή γεια τα πάντα

Μου έχετε μπλοκάρει τα πάντα ιστολογία σελίδες μπλοκ συνημμένα και είδος επικοινωνίας.Δεν σας ενόχλησα ποτέ ,διότι είσαστε ικανή γεια τα πάντα  το ιστολόγιο αυτοίχε μέσο ορό 500  ενημερώσεις  και ξεπερνούσα πάντα σε τρίψιμο αριθμό.Έφτασαν στο σημείο αυτήν την στιγμή ,να υπάρχουν μόνο 6. Δεν με ενδιαφέρει την στιγμή που δεν μπορεί κάποιος να σεβαστή την κτηνωδία που αντιμετωπίζω με αυτούς τους άγριους.ικανή γεια τα πάντα..istologio

Γιατί προσπαθείς να εξαφανίζεις τις αναρτήσεις ,γιατί τόσο φόβο θρασύδειλοι τιποτένιε .Συνεχώς χαλάτε ότι κάνω ανάρτηση.Δεν έχεις ρε μαλακέ καμία μπέσα, τομάρι κακόβουλο φύγε ρε Αλή: ταίρια.Ποιος ανόητος είσαι ?Σε αναφέρω στο facebook γεια ηλεκτρονική παρενόχληση ,κατάχρηση και τραμπουκισμό .Όποιος και να είσαι

Γιατί προσπαθείς να εξαφανίζεις τις αναρτήσεις ,γιατί τόσο φόβο θρασύδειλοι τιποτένιε .Συνεχώς χαλάτε ότι κάνω ανάρτηση.Δεν έχεις ρε μαλακέ καμία μπέσα, τομάρι κακόβουλο φύγε ρε Αλή: ταίρια.Ποιος ανόητος είσαι ?Σε αναφέρω στο facebook γεια ηλεκτρονική παρενόχληση ,κατάχρηση και τραμπουκισμό .Όποιος και να είσαι διεστραμμένε ,θα λογοδοτήσεις κάποια μέρα. Νομίζεις ότι θα γλυτώσεις βρομιάρη του σκότους και τις μπαμπεσιάς?  Έχετε παλιό τομάρι 4 χρόνια ,που με παρενοχλείτε ,και δεν γνωρίζω ποιοι από όλους είσαστε εσείς.Δεν μπορώ να σας διακρίνω από την πίσσα που είσαστε χωμένη κατάμαυρη κατράμι ,?

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Γιώργο έχουμε πέσει σε καθάρματα που κάνουν κατάχρηση κτηνωδία τραμπουκισμό ρατσισμό.Εδώ σε θέλω κύριε τάδε και όχι πόσους χρήστες φίλους έχεις Ντροπή γεια αυτή την κτηνώδη συμπεριφορά Αυτά τα καθάρματα που τους παρέχεται συγκάλυψη και ασυλία είναι βασανιστές.Ζητώ την καταδίκη τους από την δικαιοσύνη .Προκαλούν ταραχή εκφοβισμό ,με φασιστικά νάζι βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,

Γιώργο έχουμε πέσει σε καθάρματα που κάνουν κατάχρηση κτηνωδία τραμπουκισμό ρατσισμό.Εδώ σε θέλω κύριε τάδε και όχι πόσους χρήστες φίλους έχεις Ντροπή γεια αυτή την κτηνώδη συμπεριφορά Αυτά τα καθάρματα που τους παρέχεται συγκάλυψη και ασυλία είναι βασανιστές.Ζητώ την καταδίκη τους από την δικαιοσύνη .Προκαλούν ταραχή εκφοβισμό ,με φασιστικά νάζι βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

https://www.facebook.com/zuck Είναι απαράδεκτο Mark Zuckerberg ,τα καθάρματα που έχετε η ομάδα και η βοήθεια ,κατευθυνόμενα κακόβουλα καθάρματα ,να με βασανίζεις τόσα χρόνια .Γνωρίζεις

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Mihalis Thalassis plus.google.com
https://plus.google.com/u/0/101485749086663963516/posts
https://www.facebook.com/zuck
Είναι απαράδεκτο Mark Zuckerberg ,τα καθάρματα που έχετε η ομάδα και η βοήθεια ,κατευθυνόμενα κακόβουλα καθάρματα ,να με βασανίζεις τόσα χρόνια .Γνωρίζεις από την αρχή το τι συμβαίνω ,και το μόνο που κάνης αδιαφορία και πλήρη ανικανότητα των υπευθύνων να σταματήσουν την κτηνωδία αυτή .Σε καταγελώ προσωπικά γεια υπεύθυνο και υπόλογο ,που όχι μόνο δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτός ο φασισμός η κτηνωδία ,η παροχή συγκάλυψη,και η παροχή ασυλίας.Είμαι άνθρωπος και έχω κάθε δικαίωμα στην ζωή και δεν μπορεί εσείς με εγκληματικά βασανιστήρια μέρα νύχτα να προσπαθείτε στην εξόντωση μου Σε καταγελώ στον πρόεδρο τις χώρας σου στον ΟΗΕ ,στον παπά ,και σε κάθε ανθρωπιστική οργάνωση .Ζητώ την παραίτηση σου γεια την ανικανότητα τελικά να κάνης αυτό που πρέπει .Αυτό που ορίζει η προσωπική άψη μου π[ου την έχετε καταστρέψει άπα τα χιλιάδες καψώνια.Ζητώ την τιμάρια σας ,γεια ανθρωποκτονία με το γάντι .Λείπαμε διότι σέβομαι εσένα, και την κατάσταση σου ,που δυστυχώς προσπαθείτε να μου αφαιρέσετε την ζωή.Εάν νομίζεις ότι δεν κάνω να διαγράψεις την σελίδα και όχι να με βασανίσετε με ρατσισμό,κτηνωδία ,υποτιμώντας την νοημοσύνη,την αξιοπρέπεια μου και τα ατομικά δικαιώματα?._

Mihalis Thalassis - Google+

plus.google.com

Mihalis Thalassis - Γεια σας,πολύ καλή κατάσταση. Ασχολούμαι με το

Facebook

(Είναι απαράδεκτο Mark Zuckerberg ,τα καθάρματα που έχετε η ομάδα και η βοήθεια ,κατευθυνόμενα κακόβουλα καθάρματα ,να με βασανίζεις τόσα χρόνια .

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

https://www.facebook.com/zuck
Είναι απαράδεκτο Mark Zuckerberg ,τα καθάρματα που έχετε η ομάδα και η βοήθεια ,κατευθυνόμενα κακόβουλα καθάρματα ,να με βασανίζεις τόσα χρόνια .Γνωρίζεις από την αρχή το τι συμβαίνω ,και το μόνο που κάνης αδιαφορία και πλήρη ανικανότητα των υπευθύνων να σταματήσουν την κτηνωδία αυτή .Σε καταγελώ προσωπικά γεια υπεύθυνο και υπόλογο ,που όχι μόνο δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτός ο φασισμός η κτηνωδία ,η παροχή συγκάλυψη,και η παροχή ασυλίας.Είμαι άνθρωπος και έχω κάθε δικαίωμα στην ζωή και δεν μπορεί εσείς με εγκληματικά βασανιστήρια μέρα νύχτα να προσπαθείτε στην εξόντωση μου Σε καταγελώ στον πρόεδρο τις χώρας σου στον ΟΗΕ ,στον παπά ,και σε κάθε ανθρωπιστική οργάνωση .Ζητώ την παραίτηση σου γεια την ανικανότητα τελικά να κάνης αυτό που πρέπει .Αυτό που ορίζει η προσωπική άψη μου π[ου την έχετε καταστρέψει άπα τα χιλιάδες καψώνια.Ζητώ την τιμάρια σας ,γεια ανθρωποκτονία με το γάντι .Λείπαμε διότι σέβομαι εσένα, και την κατάσταση σου ,που δυστυχώς προσπαθείτε να μου αφαιρέσετε την ζωή.Εάν νομίζεις ότι δεν κάνω να διαγράψεις την σελίδα και όχι να με βασανίσετε με ρατσισμό,κτηνωδία ,υποτιμώντας την νοημοσύνη,την αξιοπρέπεια μου και τα ατομικά δικαιώματα?._

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · πριν από ένα περίπου λεπτό ·

(2) Facebook

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

(Αν πιστεύετε ότι η κατηγορία της Σελίδας σας είναι λάθος, ενημερώστε μας.) ντροπή απάνθρωπη να με απειλείτε 4 χρόνο να κάνω δήλωση μετάνοιας εάν είναι λάθος η σωστό εκβιαστές.???______________________________________________________________

(Αν πιστεύετε ότι η κατηγορία της Σελίδας σας είναι λάθος, ενημερώστε μας.)
ντροπή απάνθρωπη να με απειλείτε 4 χρόνο να κάνω δήλωση μετάνοιας εάν είναι λάθος η σωστό εκβιαστές.??______________________________________________________________

Αίσχος φασίστες ναζί εκβιαστές,γεια να δηλώσω αυτό που θέλετε εσείς γεια να μου επισυνάψετε φρόνιμα Πέρασε χούντα και δεν έκανε αυτά, ντροπή σας που λόγο ανικανότητας με βασανίζετε με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,νομίζοντας ότι ειμαι χαμάλης η ζώο.?

(4) Facebook

ςςς

Том и Джерри: В Собачьей Конуре / Tom and Jerry: In the Dog House (2012)

Том и Джерри: В Собачьей Конуре / Tom and Jerry: In the Dog House (2012)

Δεν γίνετε να συνεχιστή αυτή η κτηνωδία ,να αναλαβης τις ευθύνες ,και όλλα τα κακουργήματα ,ο αρμόδιος στο πόστο αυτό ,και να σταματήσουν επιτέλους αυτην την κτηνώδη και απάνθρωπη συμπεριφωρα

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δεν γίνετε να συνεχιστή αυτή η κτηνωδία ,να αναλαβης τις ευθύνες ,και όλλα τα κακουργήματα ,ο αρμόδιος στο πόστο αυτό ,και να σταματήσουν επιτέλους αυτην την κτηνώδη και απάνθρωπη συμπεριφωρα .Εάν δεν σας καν ,να με διαγράψετε ,και όχι να με βασανίζετε κανιβαλική κτήνη διαβολεμένα .Ειμαι Άνθρωποςθελω να ζησω .Δεν θα σας επιτρέψω,με τον κτηνώδη τροπο προσπάθηται να μου αφαιρέσετε την ζωη ντορή σας καθάρματα ,ζητω ηθικει ικανοποιήσει γεια όλα αυτά τα βασανιστήρια με τα ναζι φασηστηκα απάνθρωπα βασανιστήρια.Ζητω αιταιροχρινισμενα την καταδίκη εσας που συμμετείχατε σε αυτήν ,την απόπειρα καταστροφής κατά εμού

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 4 ώρες πριν ·

(7) Facebook

Συνεχίζεις απάνθρωπε να είσαι και να κάνης ,κακόβουλο σκοτεινό και διεστραμμένο .Παρουσιάσου στην επιφάνεια με το profil, το όνομα και τα σχετικά κανιβαλε?

 Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Συνεχίζεις κάθαρμα να είσαι και να κάνης  ,κακόβουλο σκοτεινό και διεστραμμένο .Παρουσιάσου στην επιφάνεια με το profil, το όνομα και τα σχετικά κάθαρμα .Δεν ανέχομαι κανίβαλοι Στο σπίτι σας καθάρματα αυτά .βρωμιάρηδες πατόκορφα.Φύγε μακριά ,υπάρχουν νόμοι Ήρθατε στο διαδίκτυο σας καλωσορίσαμε με ευχαρίστηση ,και μέχρι τότε ,3 δεκαετία ποτέ δεν παρουσιάστηκε από κανένα .Ήρθατε και μας αποδείξατε ότι είσαστε βασανιστές ναζί φασίστες ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Να φύγετε ρε ανόητε κάθαρμα .Αν εσύ είσαι μπουρνέλο, κατάσταση στην συμπεριφορά τον ανθρώπων, δεν έπεται ότι θα σε μυήσω πρόστυχε θρασύδειλε ..?
http://nourelhouda89.blogspot.gr/2013/11/profil-3.html

Συνεχίζεις κάθαρμα να είσαι και να κάνης μαλακιές καλοπεί ,κακόβουλο σκοτεινό και διεστραμμένο .Παρουσιάσου στην επιφάνεια με το profil, το όνομα και τα σχετικά κάθαρμα .Δεν ανέχομαι κανίβαλοι Στο σπίτι σας καθάρματα αυτά .βρωμιάρηδες πατόκορφα.Φύγε μακριά ,υπάρχουν νόμοι Ήρθατε στο διαδίκτυο σας καλωσορίσαμε με ευχαρίστηση ,και μέχρι τότε ,3 δεκαετία ποτέ δεν παρουσιαστικά από κανένα .Ήρθατε και μας αποδείξατε ότι είσαστε βασανιστές ναζί φασίστες ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Να φύγετε ρε ανόητε κάθαρμα .Αν εσύ είσαι μπουρνέλο, κατάσταση στην συμπεριφορά τον ανθρώπων, δεν έπεται ότι θα σε μυήσω πρόστυχε θρασύδειλε ..?
http://nourelhouda89.blogspot.gr/2013/11/profil-3.html

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · πριν από 19 λεπτά ·

Facebook

Υγεία για Όλους - Κατάθλιψη 1ο


Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Δεν μπορέσατε να κρατήσετε την ασφάλεια ,και έφτασαν στο σημείο να μην υπάρχει καμία εμπιστοσύνη ασφάλειας από το facebook ,δεν μπορέσατε να εμποδίσετε τον hacker να μπει ανενόχλητος μέχρι μέσα στην σελίδα σας ,θα μπορούσατε να σταματήσετε την κατάχρηση και την κτηνωδία κατά εμού

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δεν μπορέσατε να κρατήσετε την ασφάλεια ,και έφτασαν στο σημείο να μην υπάρχει καμία εμπιστοσύνη ασφάλειας από το facebook ,δεν μπορέσατε να εμποδίσετε τον hacker να μπει ανενόχλητος μέχρι μέσα στην σελίδα σας ,θα μπορούσατε να σταματήσετε την κατάχρηση και την κτηνωδία κατά εμού ,Προς το facebook αναφερο ότι άγνωστα βλαβερά κακόβουλα μου παρουσιάζονται σαν ομάδα,και κώνου τραμπουκισμό φασισμό και χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια .Σας έχω ενημέρωση χιλιάδες φορές και εσείς διώχνετε πλήρη αδιαφορία.Ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα .Έχω ενημέρωση Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας μετά από ενημέρωση δικάσας αλλά δεν υπαρχή δεν λειτουργοί τίποτα.Όλα μια ψευτιά και τίποτα παραπάνω ,ανύπαρκτα Από το 2010 γράφο γεια αυτούς τους αγνώστους, γεια εμέ μα κανένας δεν έκανε τίποτα παραμυθεί ψέμα.όπου έχετε κάθε είδους βοήθεια ενημερώνω και μετά από την ιστορία που έχει συμβεί χάνονται όλοι,και ονομάζουν την σελίδα κολαστήριο ,με βασανιστές αυτά τα... καθάρματα 4 χρόνο και συνεχώς προσβολή κτηνωδία καψώνια ηλεκτρονική παρενόχληση Είμαι υπέρ του facebook γραμμένος στην κατάσταση αυτή που σύνορο .Δεν γίνετε ώμος τίποτα Γή την κτηνωδία ,με ανοχή το υπευθύνων στο πόστο αυτό .Οπός έγραψα σέβομαι την κατάσταση facebook ,αλλά δεν υπάρχει καμία κοινωνική σέβας προς εμέ Λείπαμε και νιώθω ανυπεράσπιστος γεια όλα αυτά μου συμβαίνουν,χωρίς να έχετε την ικανότητα τον υπευθύνων ,να σταματήσουν όλα τα εγκληματικά κατά εμού
https://www.facebook.com/safety/
Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 9:52 πμ
Ενημερώσεις κοινων. δικτύων
Προς: Διαδίκτυο Καθημερινά Μιχάλης Θαλάσσης, Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Δείτε περισσότερα

Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 9:52 πμ Ενημερώσει...ς κοινων. δικτύων Προς: Διαδίκτυο Καθημερινά Μιχάλης Θαλάσσης, Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Δεν μπορέσατε να κρατήσετε την ασφάλεια ,και έφτασαν στο σημείο να μην υπάρχει καμία εμπιστοσύνη ασφάλειας από το facebook ,δεν μπορέσατε να εμποδίσετε τον hacker να μπει ανενόχλητος μέχρι μέσα στην σελίδα σας ,θα μπορούσατε να σταματήσετε την κατάχρηση και την κτηνωδία κατά εμού ,Προς το facebook αναφερο ότι άγνωστα βλαβερά κακόβουλα μου παρουσιάζονται σαν ομάδα,και κώνου τραμπουκισμό φασισμό και χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια .Σας έχω ενημέρωση χιλιάδες φορές και εσείς διώχνετε πλήρη αδιαφορία.Ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα .Έχω ενημέρωση Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας μετά από ενημέρωση δικάσας αλλά δεν υπαρχή δεν λειτουργοί τίποτα.Όλα μια ψευτιά και τίποτα παραπάνω ,ανύπαρκτα Από το 2010 γράφο γεια αυτούς τους αγνώστους, γεια εμέ μα κανένας δεν έκανε τίποτα παραμυθεί ψέμα.όπου έχετε κάθε είδους βοήθεια ενημερώνω και μετά από την ιστορία που έχει συμβεί χάνονται όλοι,και ονομάζουν την σελίδα κολαστήριο ,με βασανιστές αυτά τα καθάρματα 4 χρόνο και συνεχώς προσβολή κτηνωδία καψώνια ηλεκτρονική παρενόχληση Είμαι υπέρ του facebook γραμμένος στην κατάσταση αυτή που σύνορο .Δεν γίνετε ώμος τίποτα Γή την κτηνωδία ,με ανοχή το υπευθύνων στο πόστο αυτό .Οπός έγραψα σέβομαι την κατάσταση facebook ,αλλά δεν υπάρχει καμία κοινωνική σέβας προς εμέ Λείπαμε και νιώθω ανυπεράσπιστος γεια όλα αυτά μου συμβαίνουν,χωρίς να έχετε την ικανότητα τον υπευθύνων ,να σταματήσουν όλα τα εγκληματικά κατά εμού https://www.facebook.com/safety/

Μα τόσο ανόητος είσαι τόσο διπρόσωπος θρασύδειλος κάθεσαι και άλλαζες τις αναρτήσεις μόλις ανοίγω .Τόσο μικροπρέπεια τόσο κοροϊδία εξευτελισμό.Ντροπή σου να προσπαθείς να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλο σου.Ξύπνα ρε ανόητε να καταλάβεις τις κτηνωδίες που κάνης

Μα τόσο ανόητος είσαι τόσο διπρόσωπος θρασύδειλος κάθεσαι και άλλαζες τις αναρτήσεις μόλις ανοίγω .τόσο μικροπρέπεια τόσο κοροϊδία εξευτελισμό.Ντροπή σου να προσπαθείς να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλο σου.Ξύπνα ρε ανόητε να καταλάβεις τις κτηνωδίες που κάνης .Τι να σου γράψω άνανδρε εκβιαστή πιόνι,έχεις κάτι που σε απασχολεί να επισκεφτείς ιδικό ,μήπως και απόκτησης ανθρωπιά.Είσαι με το τρόπο που μας έχεις παρουσίασης τόσα χρόνια ,ένας εγκληματίας που με μιας και κτηνωδία ,και με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου ,να φέρνεις ταραχή και να δημιουργείς ψυχική οδύνη μέρα νύχτα Άπορο πώς τα αρμόδια και συνυπεύθυνα άτομα που σας συγκαλύπτου και παρέχουν ασυλία ,τόσο ανίκανη .Στάθηκαν αρνητικά κατά εμού ,και αφήνοντας τα καθάρματα εσάς να βασανίζετε έμενα και να μιστέ τα πάντα που ανήκουν σε εμέ .Θα αρκεστώ σε αυτά και λυπούμε γεια αυτήν την απάνθρωποι καταχρηστική κτηνωδία.?lektikoys

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Σωκράτης Διατί λοιπόν, Πρωταγόρα, συ ούτε παραδέχεσαι ούτε αρνείσαι εκείνα, τα οποία ερωτώ; Πρωταγόρας Μόνος τελείωσέ τα, είπε. Σωκράτης Να τελειώσω, είπον εγώ, μόνον, αφ' ου σ' ερωτήσω ακόμη έν πράγμα. Εάν εξακολουθής ακόμη να νομίζης, όπως κατ' αρχάς, ότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι αμαθέστατοι μεν, ανδρειότατοι όμως. Plato - Πρωταγόρας

Σωκράτης Διατί λοιπόν, Πρωταγόρα, συ ούτε παραδέχεσαι ούτε αρνείσαι εκείνα, τα οποία ερωτώ; Πρωταγόρας Μόνος τελείωσέ τα, είπε. Σωκράτης Να τελειώσω, είπον εγώ, μόνον, αφ' ου σ' ερωτήσω ακόμη έν πράγμα. Εάν εξακολουθής ακόμη να νομίζης, όπως κατ' αρχάς, ότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι αμαθέστατοι μεν, ανδρειότατοι όμως. Plato - Πρωταγόρας

Γιατί κύριοι του facebook ,αγνοείτε αδιαφορώντας γεια τα εγκλήματα αυτόν τον καθαρμάτων.Σας καθιστώ υπεύθυνους και υπόλογους και ζητώ από τον κάθε αρμόδιο στο πόστο αυτό να παραιτηθεί εάν έχει ίχνος ανθρωπιάς,τελείως ανίκανη να κάνουν κάτι .Αντί αυτού τους παρείχατε συγκάλυψη και ασυλία .Ζητώ την δίωξη κάθε υπευθύνου γεια τα σοβαρά προβλήματα από τα κτήνη τα καθάρματα κατά εμού Ζητώ την δίωξη σας διότι ήσαστε ικανή γεια τα πάντα.Επιτέλους δεν υπάρχει κόπιας αρμόδιος ,να σταματήσει αυτή την απάνθρωπη κτηνωδία ,τα ατομικά βασανιστήρια με 3250 μέρες αποκλεισμό φυλακή κόλαση και την προσωπική σάλια την έχουν μετατρέψει σε κολαστήριο? Έλεος

Γιατί κύριοι του facebook ,αγνοείτε αδιαφορώντας γεια τα εγκλήματα αυτόν τον καθαρμάτων.Σας καθιστώ υπεύθυνους και υπόλογους και ζητώ από τον κάθε αρμόδιο στο πόστο αυτό να παραιτηθεί εάν έχει ίχνος ανθρωπιάς,τελείως ανίκανη να κάνουν κάτι .Αντί αυτού τους παρείχατε συγκάλυψη και ασυλία .Ζητώ την δίωξη κάθε υπευθύνου γεια τα σοβαρά προβλήματα από τα κτήνη τα καθάρματα κατά εμού  Ζητώ την δίωξη σας διότι ήσαστε ικανή γεια τα πάντα.Επιτέλους δεν υπάρχει κόπιας αρμόδιος ,να σταματήσει αυτή την απάνθρωπη κτηνωδία ,τα ατομικά βασανιστήρια με 3250 μέρες αποκλεισμό φυλακή κόλαση και την προσωπική σάλια την έχουν μετατρέψει σε κολαστήριο? Έλεος

αισχος

ΝΑΖΙ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ?

ΝΑΖΙ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Φασισμός με ναζί και καψόνια και  λεκτικούς βίαια καθημερινά  βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια  επί 4 χρόνο βίαια  ντροπή σας, χούντα εγκληματίες καθάρματα .Το μίσος σας είναι αξεπέραστο ,δολοφονικό σχέδιο τελικής εξόντωσης κατά εμού Ναζί βγάλατε τα φασιστικά εργαλεία .Δεν υπάρχει καμία βελτίωση ανθρωπισμού Ντροπή σας εκβιαστές  καταχραστές κτήνη καθάρματα .Ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα ,γεια τα ομαδικά ,εγκληματικά βασανιστήρια κατά εμού Στην δικαιοσύνη και φυλακή ,θέλετε βασανιστές?

      αισχος          φασισμοσ

ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ 1998 για τους προδοτες πολιτικους μας


mihalisth.blogspot

http://mihalisth.blogspot.gr/

Επιδιώκοντας την ανάπτυξη του κοινωνικού αυτοματισμού και τη διασπορά διχόνοιας ανάμεσα στις διάφορες κοινωνικές ομάδες αιφνιδιάζει με φασισμο εντυπώσεων σε ώρα επίκαιρη, θέλοντας να καταργήσει στις συνειδήσεις τους το όποιο μείζον θέμα, που θα μπορούσε να τους απασχολήσει

prigipesa malamas


Και να αδερφε μου


Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΆΧΡΗΣΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΙ ΕΠΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑΖΙ ΚΤΗΝΩΔΙΑ

ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΆΧΡΗΣΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΙ ΕΠΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑΖΙ ΚΤΗΝΩΔΙΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΤΑ ΕΜΟΥ ΜΕ 3250 ΜΕΡΕΣ ΦΥΛΑΚΗ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΓΕΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΟΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΙΒΑΛΟΥΣ
Που είναι το Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας,απο το 2010 τους ενημερωνο ,τιποτα.που είναι η ασφάλεια που είναι η κοινωνική συμπεριφορά Δεν λειτουργεί τίποτα ,γιατί με κοροϊδεύετε ,με
εκφοβισμούς ,με ηλεκτρονική παρενόχληση,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Και χιλιάδες κακόβουλες και πρόστυχες .Τι θέλετε να παρουσιάσετε και τα κάνετε όλα αυτά σαν να είμαι κατάδικος ,σκλάβος βαρυποινίτης συνεχώς στην πούσια .Δεν ανέχομαι ρε άλλο το καταλάβατε βασανιστές τραμπούκοι .Λίγο ανθρωπισμό να είχατε δεν θα τα κάνατε αυτά
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/11/blog-post_5495.html#links...
Photo Mihalis.Thalassis Halkida: Που είναι η βοήθεια που είναι το Κέντρο οικογενειακής...
photomihalis.blogspot.com
Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία

ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕ Η ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (+playlist)


Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and others Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and others
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Ενημερώσεις κοινων. δικτύων
Προς: Διαδίκτυο Καθημερινά Μιχάλης Θαλάσσης
Εικόνα του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας...
Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας Για τους φίλους τις σελίδας σταμάτησα διότι μου κάνουν ηλεκτρονική παρενόχληση ,απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια ομάδα βοήθεια και κάθε αρμόδιος και ανεύθυνος του facebook Κόλαση απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια ψευδή κατηγορία με 3250 μέρες πρόστυχες και απάνθρωπες και όλα τα φασιστικά ομαδικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατά εμού .μια κτηνωδία που θύμιζε άλλες απάνθρωπες ανθρώπινες κατάστασης Τους καταδικάζω όλους τους αρμόδιους στον τομέα αυτό όπου είναι συνυπεύθυνη και παίζουν επί χρόνια μαζί μου.Γεια έμενα είναι κτήνη και ζητώ την καταδίκη τους ,φυλακή γεια να σωθούν και Αλή τειχών αθώοι χρηστές.Έχουν τον ναζί φασιστικό τρόπο που σε φτάνουν στα άκρα ,δηλαδή αυτοκτονία? Είναι ξεπεσμός να φτάσει κόπιας σε αυτό το σημείο.?
https://www.facebook.com/safety/
Conversation with Mihalis Thalassis, Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and Διαδίκτυο Καθημερινά Μιχάλης Θαλάσσης είχα γράψει και άλλα αρκετά ονόματα να σταλούν γιατί πάλι τα εξαφανίσατε ντροπή σαςΔείτε περισσότερα

Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and others
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
 Ενημερώσεις κοινων. δικτύων
 Προς: Διαδίκτυο Καθημερινά Μιχάλης Θαλάσσης
 Εικόνα του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας Για τους φίλους τις σελίδας σταμάτησα διότι μου κάνουν ηλεκτρονική παρενόχληση ,απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια ομάδα βοήθεια και κάθε αρμόδιος και ανεύθυνος του facebook Κόλαση απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια ψευδή κατηγορία με 3250 μέρες πρόστυχες και απάνθρωπες και όλα τα φασιστικά ομαδικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατά εμού .μια κτηνωδία που θύμιζε άλλες απάνθρωπες ανθρώπινες κατάστασης Τους καταδικάζω όλους τους αρμόδιους στον τομέα αυτό όπου είναι συνυπεύθυνη και παίζουν επί χρόνια μαζί μου.Γεια έμενα είναι κτήνη και ζητώ την καταδίκη τους ,φυλακή γεια να σωθούν και Αλή τειχών αθώοι χρηστές.Έχουν τον ναζί φασιστικό τρόπο που σε φτάνουν στα άκρα ,δηλαδή αυτοκτονία? Είναι ξεπεσμός να φτάσει κόπιας σε αυτό το σημείο.?
https://www.facebook.com/safety/
 Conversation with Mihalis Thalassis, Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and Διαδίκτυο Καθημερινά Μιχάλης Θαλάσσης είχα γράψει και άλλα αρκετά ονόματα να σταλούν γιατί πάλι τα εξαφανίσατε ντροπή σας

Facebook

Ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή πανικό και ψυχική οδύνη ,μέρα νύχτα επί χιλιάδες ώρες ντροπής Είναι αίσχος να θέλετε να φιμώσετε να υποτιμήσετε να ταπεινώσετε ,με όλα αυτά τα πρόστυχα τα ναζί φασίστηκα είσαστε παλιάνθρωποι .Παραβιάζετε την ατομική ελευθερία και υποτιμάτε την νοημοσύνη

Καταγγέλλω κάθε υπεύθυνο και υπόλοΗλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή πανικό και ψυχική οδύνη ,μέρα νύχτα επί χιλιάδες ώρες ντροπής Είναι αίσχος να θέλετε να φιμώσετε να υποτιμήσετε να ταπεινώσετε ,με όλα αυτά τα πρόστυχα τα ναζί φασίστηκα είσαστε παλιάνθρωποι .Παραβιάζετε την ατομική ελευθερία και υποτιμάτε την νοημοσύνηγο στην κατάσταση που επί 4 χρόνια έδειξαν πλήρη αδιαφορία ,σε εγκληματικές προσωπικές ομαδικές επιθέσεις με έτερο σκοπό την εξόντωση μου.Με έχουν κάνη πολλά βασανιστήρια που αποτέλεσμα την κυνικότητα παραλυσία από τις χιλιάδες οργανωμένες φασιστικές ενέργειες .Πλύση εγκεφάλου,με κτηνώδη βασανιστήρια .Ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή πανικό και ψυχική οδύνη ,μέρα νύχτα επί χιλιάδες ώρες ντροπής Είναι αίσχος να θέλετε να φιμώσετε να υποτιμήσετε να ταπεινώσετε ,με όλα αυτά τα πρόστυχα τα ναζί φασίστηκα είσαστε παλιάνθρωποι .Παραβιάζετε την ατομική ελευθερία και υποτιμάτε την νοημοσύνη σας να είμαστε στον μεσαίωνα.Με τον τρόπο που συμπεριφέρεστε βλέπω το μίσος και εγκληματική ενέργεια εξόντωσης κατά εμού
Είναι καθαρά κατάχρηση ,με τον χειρότερο απάνθρωπο τρόπο σας καταγελώ γεια εγκληματική ενεργεία,με βίαια ψυχοσωματικά ομαδικά βασανιστήρια.Με έχετε απειλήσει με προσωπική εξόντωση και με πολυμερή βασανιστήρια,και γράφοντας ότι κινδύνευε εάν ξαναπάω στις περισσότερες σελίδες όπως  Wikipedia. maicrosoft, bill gates windows γενικα ,twitterer ,google yahoo, European Commission ,και σε ολες σχεδόν τις σελίδες ,κάνουν απάνθρωπα καψώνια Καταστρέφουν η λοξοδρομούν τις αναρτώσης ,εξαφανίζουν σελίδες από διάφορα  ιστολογία μου, εξαφανίζουν σελίδες,που γράφουν για τα απάνθρωπα βασανιστήρια Με έχουν πάντα υπό περιορισμό χλευασμό ταπείνωση σε άτομα συγγενικά και σε φίλους.Με στέλνουν σε διάφορα κέντρα δικά τους όπου δεν λειτουργοί τίποτα μια κοροϊδία.Με πρόστυχο πάντα τρόπο μου έχουν επιβάλει 3250 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό,πάντα με εικονικές και ψευδή συκοφαντίες.Δεν έχω κανένα πρόβλημα σας κατάσταση facebook ,όλα στην εντέλεια.Λείπαμε που έχουν καταντήσει την σελίδα σκέτο κολαστήριο ,μετά από χαρακτηρισμό ,από ομάδα του facebook ,μέσο mail ,ότι γνωρίζουμε την κατάσταση σας ότι περνάτε ένα μαρτύριο και ότι η σελίδα σας την έχουν καταντήσει σκέτο κολαστήριο .Μισούν την κάθε κίνηση ,με κτηνωδία,με έχουν βασανίσει αλύπητα με ναζί λεκτικούς και όλα τα υποτιμητικά και απάνθρωπα 47 μέρες συνεχόμενα,με αποτέλεσμα να υποστώ πολλά προσωπικά κινητικά προβλήματα.πριν 2 χρόνια μου είχαν απόκλιση την σελίδα ,μπλοκάρισμα πρόστυχο με εικονικό τρόπο με 10 μέρες .Η κτηνωδία σε όλο τις το μεγαλείο από την υποτιθέμενη ομάδα βοήθεια και τον εντολέα ,που τους καθοδηγεί .Μετά τις 10 μέρες και επί 3 μήνες κάθε μέρα μου έγραφαν μετά από 24 ώρες ,το ίδιο καθημερινά.Είναι ντροπή είναι εξευτελισμός η συμπεριφορά σας κτηνωδία εκδίκηση σαν άνθρωπο και όλα τα
βασανιστήρια με το γάντι η βασανιστές,που ζητώ την ποινική δίωξη τους την καταδίκη τους >?   

Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας έστειλα πριν 5 λεπτά ,και δεν έλαβα καμία απάντηση (Υπενθυμίζω ότι περιμένω απάντηση ,από τις εκατοντάδες από το 2010 Είναι άτιμο και ντροπή να μας κοροϊδεύετε Για τους φίλους τις σελίδας σταμάτησα διότι μου κάνουν ηλεκτρονική

Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας έστειλα πριν 5 λεπτά ,και δεν έλαβα καμία απάντηση (Υπενθυμίζω ότι περιμένω απάντηση ,από τις εκατοντάδες  από το 2010 Είναι άτιμο και ντροπή να μας κοροϊδεύετε Για τους φίλους τις σελίδας σταμάτησα διότι μου κάνουν ηλεκτρονική παρενόχληση ,απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια ομάδα βοήθεια και κάθε αρμόδιος και ανεύθυνος του facebook  Κόλαση απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια ψευδή κατηγορία με 3250 μέρες πρόστυχες και απάνθρωπες και όλα τα φασιστικά ομαδικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατά εμού .μια κτηνωδία που θύμιζε άλλες απάνθρωπες ανθρώπινες κατάστασης Τους καταδικάζω όλους τους αρμόδιους στον τομέα αυτό  όπου είναι συνυπεύθυνη και παίζουν επί χρόνια μαζί μου.Γεια έμενα είναι κτήνη και ζητώ την καταδίκη τους ,φυλακή γεια να σωθούν και Αλή τειχών αθώοι χρηστές.Έχουν τον ναζί φασιστικό τρόπο που σε φτάνουν στα άκρα ,δηλαδή αυτοκτονία? Είναι ξεπεσμός να φτάσει κόπιας σε αυτό το σημείο.?

77777

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

εκβιαστές Ζητώ εισαγγελέα γεια την άνανδροι και 4 χρόνο κτηνώδη βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από ομάδα βοήθεια ,όπως αποκαλούντο ταυ

να φύγετε καθάρματα από την σελίδα ναζί φασίστες βασανιστές εκβιαστές Ζητώ εισαγγελέα γεια την άνανδροι και 4 χρόνο κτηνώδη βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από ομάδα βοήθεια ,όπως αποκαλούντο ταυ κτήνη ζητώ την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου γεια τα εγκλήματα ,την πλύση εγκεφάλου που σε φτάνουν σε ακταίες κατάστασης όπως αυτοκτονία? τα καλοπέρα η παλαμαράδες βρωμιάρηδες ,ανίκανη να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία Θέλετε την σελίδα Έλατε κτηνάνθρωποι  να την πάρετε καθάρματα τομάρια.Ούτε γεια φτύσιμο δε κάνετε θρασύδειλη εγκληματίες του διαδικτύου.Ηλεκτρονικές παρενόχλησης η φασίστες κάθε λεπτό μέσα στο σπίτι μ ου .Να πας ρε κάθαρμα στο δικό σου βρωμιάρη ,και να κάνης αυτά ρουφιανε τιποτενιε να φύγετε καθάρματα από την σελίδα ναζί φασίστες βασανιστές εκβιαστές Ζητώ εισαγγελέα γεια την άνανδροι και 4 χρόνο κτηνώδη βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από ομάδα βοήθεια ,όπως αποκαλούντο ταυ κτήνη ζητώ την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου γεια τα εγκλήματα ,την πλύση εγκεφάλου που σε φτάνουν σε ακταίες κατάστασης όπως αυτοκτονία? τα καλοπέρα η παλαμαράδες βρωμιάρηδες ,ανίκανη να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία Θέλετε την σελίδα Έλατε κτηνάνθρωποι  να την πάρετε καθάρματα τομάρια.Ούτε γεια φτύσιμο δε κάνετε θρασύδειλη εγκληματίες του διαδικτύου.Ηλεκτρονικές παρενόχλησης η φασίστες κάθε λεπτό μέσα στο σπίτι μ ου .Να πας ρε κάθαρμα στο δικό σου βρωμιάρη ,και να κάνης αυτά ρουφιανε τιποτένιη

Εγκληματείτε κύριοι εν ψυχρό και με το γάντι,με πιο δικαίωμα ,προσπαθείς να καταστρέψεις την ζωή μου ,μέχρι και την τελική εξόντωση.Ζητώ την καταδίκη όλον ,που 4 χρόνια καλό γράφο και με γράφουν προς εξαφάνιση αίσχος

Εγκληματείτε κύριοι εν ψυχρό και με το γάντι,με πιο δικαίωμα ,προσπαθείς να καταστρέψεις την ζωή μου ,μέχρι την τελική εξόντωση.Ζητώ την καταδίκη όλον ,που 4 χρόνια καλό γράφο και με γράφουν.

SOS;Είμαι άνθρωπος και όχι γουρούνι; Καταγγέλλω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook, που γεια 4 χρόνο συνεχόμενα μέρα νύχτα ,με εκβιασμούς ,με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με ναζί καψώνια

SOS;Είμαι άνθρωπος και όχι γουρούνι; Καταγγέλλω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook, που γεια 4 χρόνο συνεχόμενα μέρα νύχτα ,με εκβιασμούς ,με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με ναζί καψώνια γεια αμέτρητες ώρες συνεχόμενα, φασισμό εκδίκηση με κτηνωδία κάθε λεπτό ηλεκτρονική παρενόχληση βασανίζου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια Κατάχρηση [προσωπικός ταραχή  ψυχική οδύνη  δικαιωμάτων ,παρεμπόδιση και χιλιάδες αλλά .Την σελίδα η ίδιοι την έχουν αποκαλέσει κολαστήριο.Με απειλούσαν γεια την σωματική ακεραιότητα,εάν πήγαινα σε ύλες γνώστες και πασίγνωστες σε όλους  σελίδες να μου κάνουν φρόνιμα τα καθάρματα.Καλό την πολιτεία ,να μεριμνήσει γεια αυτούς του αόρατους διεστραμμένους ,που δεν μάθαμε ποτέ πια τομάρια είναι.Μου ζήτησε ο εισαγγελέας ότι χρειάζονται το όνομα τον αριθμό της ομάδας,και ένα mail αυτό δεν το έκαναν ποτε .Παντα υπο περιορισμό 3250 αποκλεισμό φυλακή μπλοκάρισμα τα πάντα  με ψευδή κατηγορίας; Μέχρι δήλωση μετανοίας μου επιβάλλου εκβιαστικά εκφοβιστικά φυλακή σκέτη τους έχω ενημέρωση χιλιάδες φορές και είναι γνωστές  τις κτηνωδίας κατάστασης  αλλά έδηξαν  αδιαφορία απανθρωπιά και επιδείνωση στα καθημερινά σατανικά και απάνθρωπα κανιβαλιστικα καψόνια.Είμαι 59 και με έχουν στείλει πολύς φορές,και συνεχίζουν μέχρι την τελικής εξόντωσης μου .Μου έχουν δημιουργήσω προβλήματα κυνικότητας και άλλες άσχημες καταστάσεις?

αισχοςSOS;Είμαι άνθρωπος και όχι γουρούνι; Καταγγέλλω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook, που γεια 4 χρόνο συνεχόμενα μέρα νύχτα ,με εκβιασμούς ,με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με ναζί καψώνια γεια αμέτρητες ώρες συνεχόμενα, φασισμό εκδίκηση με κτηνωδία κάθε λεπτό ηλεκτρονική παρενόχληση βασανίζου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια Κατάχρηση [προσωπικός ταραχή  ψυχική οδύνη  δικαιωμάτων ,παρεμπόδιση και χιλιάδες αλλά .Την σελίδα η ίδιοι την έχουν αποκαλέσει κολαστήριο.Με απειλούσαν γεια την σωματική ακεραιότητα,εάν πήγαινα σε ύλες γνώστες και πασίγνωστες σε όλους  σελίδες να μου κάνουν φρόνιμα τα καθάρματα.Καλό την πολιτεία ,να μεριμνήσει γεια αυτούς του αόρατους διεστραμμένους ,που δεν μάθαμε ποτέ πια τομάρια είναι.Μου ζήτησε ο εισαγγελέας ότι χρειάζονται το όνομα τον αριθμό της ομάδας,και ένα mail αυτό δεν το έκαναν ποτε .Παντα υπο περιορισμό 3250 αποκλεισμό φυλακή μπλοκάρισμα τα πάντα  με ψευδή κατηγορίας; Μέχρι δήλωση μετανοίας μου επιβάλλου εκβιαστικά εκφοβιστικά φυλακή σκέτη

Ζαγοροχώρια

Ζαγοροχώρια
Ζαγοροχώρια
 

Οι stars που υιοθέτησαν τα κοντά μαλλιά

Οι stars που υιοθέτησαν τα κοντά μαλλιά
Beyoncé (© Getty)
 

Getty