addthis

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Θέλεις να ψηλώσεις και να αδυνατίσεις στη στιγμή;

Θέλεις να ψηλώσεις και να αδυνατίσεις στη στιγμή;
Πώς να αοκτήσετε φανταστικά πόδια (© Cultura/Seb Oliver/Getty Images)


Cultura/Seb Oliver/Getty ImagesThumbnails
Προηγούμενο1 από 10Επόμενο
Ενώ μερικές γυναίκες παραπονιούνται πως τα πόδια τους είναι πολύ λεπτά υπάρχουν κι άλλες που ψάχνουν αγωνιωδώς τον τρόπο να κάνουν τα δικά τους να φαίνονται πιο αδύνατα και καλοσχηματισμένα.

Μ' αρέσουνε οι άνθρωποι - Νεκτάριος Κλωστράκης

Δημήτρης Μητροπάνος-Πες μου πού πουλάν καρδιές[1985 video]

Σωκράτης Μάλαμας - Διάφανος.Έξω.(DVD)

Ποιός δρόμος είναι ανοιχτός

dhmhtrhs mhtropanos - eida


http://photomihalis.blogspot.gr/2013/01/facebook-facebook-4-3000.html Απάντηση facebook. Ευχαριστούμε Λυπούμαστε, αλλά προέκυψε σφάλμα κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας. Προσπαθήστε ξανά. Μάθετε περισσότερα για το πώς να μείνετε ασφαλής στο διαδίκτυο στο Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας αυτή την απάντηση την δίνη επί χρόνια δεν υπάρχει τίποτα σας καταγγέλλω όλους γεια την κατάχρηση σελίδας με διαφήμισης ,και τραμπουκισμό ναζί συμπεριφορά εκβιασμό νταβατζηλίκι, φυλακή ,και κινδυνολογία. αυτή είναι η κατάσταση ,βρωμιάς και κινδυνολογίας,να μην τολμήσει κάποιος γεια βοήθεια. τους καταγελώ και ζητώ την σελίδα χωρίς κατάχρηση και χωρίς εκμετάλλευση,στο όποιο συμβάλατε η χρηστες.

διαφιμιση καταχρηση

Καταγγέλλω ομάδα του facebook,καταπάτηση κατάχρηση ,προσωπικής σελίδας Η Σελίδα σας δεν είναι το πρόβλημα, δεν θέλω διαφήμιση.Ο λόγος είναι όχι εσείς αλλά η ομάδα του facebook,που μου έχει την σελίδα 4 χρόνο σε αποκλεισμό μπλοκάρισμα με 3000 μέρες αποκλεισμό ,υπό περιορισμό ,παρακολούθηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια. και συν Ατόν είναι προσωπική σελίδα παρακαλώ σεβαστείτε ,τα καθέκαστα και θα της αφήσω να κάνη διαφήμιση.Κάνη κατάχρηση καταπάτηση .

Στείλτε μήνυμα στο διαχειριστή της Σελίδας "Regalis Collection"

Μπορείτε να του ζητήσετε να αφαιρέσει τη Σελίδα  Η Σελίδα δεν είναι σημασία δεν θέλω διαφήμιση.Ο λόγος είναι όχι εσείς αλλά η ομάδα του facebook,που μου έχει την σελίδα 4 χρόνο σε αποκλεισμό μπλοκάρισμα με 3000 μέρες αποκλεισμό ,υπό περιορισμό ,παρακολούθηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια. και συν Ατόν είναι προσωπική σελίδα παρακαλώ σεβαστείτε ,τα καθέκαστα και θα της αφήσω να κάνη διαφήμιση.Κάνη  κατάχρηση καταπάτηση . διαφιμιση καταχρησηκαταχρηση 2

       Απάντηση    Ευχαριστούμε  αυτή την απάντηση την δίνη επί χρόνια δεν υπάρχει τίποτα σας καταγγέλλω όλους γεια την κατάχρηση σελίδας με διαφήμισης ,και τραμπουκισμό ναζί συμπεριφορά εκβιασμό νταβατζηλίκι, φυλακή ,και κινδυνολογία

  • Λυπούμαστε, αλλά προέκυψε σφάλμα κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας. Προσπαθήστε ξανά.
  • Μάθετε περισσότερα για το πώς να μείνετε ασφαλής στο διαδίκτυο στο   Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας

Οι πιο σέξυ κοκκινομάλλες της τηλεόρασης

Οι πιο σέξυ κοκκινομάλλες της τηλεόρασης
Christina Hendricks (© Reuters)
 
 
ReutersThumbnails
1 από 14
Μοιραστείτε αυτό το Gallery
H Christina Hendricks γνωστή για τον ρόλο της ως Joan Holloway στη σειρά "Mad Men", έχει εμφανιστεί σε ρόλους στις σειρές "ΕR" και  "Firefly". Σε μια δημοσκόπηση που έγινε από το περιοδικό Esquire, η αναγνώστριες την ψήφισαν ως την πιο σέξυ γυναίκα στον κόσμο για

Συνελήφθη 52χρονη καθηγήτρια με την κατηγορία της παιδοφιλίας - ΕΡΤ

Συνελήφθη 52χρονη καθηγήτρια με την κατηγορία της παιδοφιλίας - ΕΡΤ

Συνελήφθη 52χρονη καθηγήτρια με την κατηγορία της παιδοφιλίας [Φωτό αρχείου]
Συνελήφθη στην Αθήνα από αστυνομικούς της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος 52χρονη καθηγήτρια ξένων γλωσσών, η οποία κατηγορείται για πορνογραφία ανηλίκων, καθώς φέρεται να είναι μέλος πολλών οργανώσεων παιδόφιλων ανά τον κόσμο, με σοβαρή δράση για την προώθηση της παιδοφιλίας στην Ελλάδα.

χρήστης Μιχάλης κοινότητα ζητάει τη βοήθειά σας σχετικά με ενδεχόμενη παρενόχληση στο Facebook Επίσης, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα περιστατικά εκφοβισμού και παρενόχλησης και συνιστούμε να ανταποκριθείτε σε αυτό το κάλεσμα για βοήθεια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως θελήσετε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες αρχές για την ασφάλεια όλων. Το κέντρο ασφάλειας του Facebook προσφέρει χρήσιμες πηγές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά αυτή την κατάσταση:Σας ευχαριστούμε. Η ομάδα του Facebook

Επίσης, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα περιστατικά εκφοβισμού και παρενόχλησης και συνιστούμε να ανταποκριθείτε σε αυτό το κάλεσμα για βοήθεια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως θελήσετε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες αρχές για την ασφάλεια όλων. Το κέντρο ασφάλειας του Facebook προσφέρει χρήσιμες πηγές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά αυτή την κατάσταση:

Επίσης, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα περιστατικά εκφοβισμού και παρενόχλησης και συνιστούμε να ανταποκριθείτε σε αυτό το κάλεσμα για βοήθεια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως θελήσετε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες αρχές για την ασφάλεια όλων. Το κέντρο ασφάλειας του Facebook προσφέρει χρήσιμες πηγές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά αυτή την κατάσταση:

ΟΜΑΔΑ ,θα σταματήσεις όλα αυτά που κάνης.να φέρουμε τουλάχιστον το επίπεδο που μας αντίστοιχη.Σταμάτα αυτά τα ανόητα,δεν κάνετε τίποτα και ούτε έχετε κανένα δικαίωμα,να κάνετε κατάχρηση κατά εμού διάβασε το μήνυμα που έστειλα ,χθες με το θέμα συμπεριφοράς κατά εμού και το θέμα τον διαφημίσει που σκόπιμα βάζεις .Σου Έχω γράψει όχι σε σελίδα μου ο καθένας στην δική του ,Η απάντηση είναι: Το μήνυμα του χρήστη Μιχάλης κοινότητα: Ο χρήστης Μιχάλης κοινότητα ζητάει τη βοήθειά σας σχετικά με ενδεχόμενη παρενόχληση στο Facebook. Ο χρήστης Μιχάλης κοινότητα θέλει να αξιολογήσετε το παρακάτω περιεχόμενο: "Καλησπέρα. Θεωρώ προσβλητικό κάποιο περιεχόμενο αυτής της Σελίδας στο Facebook, αλλά δεν ξέρω πώς να το χειριστώ. Μπορείτε να με βοηθήσετε;" Η ασφάλεια των φίλων και της οικογένειάς σας είναι σημαντική για εμάς. Επίσης, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα περιστατικά εκφοβισμού και παρενόχλησης και συνιστούμε να ανταποκριθείτε σε αυτό το κάλεσμα για βοήθεια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως θελήσετε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες αρχές για την ασφάλεια όλων. Το κέντρο ασφάλειας του Facebook προσφέρει χρήσιμες πηγές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά αυτή την κατάσταση: μου έδωσαν το φώς το αληθινό.Ξερό ότι μπλοκάρετε τους συνδέσμους δεν με ενοχλούν.Συνέχισε να μου πετάς διαφήμιση ,Στην σελίδα σου και η χρηστέ η πιο έξυπνη γέμισαν τις σελίδες μου με διαφήμισης.σταμάτα επιτέλους .Δεν μπορεί να κάνης κατάχρηση ,ανέλαβε το ίδιο το facebook ,μετά από αναφορά που έκανα στο ίδιο.

ΟΜΑΔΑ ,θα σταματήσεις όλα αυτά που κάνης.να φέρουμε τουλάχιστον το επίπεδο που μας αντίστοιχη.Σταμάτα αυτά τα ανόητα,δεν κάνετε τίποτα και ούτε έχετε κανένα δικαίωμα,να κάνετε κατάχρηση κατά εμού διάβασε το μήνυμα που έστειλα ,χθες με το θέμα συμπεριφοράς κατά εμού και το θέμα τον διαφημίσει που σκόπιμα βάζεις .Σου Έχω γράψει όχι σε σελίδα μου ο καθένας στην δική του ,Η απάντηση είναι: Το μήνυμα του χρήστη Μιχάλης κοινότητα: Ο χρήστης Μιχάλης κοινότητα ζητάει τη βοήθειά σας σχετικά με ενδεχόμενη παρενόχληση στο Facebook. Ο χρήστης Μιχάλης κοινότητα θέλει να αξιολογήσετε το παρακάτω περιεχόμενο: "Καλησπέρα. Θεωρώ προσβλητικό κάποιο περιεχόμενο αυτής της Σελίδας στο Facebook, αλλά δεν ξέρω πώς να το χειριστώ. Μπορείτε να με βοηθήσετε;" Η ασφάλεια των φίλων και της οικογένειάς σας είναι σημαντική για εμάς. Επίσης, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα περιστατικά εκφοβισμού και παρενόχλησης και συνιστούμε να ανταποκριθείτε σε αυτό το κάλεσμα για βοήθεια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως θελήσετε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες αρχές για την ασφάλεια όλων. Το κέντρο ασφάλειας του Facebook προσφέρει χρήσιμες πηγές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά αυτή την κατάσταση: μου έδωσαν το φώς το αληθινό.Ξερό ότι μπλοκάρετε τους συνδέσμους δεν με ενοχλούν.Συνέχισε να μου πετάς διαφήμιση ,Στην σελίδα σου και η χρηστέ η πιο έξυπνη γέμισαν τις σελίδες μου με διαφήμισης.σταμάτα επιτέλους .Δεν μπορεί να κάνης κατάχρηση ,ανέλαβε το ίδιο το facebook ,μετά από αναφορά που έκανα στο ίδιο.

44

Γιώργος Νταλάρας (λίστα αναπαραγωγής)

Stelios Kazantzidis - Cd5 THA BEST

ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΣΤΑΝΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ


Περίεργα concept αυτοκίνητα των ‘90s

Περίεργα concept αυτοκίνητα των ‘90s

O Giwrgos Ntalaras Tragoudaei Stavro Kougioumtzh

Αγαπημένα βίντεο (λίστα αναπαραγωγής)

ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ εχεις πολλα να μαθεις

Η ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΑΣ (Το1930)

Δείτε το βίντεο από το Δελτίο Ειδήσεων στις 21:00 - ΕΡΤ

Δείτε το βίντεο από το Δελτίο Ειδήσεων στις 21:00 - ΕΡΤ
Δείτε το βίντεο από το Δελτίο Ειδήσεων στις 21:00
Αναλυτικά τα θέματα του δελτίου: 

1. Συνομιλίες για επενδύσεις Σαμαρά – Εμίρη του Κατάρ.
Α. Σαμαράς Η Ελλάδα προσφέρει επενδυτικές ευκαιρίες
Κοινό FUND επιχειρηματιών Ελλάδας – Κατάρ.

που είναι που του καταγγέλλω το facebook .την ομάδα και βοήθεια και δεν υπάρχει κανένα κέντρο (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας)

ομάδα τι ζητάτε και καταχραστήκατε τα πάντα σας καταγελώ ομάδα βοήθεια και το ίδιο το facebook ,τι θέλετε ρε την σελίδα ελάτε ρε να την πάρετε.Επιτρέπετε να μου φέρεστε με τρόπο βασανιστικό ,συνεχόμενα .Τι είσαστε ανόητη μεθυσμένη ,κρίσις παθαίνετε .τι ζητάτε να πατέ Άλου να το βρείτε.Σας καταγελώ όλους γεια εγκλήματα κατά εξακολούθηση ,με βίαιους ψυχοσωματικούς  βασανισμούς .Είναι ντροπή κτήνη γεια την ανθρωπότητα.Φύγετε άπα το σπίτι μου που μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση ,προκαλούνται επί χρόνια ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο κσι στην οικογένεια ,κατάχρηση οικιακής ειρωνείες .Όλα αυτά που κάνουν facebook .είναι εγκληματικές ανεργίες,για την εξόντωση μου .Τι κάνετε τα έχετε χαμένα και θα την πληρώνω συνεχόμενα.Αυτόφωρο έπρεπε κανονικά να πατέ όλοι η απάνθρωποι .ντροπή σας ζητώ τάρτα να τους πάρεις τους                       βρομιάρηδες .Με την κατάσταση αυτή που κάνετε είναι καθαιρώ τελική και συ συνεχίζετε να τους παροτρύνετε .Φοβάστε και μην τον εκβιασμό και την όλη συμπεριφορά πάτε να με ξεγελάσετε.που είναι   Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας Πιστεύουμε ότι το θέμα της ασφάλειας μάς αφορά όλους. Γι' αυτό σας προσφέρουμε τις πληροφορίες, τα εργαλεία και άλλες πηγές ενημέρωσης που θα βρείτε εδώ. ψέμα δεν υπαρχή τίποτα συνεχώς λάθος ντροπή με γελάτε από το 2010 τους ενημέρωσα αλά δεν υπαρχή κανένα Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας καταγελώ γεια την κατάχρηση με τους λεκτικούς αριθμούς με πρόσχημα ότι τρέχω πολύ .Είναι ντροπή να προσπαθείτε να μας ξεγελάσετε .Δεν ζήτησα ποτέ τίποτα δεν έκανα παράπτωμα .Σας καταγγέλλω άλλους ,και να τους πόρισε να τους δικάστε εσύ ο ίδιος,αυτά τα τομάρια αίσχος απάνθρωποι και βασανιστές είσαστε κατά του ανθρώπινου γένους.Ζητώ την παραίτηση του κάθε ενόχου γεια την μη ικανότητα να σταματήσουν τα βασανιστήρια .Δεν ντρέπεστε ο καθένας τα έχετε Βάλη 4 χρόνο με ένα άτομο ντροπή σας απάνθρωποι.έχουν φτάσει η μια μέρα να έχει 40 ώρες

ΟΒΑΜΑ

Καζαντζίδης - Πατρίδα μ αραεύω σε

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Ρε ανόητη αυτό το μου αρέσει είναι από παλιά ταινία είναι από 29 Ιουνίου 2010 στις 12:36 π.μ. ·

Ρε ανόητη αυτό το μου αρέσει είναι από παλιά ταινία  είναι από  29 Ιουνίου 2010 στις 12:36 π.μ. ·

μου αρεση

Bill Gates αναφέρετε σε θέματα βοήθειας ,και η ομάδα ,με το γνωστό μίσος και εκδίκηση,κατά του biil ..... τον μπλοκάρει γιατί σώζει ανθρώπινες ζωές ,ενώ εσείς αμάδα και με την ευλογία του acebook ,βασανίζετε ανθρώπινες ζωές ,και φυσικά κατά εμού που κανό ανάρτηση ,με τα γραφόμενα Ντροπή σας μισητέ την ανθρωπότητα αίσχος Των αναπτυξιακών στόχων της χιλιετίας, εάν επιτευχθεί, έχουν τις δυνατότητες να βοηθήσει ζωοτροφών 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι. Πόσο θα στοιχίσει για την επίτευξη αυτών των στόχων έως το 2015; Στείλτε την απάντησή σας: (Μεταφράστηκε από: Bing)

Bill Gates  αναφέρετε σε θέμα βοήθεια και η ομάδα ,με το γνωστό μίσος και εκδίκηση,κατά του biil ..... τον μπλοκάρει γιατί σώζει ανθρώπινες ζωές ,ενώ εσείς αμάδα και με την ευλογία του acebook ,βασανίζετε ανθρώπινες ζωές ,και φυσικά κατά εμού που κανό ανάρτηση ,με τα γραφόμενα Ντροπή σας μισητέ την ανθρωπότητα αίσχος Των αναπτυξιακών στόχων της χιλιετίας, εάν επιτευχθεί, έχουν τις δυνατότητες να βοηθήσει ζωοτροφών 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι. Πόσο θα στοιχίσει για την επίτευξη αυτών των στόχων έως το 2015; Στείλτε την απάντησή σας: (Μεταφράστηκε από: Bing)

bill gatesBill Gates,  μπλοκάρισμα μόνιμο από ομάδα και βοήθεια του facebook.

Καθάρματα της ανθρωπότητας διεστραμμένη δειλοί και ρουφιανη ρατσιστές φασίστες να φύγετε αποβράσματα του διαδικτύου Όσο γεια το facebook ξέρη μόνο του τι θα κάνη .Χρόνια του γράφο γεια τα βασανιστήρια ,και με γράφουν και αυτή μόλον σειρά προτεραιότητας .

καθάρματα της ανθρωπότητας διεστραμμένη δειλοί και ρουφιανη ρατσιστές φασίστες να φύγετε αποβράσματα του διαδικτύου Όσο γεια το facebook ξέρη μόνο του τι θα κάνη .Χρόνια του γράφο γεια τα βασανιστήρια ,και με γράφουν και αυτή μόλον σειρά προτεραιότητας .

βλογ 77

Γιατί ανάγωγη χαλάσατε τις αναρτήσεις γεια να μην τα δουν αίσχος παλιάνθρωποι

Γιατί ανάγωγη  χαλάσατε τις αναρτήσεις γεια να μην τα δουν αίσχος παλιάνθρωποι

Αναφέρω στην UNICEF USA Την ομάδα και βοήθεια του facebook ,ότι συνεχώς σας μπλοκάρουν και δεν γίνετε η ανάρτηση.Περιττό να σας γράψω ότι είναι εναντία σε κάθε ,φιλανθρωπικό φορέα ,και γενικά κατά του ανθρώπινου γένους. UNICEF USA That should be very informative! Thanks for continuing to raise awareness on campus. Unicef NU We are THRILLED to be hosting the Global Poverty Project at Northeastern University February 4th in 300 Richards 6:30pm. Come check out their 1.4 billion reasons presentation! http://www.youtube.com/watch?v=I1mp0t0qc80 1.4 Billion Reasons Trailer www.globalpovertyproject.com 1.4 Billion Reasons is a keynote presentation by The Global Poverty Project that answers your questions about extreme global pov... μέσω του χρήστη Unicef NU Ο σύνδεσμος του χρήστη Unicef NU αρέσει στο χρήστη UNICEF USA. θα σταματησω ωρισμενες αναρτησης ,γεια να καταγγιλο την ομάδα βοήθεια ,γεια ρατσισμό ,ναζί βασανιστήρια φασισμό .Παρακαλώ δώστε βάση στο θέμα .Και χθες πάλη τα ιδία μου έκαναν.Δεν επιτρέπετε 2 απάνθρωποι να μισούν τους ανθρώπους ,και να προσπαθούν να τους εξοντώσουν .Προσωπικώς με κυνηγούν σε κάθε τέτοια ανάρτηση ,επί χρόνια ,με τα χειροτέρα βασανιστήρια Βίαια ψυχοσωματικά,και με 3000 αποκλεισμό φυλακή περιορισμό και γενικά όλα κλιστώ γεια έμενα .Εγκληματούν κατά του ανθρώπου κατά εμού ζητώ και ενημερώνω το facebook, ότι 4 χρόνος βασανισμού και ενώ γνωρίζει τα πάντα δεν έχει κάνη τίποτα να σταματήσει αυτός ο απάνθρωπος ο κτηνώδης ναζί φασισμός.χρησιμοποιούν λεκτικούς αριθμούς σε βαθμό ,πλύσης εγκεφάλου και σε στέλνουν μια και έξω

Αναφέρω στην UNICEF USA  Την ομάδα και βοήθεια του facebook ,ότι συνεχώς σας μπλοκάρουν και δεν γίνετε η ανάρτηση.Περιττό να σας γράψω ότι είναι εναντία σε κάθε ,φιλανθρωπικό φορέα ,και γενικά κατά του ανθρώπινου γένους. UNICEF USA That should be very informative! Thanks for continuing to raise awareness on campus. Unicef NU We are THRILLED to be hosting the Global Poverty Project at Northeastern University February 4th in 300 Richards 6:30pm. Come check out their 1.4 billion reasons presentation! http://www.youtube.com/watch?v=I1mp0t0qc80 1.4 Billion Reasons Trailer www.globalpovertyproject.com 1.4 Billion Reasons is a keynote presentation by The Global Poverty Project that answers your questions about extreme global pov... μέσω του χρήστη Unicef NU Ο σύνδεσμος του χρήστη Unicef NU αρέσει στο χρήστη UNICEF USA. θα σταματησω ωρισμενες αναρτησης ,γεια να καταγγιλο την ομάδα βοήθεια ,γεια ρατσισμό ,ναζί βασανιστήρια φασισμό .Παρακαλώ δώστε βάση στο θέμα .Και χθες πάλη τα ιδία μου έκαναν.Δεν επιτρέπετε 2 απάνθρωποι να μισούν τους ανθρώπους ,και να προσπαθούν να τους εξοντώσουν .Προσωπικώς με κυνηγούν σε κάθε τέτοια ανάρτηση ,επί χρόνια ,με τα χειροτέρα βασανιστήρια Βίαια ψυχοσωματικά,και με 3000 αποκλεισμό φυλακή περιορισμό και γενικά όλα κλιστώ γεια έμενα .Εγκληματούν κατά του ανθρώπου κατά εμού ζητώ και ενημερώνω το facebook, ότι 4 χρόνος βασανισμού και ενώ γνωρίζει τα πάντα δεν έχει κάνη τίποτα να σταματήσει αυτός ο απάνθρωπος ο κτηνώδης ναζί φασισμός.χρησιμοποιούν λεκτικούς αριθμούς σε βαθμό ,πλύσης εγκεφάλου και σε στέλνουν μια και έξω

       UNF                    UNF 2

ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑ (ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ) ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ 1950


Αποκωδικοποιήθηκε το γονιδίωμα του ρεβιθιού - ΕΡΤ

Αποκωδικοποιήθηκε το γονιδίωμα του ρεβιθιού - ΕΡΤ
μέγεθος γραμματοσειράς Εκτύπωση
E-mail

Περίπου 28.300 γονίδια απαρτίζουν το φυτό του ρεβιθιού
© Nature Biotechnology
Μια μεγάλη διεθνής επιστημονική κοινοπραξία, η International Chickpea Genome Sequencing Consortium, ανακοίνωσε ότι αποκωδικοποίησε το γονιδίωμα του φυτού του ρεβιθιού.

Celtic Woman Mo Ghile Mear A New Journey Live at Slane Castle, 2007

Καθάρματα βάλατε αναρτάς σπω πριν 18 ώρες Αίσχος αυτή είναι η απάνθρωπη κτηνοδια

Καθάρματα βάλατε αναρτάς σπω πριν 18 ώρες Αίσχος αυτή είναι η απάνθρωπη κτηνοδια

Σταμάτα τους εκφοβισμούς και τραμπουκισμούς πρέπει να το καταλάβετε ότι πρέπει να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία .Με ρωτάς πράγματα που είναι απόρρητα μπορώ να σου απαντήσω .Το ναι σκέτο δεν σου φτάνει ,τι δουλεία έχει το μέσα με το έξω .ήσαστε ικανή γεια τα πάντα σταματώ το μου αρέσει διότι το εκμεταλλευόσαστε .Όπως διαφήμιση.Καλό ένα άτομο το όποιο με ρωτάς όχι εάν το γνωρίζω εάν γνωριζόμαστε από έξω Και πιο είσαι εσύ ρουφιανε που εισχωρείς στα προσωπικά το κάθε=νος .Προσωπικά δεδομένα.Με δικάζετε γεια τις σελίδες που πριν ακόμη ανοίξω και γεια μεγάλο διάστημα κλειστή μου γραφής ούτι ενόχλησα πότε .κόφτο αυτό το φασιστικό το τραμπούκο ,τον εκφοβισμό τις απειλές .Υπάρχουν νομοί υπάρχουν προσωπικά δικαιώματα .Δεν χαράσσονται αυτά όπως αυτά που έχετε κάνη ,δεν θα παραμένουν έτσι Σεβαστείτε τον συνάνθρωπο Είναι ποτέ δυνατό να έχουμε το 2013 και να γίνονται αυτά πού κάνετε εσείς Ζητώ την δικαιώματα μου και την επαναφορά τις αξιοπρέπειας πρόστυχη.

Σταμάτα τους εκφοβισμούς και τραμπουκισμούς  πρέπει να το καταλάβετε ότι πρέπει να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία .Με ρωτάς πράγματα που είναι απόρρητα μπορώ να σου απαντήσω .Το ναι σκέτο δεν σου φτάνει ,τι δουλεία έχει το μέσα με το έξω .ήσαστε  ικανή γεια τα πάντα σταματώ το μου αρέσει διότι το εκμεταλλευόσαστε .Όπως διαφήμιση.Καλό ένα άτομο το όποιο με ρωτάς όχι εάν το γνωρίζω εάν γνωριζόμαστε από έξω Και πιο είσαι εσύ ρουφιανε που εισχωρείς στα προσωπικά το κάθε=νος .Προσωπικά δεδομένα.Με δικάζετε γεια τις σελίδες που πριν ακόμη ανοίξω και γεια μεγάλο διάστημα κλειστή μου γραφής ούτι ενόχλησα πότε .κόφτο αυτό το φασιστικό το τραμπούκο ,τον εκφοβισμό τις απειλές .Υπάρχουν νομοί υπάρχουν προσωπικά δικαιώματα .Δεν χαράσσονται αυτά όπως αυτά που έχετε κάνη ,δεν θα παραμένουν έτσι  Σεβαστείτε τον συνάνθρωπο Είναι ποτέ δυνατό να έχουμε  το 2013 και να γίνονται αυτά πού κάνετε εσείς Ζητώ την δικαιώματα μου και την επαναφορά τις αξιοπρέπειας  πρόστυχη.

44

Τώρα να φύγετε τα βρήκατε ζόρικα και τα ανακατεύετε τώρα να φύγετε εγκληματίες καθάρματα τις ανθρωπότητας .Προσπαθείτε να ξεγελάσετε τους πάντες με τραμπουκισμό φασισμό ναζί βασανιστήρια .Δεν απομένει τόπο άλλο ,δεν υπαρχή τίποτα μόνο τον τραμπουκισμό που νομίζεις τσόγλανε ότι θα με καθήλωνες .Που είναι αυτά που δήθεν υπάρχουν .Υπαρκτά μονός είσαστε εσείς σαν καθάρματα και με ,τις ευλογιές του facebook,που όχι μόνο δεν ξερή του του γίνετε σιωπών και σας προσφέρει συγκάλυψη και ασυλία .Ζητώ τον διωγμό κάθε υπεύθυνου στον τομέα αυτό να δήλωση παραίτηση η να τον δίωξης facebook,και όλη η ευθύνη είναι δική σου .Δεν ήσασταν ικανή ,γεια αυτήν την κτηνωδία .Μισούν τα πάντα μισούν τον άνθρωπο .τι Άλο να σου γράψω τα γνωρίζεις όλα και δεν έκανες ποτέ τίποτα .Να τους παράς τους διεφθαρμένους αλήτες και να τα κάνουν όλα αυτά σε εσάς τώρα .Ζητώ μια γενική εκκαθάριση από αυτά τα παράσιτα ,που είναι κτήνη ,το τι θα κάνης το ξέρης μονός σου ότι έκανες πάντα.Μπαίνουν μέσα στα ιστολογία και κάνουν κατάχρηση κλοπή παραβίαση και κλέβουν αναρτήσεις .Εάν σου αρέσει συνέχισε ,αλά να έχετε το θέρος να αντιμετωπίζετε τον άνθρωπο σας άνθρωπο και όχι σαν σκουπίδι .Έλα να τους πάρεις και να του κατήγγειλες μόνο σου γεια εγκληματικές ενέργειες

Τώρα να φύγετε τα βρήκατε ζόρικα και τα ανακατεύετε τώρα να φύγετε εγκληματίες καθάρματα τις ανθρωπότητας .Προσπαθείτε να ξεγελάσετε τους πάντες με τραμπουκισμό φασισμό ναζί βασανιστήρια .Δεν απομένει τόπο άλλο ,δεν υπαρχή τίποτα μόνο τον τραμπουκισμό που νομίζεις τσόγλανε ότι θα με καθήλωνες .Που είναι αυτά που δήθεν υπάρχουν .Υπαρκτά μονός είσαστε εσείς σαν καθάρματα και με ,τις ευλογιές του facebook,που όχι μόνο δεν ξερή του του γίνετε σιωπών και σας προσφέρει συγκάλυψη και ασυλία .Ζητώ τον διωγμό κάθε  υπεύθυνου στον τομέα αυτό να δήλωση παραίτηση η να τον δίωξης facebook,και όλη η ευθύνη είναι δική σου .Δεν ήσασταν ικανή ,γεια αυτήν την κτηνωδία .Μισούν τα πάντα μισούν τον άνθρωπο .τι Άλο να σου γράψω τα γνωρίζεις όλα και δεν έκανες ποτέ τίποτα .Να τους παράς τους διεφθαρμένους αλήτες και να τα κάνουν όλα αυτά σε εσάς τώρα .Ζητώ μια γενική εκκαθάριση από αυτά τα παράσιτα ,που είναι κτήνη ,το τι θα κάνης το ξέρης μονός σου ότι έκανες πάντα.Μπαίνουν μέσα στα ιστολογία και κάνουν κατάχρηση κλοπή παραβίαση και κλέβουν αναρτήσεις .Εάν σου αρέσει συνέχισε ,αλά να έχετε το θέρος να αντιμετωπίζετε τον άνθρωπο σας άνθρωπο και όχι σαν σκουπίδι .Έλα να τους πάρεις και να του κατήγγειλες μόνο σου γεια εγκληματικές ενέργειες

krisi

Ντροπή να προσπαθείτε δήθεν να ξεγελάσετε με την οικογενειακή ασφάλειας https://www.facebook.com/safety/ Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας Πιστεύουμε ότι το θέμα της ασφάλειας μάς αφορά όλους. Γι' αυτό σας προσφέρουμε τις πληροφορίες, τα εργαλεία και άλλες πηγές ενημέρωσης που θα βρείτε εδώ.Το μίσος και η εκδίκηση μπλοκάρισμα 4 φορές ένα πάνω στο άλλο Αυτή είναι η κατάσταση εκφοβισμός εκβιασμός βρωμιά.Και όλα αυτά με την συμπαράσταση του facebook που είναι πάντα ενήμερο ,προσφέροντας συγκάλυψη ασυλία παροχή εντολέα γεια σωστά βασανιστήρια .μια κτηνωδία Δεν λειτούργει τίποτα,από το 2010 τους επισπευτούμε ,μα απάντηση καμία Μόνο προέκυψε κάποιο λάθος.Ένια ντροπή να με βασανίζουν με βασανίζουν μέρα νύστα με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ηλεκτρονική παρενόχληση ,στο σπίτι μου προκαλούνταν ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου .Κατάχρηση οικιακής ειρήνης.Με παρακολουθούν με μπλοκάρουν με αποκλεισμό φυλακή κολαστήριο με 3000 περίπου μέρες ντροπής φυλακή .Με εκβιάζουν με εκφοβισμό τραμπουκισμό ,με διάφορα κακόβουλες σύνθημα στον τοίχο συνεχεία.Θέλουν να μου επισυνάψουν φρόνιμα να συμπληρώσω φόρμα πάντα άτιμοι .Είναι ντροπή ,με τα συνεχόμενα βασανιστήρια.έχω ενημέρωση χιλιάδες φορές 24 ώρες την ημέρα ,47 μέρες συνεχόμενα καψώνι μέχρι τελικής στην εντατική 4 φορές.Δεν ζήτησα ποτέ τίποτα ,δεν αποσκοπώ πουθενά .με βασανίζουν αλύπητα και απάνθρωπα,καταπατώντας ,αξιοπρέπεια υπόληψη και ότι ανθρώπινο υπάρχει.Με έχουν φτάσει σε ακραία σημεία ,μέχρι και την αυτοκτονία μετά από τόση πλύση εγκεφάλου Ζητώ την σύλληψη τους.Αρνούνται να μου δώσουν τα στοιχεία της ομάδας όνομα αριθμό και ένα mail επικοινωνίας.Τα όποια θόλο να τα προσκομίσω στον εισαγγελέα που μου έχει ενημέρωση το τη χρειάζεται .Χρόνια αλύπητα βασανιστήρια,αίσχος

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας (michales.thalasses@facebook.com)

7:46 πμ Προς:

mihalis.10@hotmail.com

σαφετη

Από:
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας (michales.thalasses@facebook.com) Αυτός ο αποστολέας ανήκει στη
λίστα επαφών σας.Εστάλη:
Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013 7:46:46 πμΠρος:
mihalis.10@hotmail.comΚαταχρηση Μην ξαναβάλεις Προτεινόμενη Σελίδα Διαφημιστική δημοσίευση,δεν έχεις κανένα δικαίωμα σε αναφέρω γεια κατάχρηση ,εξαπάτηση ,και καταπάτηση σελίδας να πας στην σελίδα σου .τέρμα δεν υπαρχή καμία περίπτωση βλάκα . με νταβατζηλίκι με τραμπουκισμό με φασισμό στο σπίτι σου ανάγωγε.Εάν είναι μπορώ και μονός μου στην σελίδα του ο καθένας τέλος .Συνεχώς ηλεκτρονική παρενοχλεί ,και να στύλο μήνυμα στο διαφημιζόμενο .Τις λες ,δεν έκανα με κανένα συμφωνία γεια διαφήμισης
https://www.facebook.com/safety/
Conversation with
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας, Διαδίκτυο Ελλάδας Κοινότητα Μ.θαλάσσης, Radiofonia Commune Michael Thalassis, mthalassis0@gmail.com and mihalis.10@hotmail.com

ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΓΛΥΚΕΡΙΑ-ΑΝΟΙΞΗ

Εκβιασμός τραμπουκισμός ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα από ομάδα και βοήθεια του facebook.

Έχετε πάθη κρίσι πανικού ομαδα και βοιθεια του facebook ,ανόητε παραμιλήσατε διεστραμμένη μου βγάζεις ναζί λεκτικό .Τέρμα η λεκτική στο διαδίκτυο κανένας ,ανόητος δεν κάνη Μην τολμήσετε και κάνετε κατάχρηση με
λεκτικούς θα σας ανάλαβα η αρμόδια κατάσταση Να τα ξεχάσετε βασανιστές αυτά που ξέρατε τέρμα η λεκτική ,σε ολόκληρο το διαδίκτυο ναι .κανίβαλοι ομάδα και βοήθεια
Με μπλοκάρουν με εικονικούς αποκλεισμούς ,και μετά ζητούν να παραδεχτώ κάτι που δεν έκανα και υπογράψω δήλωση μετάνοιας ότι δεν θα το ξανακάνω πιο ρε καθάρματα Εγκλιμάτιες. sos...
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους ν...έους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95
Ευρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική Παρενόχληση
http://www.adslgr.com/forum/threads/2758...
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παρα

krisi     eu

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Μην ξαναβάλεις Προτεινόμενη Σελίδα Διαφημιστική δημοσίευση,δεν έχεις κανένα δικαίωμα σε αναφέρω γεια κατάχρηση ,εξαπάτηση ,και καταπάτηση σελίδας να πας στην σελίδα σου .τέρμα δεν υπαρχή καμία περίπτωση βλάκα . με νταβατζηλίκι με τραμπουκισμό με φασισμό στο σπίτι σου ανάγωγε.Εάν είναι μπορώ και μονός μου στην σελίδα του ο καθένας τέλος .Συνεχώς ηλεκτρονική παρενοχλεί ,και να στύλο μήνυμα στο διαφημιζόμενο .Τις λες ,δεν έκανα με κανένα συμφωνία γεια διαφήμισης μου έχεις την σελίδα συνεχόμενα χρόνια με 3000 μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισμα βασανιστήρια και θα σε αφήσω να κάνης διαφήμιση σε σελίδα που δεν αφήνετε ούτε κλικ να κάνω

Μην ξαναβάλεις Προτεινόμενη Σελίδα  Διαφημιστική δημοσίευση,δεν έχεις κανένα δικαίωμα σε αναφέρω γεια κατάχρηση ,εξαπάτηση ,και καταπάτηση σελίδας να πας στην σελίδα σου .τέρμα δεν υπαρχή καμία περίπτωση βλάκα . με νταβατζηλίκι με τραμπουκισμό με  φασισμό στο σπίτι σου ανάγωγε.Εάν είναι μπορώ και μονός μου στην σελίδα του ο καθένας  τέλος .Συνεχώς ηλεκτρονική παρενοχλεί ,και να στύλο μήνυμα στο διαφημιζόμενο .Τις λες  ,δεν έκανα με κανένα συμφωνία γεια διαφήμισης

Ελύτης Θεοδωράκης Μπιρμπίλη "μαρίνα"

όταν είσαι στην βλακώδη κατάσταση, και κάνης όλα αυτά που δεν οδηγούν πουθενά ,ούτε σε καλό,εκεί γίνονται επικίνδυνη.Τορπιλίζουν με διάφορους τρόπους εξόντωσης μι έχοντας κάτι άλλο να κάνουν φτάνουν στο σημείο της καταστροφής,γεια να

όταν είσαι στην βλακώδη κατάσταση, και κάνης όλα αυτά που δεν οδηγούν πουθενά ,ούτε σε καλό,εκεί γίνονται επικίνδυνη.Τορπιλίζουν με διάφορους τρόπους εξόντωσης μι έχοντας κάτι άλλο να κάνουν φτάνουν στο σημείο της καταστροφής,γεια να εξαφανισμού τις ανόητες βλακώδες,που όλοι γνωρίζουμε ,τουλάχιστον εγώ ότι είναι βλάκες.Το Ίδη έκανες και στην φάση αυτή .Έχουν που κάνουν τραμπουκισμό ςπι μέρες επί χρόνια.Άρχισαν να μπλοκάρουν άτομα πολύ γνωστά ,Άρχισαν την φυλακή σε έμενα που φτάνουν περίπου 3000 μέρες,εκβιασμός εκφοβισμός γεια να επιτύχουν,αυτό το ανόητο κεφάλι τους.Ανακάτευαν την σελίδα γεια να χαθούν τα γραφόμενα μου.Δεν χάνονται ,μέχρι του 2010 βγήκαν ανάρτησης.Από εκεί και περά σταματούν άλλα ούτε λογική ούτε ανθρωπιά.Μια επιθετική κτηνωδία ,σας τους τυφλοπόντικες δεν βλέπουν τίποτα,Ντροπή γεια την ανοχή αυτής τις κτηνωδίας και την συγκάλυψη από το faebookk  .Εικόνα μέχρι κατάχρηση παραβίαση κλοπή καταπάτηση προσωπικής σελίδας ιστολογία.και έκλεψαν ,ότι τους ενοχλούσε .Με λίγα λόγια ,τα λεηλάτησαν γεια 4 φορά αυτές τις ημέρες .αυτά τι Άλο μπορώ να κάνω.Ας φροντίσουν η υπεύθυνη,και ας τους κάνουν ότι θέλουν

φαψεβοοκ

Ακομα και τον πρόεδρο obama ,μπλοκάρουν η ομάδα και βοήθεια του facvebook πια ταχύτητα ρε βλάκες έχετε βρει και το γράφετε ,και ποιον τρόπο .Τι είναι αυτά τα ρεζιλίκια ο ξεπεσμός ,έχετε πόση κάτω βλάκα με ζάλισες με την ταχύτητα .πια ταχύτητα ανόητε .Τα έχετε χαμένα βλάκα μια ο biil ,mia ο Obama . η commission ,mia to tiwitter.μια η unisef ,εχετε πάθη πανικό.Άντε ρε βλάκα κάνε κάτι άλλο .

πια ταχύτητα ρε βλάκες έχετε βρει και το γράφετε ,και ποιον τρόπο .Τι είναι αυτά τα ρεζιλίκια ο ξεπεσμός ,έχετε πόση κάτω βλάκα με ζάλισες με την ταχύτητα .πια ταχύτητα ανόητε .Τα έχετε χαμένα βλάκα μια ο biil ,mia ο Obama . η commission ,mia to tiwitter.μια η unisef ,εχετε πάθη πανικό.Άντε ρε βλάκα κάνε κάτι άλλο .Μισιτε και μπλοκαρετε τον προεδρο obama ,γειτι ρε ανοιτε ομαδα και βοιθεια του facebook γιατί τον μπλοκάρετε.

proedro

Council of the European Union. μπλοκάρισμα από του απάνθρωπους ομάδα βοήθεια με την ανοχή και τις ευλογιές του facebook. αίσχος

Council of the European Union. inhumane blockade of the group help with the connivance and blessings of facebook. shame

eurp1

ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΟΡΝΤΟΒΑ

Αναφέρω την ομάδα και την βοήθεια του facebook, γεια απαράδεκτη συμπεριφορά βίαια ψυχοσωματική βασανιστήρια.μπλοκαρίσματα ,κάθε λεπτό συμπληρώνοντας τις 3000 μέρες Ζητώ από το facebook τώρα να ενημερωθώ γεια αυτήν την αθλία κατάσταση.Με μπλοκάρει ,σε διάφορα γνωστά άτομα,όπως τον .Bill G.. τον πρόεδρο obama, unisef τωρα και άλλους πολλούς.Δεν γίνετε να με προσβάλουν με αυτόν τον κτηνώδη και πρόστυχο τρόπο,συνεχώς μπλοκάρισμα και φυλακή Δεν είναι δυνατόν να κάνουν αυτά τα κακόβουλα ότι θέλουν ντροπή

kkkkkk

Σε αναφέρω στο facebook και να αναλάβει αυτό αυτή τις ανόητες κατάστασης μπλοκάρεις τους πάντες και τα πάντα κάνε ότι νομίζεις δεν με ενδιαφέρει .μην με ενοχλείτε κάνε ότι νομίζεις ,δεν υπαρχή θέμα .Αυτό που είναι δεν θα μου το απαγόρευσης γιατί είσαι ανεγκέφαλος.Θα το κανό διότι κόπιας περιμένει μια απάντηση ένα μήνυμα .Δεν μπορείς να τα κάνης όλα πεζοδρόμιο τέλος

Σε αναφέρω στο facebook και να αναλάβει αυτό αυτή τις ανόητες κατάστασης μπλοκάρεις τους πάντες και τα πάντα κάνε ότι νομίζεις άντε και κιόλας δεν με ενδιαφέρει .μην με ενοχλείτε κάνε ότι νομίζεις ,δεν υπαρχή θέμα .Αυτό που είναι δεν θα μου το απαγόρευσης γιατί είσαι ανεγκέφαλος.Θα το κανό διότι κόπιας περιμένει μια απάντηση ένα μήνυμα .Δεν μπορείς να τα κάνης όλα πεζοδρόμιο τέλος

τώρα με μπλοκάρεις και γιατί είναι η Commission και αναφέρετε σε ένα σοβαρό θέμα .Είναι πολύ πρόστυχο αυτό που κάνετε.

τι αυτό θα κανό να βρίσκω τρόπους να σας εξευτελίζω περνώντας, η το πρόστυχο που κάνετε ,και όταν δεν γίνετε τίποτα ανακατεύετε τις αναρτήσεις Δεν κάθομαι να ασχοληθώ μαζί σου διότι δεν έχεις τύπο άλλο από μίσος και εγκληματική εκδίκηση .Δεν θα φτάσω στη δική σας ανάγωγη και βρόμικη κατάσταση .Κάθε λεπτό συνέχεια δεν σταματάτε καθόλου .Δεν μου κάνετε τίποτα ,εσείς εξευτελίζεστε ,ούτε σας κρατώ κάτι ότι να χασο την ηρεμία μου πάντα ,ούτε τιποτα .Τι νομίζετε ότι θα κάθομαι ,να ασχοληθώ με ένα βλάκα .Δεν παρανόμησα ποτέ ,και συνεχώς μου κάνης επίθεση κατά προσωπικού.Άντε ρε πιο πέρα.

κομισιον

Καταγγέλλω το facebook γεια συνυπεύθυνο γεια όλα αυτά τα πρόστυχα ,και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ομάδα και βοήθεια του facebook.πάλη χωρίς λόγο φυλακή .Έχουν κάνη την σελίδα κολαστήριο ,η ναζί αίσχος ο φασισμός όχι σε εμάς ,τραμπούκοι Ντροπή

Καταγγέλλω το facebook γεια συνυπεύθυνο γεια όλα αυτά τα πρόστυχα ,και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ομάδα και βοήθεια του facebook.πάλη χωρίς λόγο φυλακή .Έχουν κάνη την σελίδα κολαστήριο ,η ναζί αίσχος ο φασισμός όχι σε εμάς ,τραμπούκοι Ντροπή έφτασαν πάλη στο σημείο να παραβιάσουν την σελίδα blog μου και να σφυρίσουν η θρασύδειλοι ,σπάζοντας το ιδιωτικό απόρρητο και να αφαιρέσουν ανάρτησης που πριν έκανα ανάρτηση .Το συμπέρασμα δικό σας ,κατάχρηση παραβίαση ιδιωτικού απύρετου ,κλοπή σελίδων από το blog ιστολόγοι προσωπικό .Αυτή είναι εγκληματίες όλα είναι δικά τους δεν σέβονται τίποτε .Να επέμβει εισαγγελεύς.

obam

Ντροπή έφτασαν πάλη στο σημείο να παραβιάσουν την σελίδα blog μου και να σφυρίσουν η θρασύδειλοι ,σπάζοντας το ιδιωτικό απόρρητο και να αφαιρέσουν ανάρτησης που πριν έκανα ανάρτηση .Το συμπέρασμα δικό σας ,κατάχρηση παραβίαση ιδιωτικού απόρρητο ,κλοπή σελίδων από το blog ιστολόγοι προσωπικό .Αυτή είναι εγκληματίες όλα είναι δικά τους δεν σέβονται τίποτε .Να επέμβει εισαγγελεύς.

ντροπή έφτασαν πάλη στο σημείο να παραβιάσουν την σελίδα blog μου και να σφυρίσουν η θρασύδειλοι ,σπάζοντας το ιδιωτικό απέριττο και να αφαιρέσουν ανάρτησης που πριν έκανα ανάρτηση .Το συμπέρασμα δικό σας ,κατάχρηση παραβίαση ιδιωτικού απύρετου ,κλοπή σελίδων από το blog ιστολόγοι προσωπικό .Αυτή είναι εγκληματίες όλα είναι δικά τους δεν σέβονται τίποτε .Να επέμβει εισαγγελεύς.

Ντροπή έφτασαν πάλη στο σημείο να παραβιάσουν την σελίδα blog μου και να σφυρίσουν η θρασύδειλοι ,σπάζοντας το ιδιωτικό απέριττο και να αφαιρέσουν ανάρτησης που πριν έκανα ανάρτηση .Το συμπέρασμα δικό σας ,κατάχρηση παραβίαση ιδιωτικού απύρετου ,κλοπή σελίδων από το blog ιστολόγοι προσωπικό .Αυτή είναι εγκληματίες όλα είναι δικά τους δεν σέβονται τίποτε .Να επέμβει εισαγγελεύς.

Στο σημείο αυτό σαν βλάκας που είσαι αυτά θα κάνης

αυτός είναι ο εκβιασμός φασισμός τους καταγγέλλω γεια ύβρις διασπορά ψεύδους  και πρόστυχους  λόγους .είναι τόση εγκληματίες ,που είναι ικανή ,γεια τα πάντα η ομάδα και η βοήθεια τους facebook,που σε βασανίζουν αλύπητα με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Και με εκδίκηση και αιμοβόρο μίσος έχουν φτάσει στης 3000 περίπου μέρες αποκλεισμό άσος φυλακή σε στρατόπεδα κρατουμένων ,φε όλα τα φασιστικά και ναζί συστήματα .Μέχρι που σε βάζουν να υπογράψεις δήλωση μετάνοιας.Και όλα αυτά πάντα με τις ευλογιές του facebook.  This is blackmail fascism complainants hi hubris spreading lies and sordid reasons. criminals is so, capable, hello everytime the team and help their facebook, in which mercilessly tortured by Nazis forcibly psychosomatic vasanistiria.Kai with bloodthirsty revenge and hatred have reached about 3000 Joined days excluding ace prison camps prisoners Fe all fascist and Nazi systems. Till they put in to sign statements metanoias.Kai everything always with the blessing of facebook.

sto seimeio ayto

Εξακολουθείς να παραμένεις βλάκας ,στον αποκλεισμό τις σελίδας .Πριν προλάβω να την ανοίξω ,και μετά από αρκετό χρονικό διάσημα με μπλοκάρισε με αποκλεισμό 7 μέρες.Είναι τελείως φευγάτο το σύστημα στο θέμα αυτο και γενικά ομάδα βοήθεια.Σου κάνουν όλα τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και πλύση εγκεφάλου είναι ανίκανη γεια την ανθρωπότητα γενικά.Τ

Εξακολουθείς να παραμένεις βλάκας ,στον αποκλεισμό τις σελίδας .Πριν προλάβω να την ανοίξω ,και μετά από αρκετό χρονικό διάσημα με μπλοκάρισε με αποκλεισμό 7 μέρες.Είναι τελείως φευγάτο το σύστημα στο θέμα αυτο και γενικά ομάδα βοήθεια.Σου κάνουν όλα τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και πλύση εγκεφάλου είναι ανίκανη γεια την ανθρωπότητα γενικά.Τι να κάνετε ότι κάνατε τόσα χρόνια τίποτα.Σας ενημερώνω ότι με εκβιασμό απειλές και ηλεκτρονική παρενόχληση,με αναγκάζουν να παραδεχτώ ότι έκανα αδίκημα χωρίς κάτι το βασικό.Είμαι γραμμένος στο facebook,σέβομαι και τυρό τους όρους.Αυτό θα κανό και τώρα και σας ενημερώνω ότι κάποια ημέρα θα δικαιωθώ γεια αυτήν την πρόστυχη ενέργεια που κάνουν συνεχώς η βλάκες ομάδα βοήθεια και ποιος γνωρίζει πόσες χιλιάδες  άλλη.

αισχος