addthis

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Χαλκίδα ένα όμορφο σπίτι

sn

Μιχάλης Θαλάσσης Φωτογραφεία

6

Καλημέρα ,ομάδα δεν γίνεται τίποτα ,δεν θα γίνω εγώ ζητιάνος ούτε γυρολόγος να ζητώ από τους φίλους τους 585 του είχα , Από θαλάσσης Μιχάλης

Καλημέρα ,ομάδα δεν γίνεται τίποτα ,δεν θα γίνω εγώ ζητιάνος ούτε γυρολόγος να ζητώ από τους φίλους τους 585 του είχα ,
Από θαλάσσης Μιχάλης
<p>Καλημέρα ,ομάδα δεν γίνεται τίποτα ,δεν θα γίνω εγώ ζητιάνος ούτε γυρολόγος να ζητώ από τους  φίλους τους 585 του είχα ,εσύ τα έκανες όλα ,με της εικονικές αποσυνδέσεις.και πάλη στην σελίδα δεν λειτουργώ τίποτα.Στην πρώτη την πιο παλιά σελίδα είχα πολλές υποσέλιδες, με φίλους και γεμάτο από διάφερα που είναι τα τόσα video είχα ανάβαση με το facebook.άσε τα 100 περίπου video που διέγραψα μόνος μου,αυτό ανήκει,και αυτό με τον τρόπο που χαρακτήριζε ,γεια έμενα ήταν προσβλητικό έτσι έχουμε μάθη να έχουμε υπόληψη, συνείδηση και  γεια αυτό τα διέγραψα αξιοπρεπέστατα </p><p> </p><p>που και πάλη δεν παραπονέθηκα αυτά μπορεί κάπου να βρεθούν,και δεν με στεναχωρεί καθόλου.ούτε παράπονο σας έκανα
. Το να προσπαθώ να ενημερώσου μερικούς φίλους πως έχει το θέμα ,ότι η ομάδα τα κατέστρεψε όλα.γιατί άρχισαν και μου έκαναν παράπονα προσωπικά,ότι εγώ τους απενεργοποίησα.Και πάλι δεν σας έκανα παράπονο γεια τους αριθμούς δεν με ενδιαφέρουν .Ναι όμως έπρεπε να ενημερώσω ότι κάτι συνέβη και θα φτιάξουμε νέα σελίδα.Μετά  μου κάνεις ιστορία ,γεια τα μηνύματα που έστελνα στους φίλους,και να μου λες ότι θα φτάσεις μέχρι την διαγραφή μου,πρέπει να ντρέπεστε.Έχουμε όλοι μια αξιοπρέπεια όπως εσείς ,γιατί μας υποτιμάτε.Μου έκανες ,πανό από 1 εβδομάδα σας ανάκριση με τις ώρες και 5 και 7 ώρες συνεχεία να γράφω κωδικούς,εάν δεν ήταν να σέβομαι άξιες και ανθρώπους, που δίστιχος δεν το έχετε,από την πρώτη ώρα θα σου έλεγα ένα γεια και θα έφευγα,Είναι μεγάλη ντροπή όλα αυτά που κάνατε σε ,έμενα και στους φίλους,και κατά συνέπεια προσβάλεις και το facebook, εάν εσείς εξευτελίζετε ,το θέλουμε εμείς,και δεν έχετε κανένα δικαίωμα,Πρέπει να ντρέπεστε, που συνεχίσατε συνεχεία. να μου κάνετε εικονικές αποσυνδέσεις ,χθες κάθε κλικ,και αποσύνδεση ,είναι ντροπή, να μιλάμε γεια κοινωνική συμπεριφορά.και εσείς ,να κάνετε αυτά τα ύπουλα.Δεν πρόκειται να καλέσω κανένα φίλο.ο λόγος ο γνωστός το μπλοκάρισμα ,και χθες μου ,είπατε να κάνω προσθήκη στους φίλους ενώ το ήξερα έστειλα μερικά και γύρισαν πίσω.γιατί δεν έχετε λίγο φιλότιμο επάνω σας. να μην έχουμε κανένα μα κανένα πρόβλημα με το facebook,κα να μας δημιουργείτε εσείς μερικά άτομα,σας είπα ότι εμείς το θέλουμε το facebook, αλλά εσείς η αχάριστη ,δεν λέτε να βάλετε γνώση και λογική.Τώρα όσο γεια τους φίλους που δεν έχουν ενημερωθεί ότι όλη αυτή την σκηνοθεσία, πρωταγωνιστές ήταν η Ομάδα με το συνεργείο της. η σελίδα η νέα δεν έχει που να γράψω, ψύχοντας βρήκα μια καλή σελίδα που κανονικά είναι δική μου. μην με ξαναενοχλήσετε, μπλοκάρετε γράψε διαγράψαμε ,κάνε ότι θέλεις παρακαλώ μην με ξαναενοχλήσεις</p><p> </p><p>Μιχάλης Θαλάσσης .facebook

κόκκινο-σπίτι

Καλημέρα Web for all - Διαδίκτυο για όλους: Χαλκίδα Φωτογραφεία Μιχάλης Θαλάσσης

6

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Web for all - Διαδίκτυο για όλους: Είναι ένα όμορφο σημείο το στρογγυλό, Χαλκίδα

Web for all - Διαδίκτυο για όλους: Είναι ένα όμορφο σημείο το στρογγυλό, Χαλκίδαhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifc3dXmLIFjdkj8mrCK_GupIRCL6z4rs6_GOXGGYBmmdDj9zZST5hkZ-NArJya5yLWp0yoZOkgM1ZXyNXgtLBI6Qt6Bd3QlWhQmW2FXwNja2PwEXqmrtWYmW7xYiGP2vE6Lfl3jrfxQ-1q/s1600-h/6%5B27%5D.gif6

Ειναι ενα ομορφο σειμειο το στρογιλω, Χαλκίδα

6

m

testimage

Web for all - Διαδίκτυο για όλους: Μια υπεροχή θέα προς βόρειο Ευβοϊκό Χαλκίδα

1-t2Web for all - Διαδίκτυο για όλους: Μια υπεροχή θέα προς βόρειο Ευβοϊκό Χαλκίδα

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

είναι ντροπή να συνεχίζουν να κάνουν ότι θέλουν ,δεν υπάρχει ένας ,να κοιτάξει αυτά,δεν του πιάνει κάποιος νόμος

Σας κατηγορώ με μια σελίδα με βγάζεις έξω γεια συμπεριφορά.τι να να σου ντροπή ας βρεθεί ένας λογικός να καταλάβει τι γίνετε ,και γιατί που δημιουργήσατε διάσπαση στην σελίδα μου τι να κατανοήσω ρε ,που ούτε το ρε δεν αξίζεις γιατί προσβάλεις μια νότα στο πεντάγραμμο  Μα δεν έχετε καθόλου ανθρωπιά τι μου λες ντροπή έχει το θράσος να μου μιλάς γεια κατάχρηση κάτι έχετε σκαρώσει και θέλετε να καλύψετε αυτά Αρέσει σε 89 φίλους Αυτό αρέσει σε 97 άτομα. ρε που δεν έχει ίχνος ανθρωπιάς μέσα σου από τα άτομα που ήταν  Στην σελίδα Φωτογραφεία Μιχάλης Θαλάσσης. Είναι τα άτομα αυτά.δεν έπεσε καθόλου μετρήσατε ρε και θα δεις πια ένια ανάγωγοι απολίτιστοι.Τα πείρα και έφτιαξα 2 ομάδες αυτά είναι δεν υπάρχουν ξένα άτομα ο σκοπός ήταν αυτό ντροπή σου.μου ανακατεύεις συνεχεία μου το χωρίζεις στα 2 μετά στα3 κομμάτια.σβήσε αυτό το και μην με ενοχλείς.κατάλαβες ρε πια είναι τα άτομα,είχα όρεξη να μαζεύω άτομα  λαδιά έχει γίνει και  μου έχεις κάνη διάσπαση στις σελίδες μου και με πιο δικαίωμα ,που είναι το facebook να κοιτάξει της ντροπές .θα με αφήσεις, και θα επιδιώξω να τιμοριθης γεια την ταραχή και προσβολή στο άτομο μουntrophή

Χαλκίδα πορθμός του Ευρίπου

http://www.youtube.com/watch?v=BVhT-itf4sI